Яка ГИДОТА, ця ваша реклама!!!

Яка ГИДОТА, ця ваша реклама!!!Мабуть кожен чув, про “провал” нової реклами Microsoft. Вона “нудна”, “нецікава”, “не доносить до глядачів основного повідомлення”, та й взагалі – за всіма параметрами програє останній рекламі від Apple. Якщо ви ще не бачили нової реклами від Microsoft – можете зробити це просто зараз.

Реклама №1, в якій Біл Гейтс вибирає нові туфлі:

Реклама №2, в якій намагаються провести паралель між туфлями та інноваційним мисленням:

Реклама №3, всі ми PC:

Реклама №4, всі ми PC:

Реклама №5, всі ми PC:

А тепер дозвольте поділитися з вами адаптованою схемою, вперше розміщеною на блозі Life Beyond Code:

Схема: Наша реклама - відстій

То як вважаєте, успішна ця реклама, чи ні?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Смерек В.Я. (ГіперМудрець)

    Ми ГіперМудреці не дивуємося коли вірусним маркетингом чи просто якоюсь шокуючою рекламою займаються малі та невідомі нікому фірми. Але коли це робить Microsoft чи Aple то просто не розуміємо їхньої логіки. Недавно прочитавши статтю, проте, як сотовий оператор Orange (має ліцензію від Apple на продаж мультимедійних телефонів iPhone 3G) штучно підігрівав інтерес польських покупців до новинки (телефону iPhone). Це викликає просто жах ! Невже їм не встидно. Це не просто обман, неетична поведінка з боку цих компаній. Це щось більше – це великий обивательський рагулізм. Порада корпораціям від ГіперМудреців буде така: Якщо хочете, щоб провас всі говорили і прицьому не порушити ні закон, ні мораль, а також не скотитися до рівня рагулізму поступайте так як ГіперМудреці: Пливіть проти течії, говоріть людям правду, даруйте їм істину, нікого і нічого не бійтися. І тоді Вас на опрацювання візьмуть і спецслужби, і бандюки і великі корпорації і т.п. Вони ж Вам і створять хорошу рекламу. Правда є

  • Roman

    Рекламу посмотрели, все говорят о ней но мало кто действует… т.е. если цель рекламы была дабы о ней говорили – значит деньги потрачены верно.
    Мне, например, нравится реклама пива Стелла Артуа – класная, ненавязчиваяя и хочется пить это пиво!

  • Анонімний

    Я не зрозумів, чи то ролики хакнуті, але на останніх немає звуку і вони схожі на ділетантську компіляцію тих роликів, що насправді йдуть по американському ТБ. Той, хто бачив сучасну американську рекламу сказав би певно, що вона проц. на 80 дійсно "відстій" тому, що не робить продукт привабливим. Але, якшо подивитися на українську ТБ рекламу, то там проц. 90 відстою і так було завжди.