Нав’язлива реклама у офлайні

Нав'язлива реклама у офлайніПовертаючись із роботи додому, я проходжу через кілька імпровізованих “рекламних точок”. Розміщені вони біля торгівельного центру або на майданчику перед поштамтом, який знаходиться на моєму шляху. Рекламні точки – це місце роботи промоутерів. Переважно – юнаків і дівчат студентського віку, які займаються розповсюдженням листівок найрізноманітнішого змісту. Починаючи від послуг масажиста, і закінчуючи супер-вигідними комплексними обідами місцевого ресторанчику “Обжиралово і Ко”.

Коли вчора мені вчергове спробували “вручити” листок із пропозицією відвідати сучасний салон лазерної епіляції, я подумав, що подібна реклама дуже схожа на дії спамерів в Інтернеті. Мало того, що “спамери” навіть не намагаються використовувати хоча б якись таргетинг за категоріями (листівки про епіляцію отримають і чоловіки, і жінки, і діти і люди похилого віку), то вони ще й розповсюджують свою “продукцію” настільки нахабно, що тут просто не може не виникнути прямої аналогії зі “зринаючими вікнами” (чи поп-апами), які широко розповсюджені на недобросовісних веб-сайтах.

Чому власники офлайнових компаній йдуть на крок, який навіть в онлайні не може викликати нічого іншого, окрім роздратування? Невже така реклама може бути ефективною? Невже хоч одна листівка, отримана таким способом (майже насильно вручена промоутером) не опиняється за пів-хвилини у найближчій урні, а чи й просто на бруківці?

Навряд чи можна звинувачувати студентів. Вони чесно заробляють собі на хліб, виконуючи, прямо скажемо, не найпростішу і не найприємнішу роботу. Зрештою – їсти хочеться кожному.

Але я все ніяк не перестану дивуватися: невже власники компаній, які приймають рішення про вибір рекламного носія, не розуміють, що подібна нав’язлива реклама тільки шкодить їхній репутації? Принаймні, особисто я ніколи б не скористався послугами компанії, яка доносить інформацію про себе у такий спосіб. Адже, якщо компанія намагається “вдертися” у свідомість споживача саме таким нахабним способом, то цілком ймовірно, що й подальша взаємодія з нею буде подібною.

А ви як вважаєте, чи ефективний такий різновид реклами?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Style)r

    Інколи хочеться просто натовкти їм пику, мабуть, скоро так і буду робити…

  • Klim

    А я от завжди беру листівки, бо справді – людина працює, заробляє гроші, тим паче це не дуже тяжко узяти її та опустити в найближчий смітник.
    А от нахабність студентів та "натовкти їм пику" – це одне і те саме. До того ж, варто помітити, як деякі амбітні студенти не просто "тупо" роздають їх, а щось вигадують дійсно цікаве, ну або хоча б роблять це із посмішкою. За це їм великий +. )))

  • Анонімний

    не згоден із аналогією зі спамом. спам поганий перш за все тому, що ти його отримуєш без власного бажання. листівки ж завжди можна не взяти. як на мене, значно гіршою є будь-яка форма звукової реклами, або навіть візуальної. в метро, наприклад, щоб її не бачити треба просто ходити із заплющеними очима.

  • marta_8

    Мене ще ніколи не нервувала реклама в метро, навіть, цікаво в дорозі читати і вишукувати орфографічні і пунктуаційні "ляпи". А от щодо листівок, то їх дуже навіть важко не взяти, особливо, коли тобі перегороджують дорогу і нагло "впихують" (і тоді таки хочеться "натовкти їм пику").

    П.С. Декілька років тому була свідком неприємної ситуації, коли одна жінка розплакалась від того, що промоутер їй вручив листівку з рекламою якихось засобів ддя схуднення…

  • Андрій Рущак

    Щодо віддачі, то від такого роду флаєрів вона лежить в межах 5%

  • Сталкер

    Думаю, найефективніший спосіб боротьби з таким явищем як втицькування листівок – повний їх ігнор. Моя стратегія така – беру буклет (хай студенти заробляють), і не читаючи , тут же його зіжмакую одразу шукаючи перший смітник. Знайти його не важко, бо навколо порозкидувані такі ж листівки :). Так і вовки ситі і вівці цілі.

  • Олександр

    Я беру листівки, позаяк людині треба їх роздати, а потім викидаю метрів за 20 од місця роздачі.
    Вважаю, така реклама неефективна.

  • Олег

    Що б не говорили, але ця реклама ефективна, якщо вона когось і дратує,то цю людину дратує все, не тільки листівки.
    А ще великий ефект від реклами по транспорту, там як завжди, хто проти щось прочитати у пробці.