Успішний бізнес ґрунтується на вирішенні проблем!

Успішний бізнес ґрунтується на вирішенні проблем!Більшість успішних підприємців знають, що заробити гроші та підвищити репутацію компанії можна вирішуючи проблеми інших людей. Лікарі надають допомогу хворим, психіатри допомагають людям із психічними розладами, юристи захищають своїх клієнтів від правових проблем, консультанти пропонують маркетингові поради і часто стають стратегічними помічниками у бізнесі, стверджують автори популярного англомовного блога Dosh Dosh.

Багато людей вирішують проблеми. Вони пропонують певні рішення людям, які цього потребують. Дехто ділиться своїми знаннями та досвідом безкоштовно. Інші – вимагають плату за свої поради. Якщо ж така порада допомагає вирішити проблему клієнта – між ним та постачальником встановлюються міцні стосунки, зав’язані на довірі. Адже якщо постачальник продукту або послуги зумів один раз допомогти клієнтові – існує велика ймовірність, що йому знову вдасться це зробити. Більше того, якщо він вирішив мою проблему – швидш за все він зможе вирішити проблему мого товариша. Так народжується один із найпотужніших інструментів підвищення репутації – особисті рекомендації лояльних клієнтів.

Людина, яка вирішує чужі проблеми стає тим більш відомою, що більшу кількість проблем і що для більшої кількості людей вона зуміє вирішити. Кожного разу, коли ви вирішуєте проблему клієнта і робите це краще за інших – ви пропонуєте йому незаперечну цінність, якій важко щось протиставити.

Згадайте, після того, як ви щось знайшли у Google, які сторінки потрапляють до ваших закладок?

Та звісно ж ті, які пропонують найкращі, найкорисніші і найцінніші для вас матеріали!

Проблема полягає в тому, що вам, як постачальнику продукту чи сервісу, потрібно успішно конкурувати з іншими компаніями, які також пропонують подібний “товар”. Наприклад – існує величезна кількість рішень проблеми “брудного посуду”. Сотні миючих засобів та різноманітної техніки, яка впорається зі склянками та тарілками, поки ви будете дивитись телевізор. Тому якщо ви хочете увійти у цю сферу, вам потрібно переконливо показати, чому (чим) ваше рішення краще і більш ефективне (менш витратне), ніж у конкурентів.

Зверніть увагу, що у сучасному суспільстві кількість можливих рішень більша, ніж кількість проблем. Тому, перш ніж взятися за справу, слід ідентифікувати проблему, з якою доводиться стикатися вашій ключовій аудиторії. Для цього ви можете скористатися мережевими інструментами: тематичними форумами, блогами, порталами, соціальними мережами тощо. Спробуйте зрозуміти суть проблеми більш глибоко, ніж ваш конкурент. Зосереджуйтесь на дрібницях.

І ніколи не намагайтесь “впарити” своє рішення. Клієнт повинен сам захотіти отримати те, що ви пропонуєте. Тільки таким чином досягається успішність, яка ґрунтується на вирішенні проблем!

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Смерек Віталій Ярославович

    Незважаючи на те, що здійснюючи аналіз своєї діяльності слід починати з двох питань: Яку цінність ми даємо клієнтові ? Яку проблему ми допомагаємо йому виріщувати ? Проте бізнес, а особливо життя є речами набагато складнішими. І тому, часто те, що виглядає строго логічним на папері, і таким що відповідає здоровому глузду часто не вписується у ірраціональні та заплутані закони реальності. Бо ж візьмемо дійсно, логіка так і каже – щоб клієнти купляли у вас товари / послуги ви повинні вирішувати їхні якісь проблеми. І бажано нагальні проблеми. І чим нагальнішу проблему клієнта ви вирішуєте тим ваші послуги та товари є більш затребованими. Все строго і логічно. Але існує значна кількість ситуацій, що в цю логіку не вписується. Припустімо ви хочете вирішувати якусь проблему клієнта, але він її ще не усвідомлює, а можливо усвідомлює, але не вважає нагальною. Для прикладу візьмемо діяльність Центру ГіперМудрості та Школи Креативу, Інтелекту, Компетентності, Геніальності, Філософії/Психології

  • Хмаринка

    Так,це суперпропозиція – створити Лігу гіпермудрості,креативності.
    Але як розпочати?

  • Смерек В.Я. (ГіперМудрець)

    Шановна Хмариночка ! Це вже розпочато мною 22 квітня 2007 року (саме тоді було проведено у Львові презентацію Центру ГіперМудрості та Школи Креативу …). Це проводиться і зараз в якійсь мірі. Але найголовніше розпочнеться вже самим найближчим часом – коли буде створений відповідний блог (блоги, сайти). Тут не можна поспішати, адже людям потрібно давати знання, істину та мудрість, а не інформаційне сміття. Адже ціль у нас одна – зробити світ кращим, а життя людей більш якіснішим (щасливішим, гарнішим і т.п.). Для цього у нас є 20 максимум 40-50 років. В цей час потрібно вкластись. В іншому випадку буде колапс, порівняно з яким наша так звана фінансово-економічна криза це просто дитячі пустощі. Потрібно не спішити, а продумати тисячі і мінавіть мільйони факторів. Адже суспільство вже не одноразово намагалося змінити світ на краще, а натомість виходило як завжди. Тому не поспішайти. Будьте вже зараз мудрими та терпиливими.