Ласий шматочок для рекламодавця

Прихований маркетинг семимильними кроками відмірює свою ходу по світу. Ось вже в США відкрилась площадка PayPerPost.com, яка обіцяє блогерам винагороду за розміщення так званих “правильних” (замовлених) повідомлень.

Рекламодавець може вказати кілька параметрів для повідомлень, що розміщуються: наявність фотографії, кількість слів, а також тональність – нейтральну або ж тільки позитивну. Виконавці публікують замовлені висловлення в Мережі, звітують перед PayPerPost.com та отримують обіцяну винагороду. Розмір винагороди, до речі, встановлюється самим рекламодавцем, повідомляє Вебпланета.

До чого це призведе, неважко здогадатися. Любителі потикати банери та розіслати спам, крім своїх “безпосередніх” обов’язків, звернуть свою пильну увагу на блоги. І тоді вже тримайтеся!

Що ж, реклама править світом, а блогосфера, що розвивається надзвичайними темпами, дуже ласий шматочок для рекламодавця…

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Маркетинг/Реклама
  • Анонімний

    Вже сьогодні часто ловиш себе на побоюванні, що будь-який відгук про продукцію, будь-яка схвальна рецензія на книгу або пожвавлене обговорення події на форумі – це лише маркетинг. Всім за все заплачено 😉 А що ж буде, коли й дійсно почнуться масові виходи "в народ" (тобто у блоги) тих, хто просто хоче заробити зайву копійку. Фільтри ж від живих людей не поставиш… 🙁