Чесне агенство нерухомості? І таке можливо

Чесне агенство нерухомості? І таке можливоУ цій замітці я хочу привести цікаву розповідь Мартіна Ліндстрома (Martin Lindstrom), одного із найшановніших у світі експертів в області брендінгу, про одну британську мережу, що займалася продажем об’єктів нерухомості. Кілька років тому в питаннях продажу будинків і квартир агентство вирішило використати діаметрально протилежний підхід. І, як це ні парадоксально, домоглося неабиякого успіху.

Нам всім добре відомий жаргон агентів із нерухомості, які люблять використовувати слівця на зразок “захоплюючий”, “чудовий” і “витончений” у кожній пропозиції, навіть коли вони описують доволі посереднє житло. Від них можна часто почути наступні шедеври: “Ви обов’язково повинні подивитися цю чудову квартиру в центрі міста із ексклюзивним панорамним видом на чудовий двір…”.

Найцікавіше полягає в тім, що ми всі добре знаємо: такий опис навряд чи відбиває дійсність. Він скоріше свідчить про таланти красномовства агентів із нерухомості.

Британське агентство, про яке веде мову Мартін, пішло зовсім іншим шляхом: його працівники стали описувати реальність без усяких прикрас.

Вони зовсім відмовилися від клішованих фраз і стали використовувати реалістичні замальовки квартир у будинках на вулицях Лондона. “Ця руїна має потребу в набагато більшому, ніж просто любовному до неї ставленні, щоб вона змогла перетворитися в щось пристойне для життя. Коридор там набагато гірше найгірших уявлень про житлові умови в Бангладеш: по стінах тече вода, а підлога ледве проглядає з-під щільного шару бруду, що покриває все внутрішнє оздоблення будинку”.

Саме так виглядали їхні рекламні оголошення. Насмілилися б ви на таку стратегію?

У цього агентства вистачило на це сміливості, і їхній успіх були приголомшуючим: люди раптом стали по-справжньому вчитуватися в рекламні оголошення. Їх настільки мотивував цей новий стиль подачі матеріалу, що вони з нетерпінням чекали виходу нових оголошень, щоб їх прочитати. Найчастіше вони це робили для власної розваги, але в більшості випадків – саме тому, що ці оголошення були реальними і чесними, і в них використовувалися слова, які були відомі лише вузькому колу агентів із нерухомості.

Але найцікавішим результатом цієї кампанії стало збільшення продажів, а також той факт, що такий підхід імпонував агентам із нерухомості, тому що їм не доводилося більше брехати і видавати бажане за дійсне. Покупцям квартир також подобався цей підхід тим, що їм більше не доводилося витрачати час даремно. Продавцям квартир подобалося те, що люди, які відвідували їхні квартири, могли вважатися потенційними покупцями, а не простачками, яких талановиті рекламодавці заманили подивитися квартиру.

Джерело: Megarost.ru

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • podarok

    справа в тому, що вони були першими в такому своєму варіанті подачі матеріалу…
    А якщо їхній успіх був реально правдивим – тоді інші також візьмуть на озброєння такий метод і унікальність подачі матеріалу стане буденністю, що викличе здоровий скептицизм з боку користувачів. І відповідно на такі оголошення будуть звертати увагу рівно стільки як і на "феноменальні"…

  • Смерек В.Я. (ГіперМудрець)

    Пане Подарок ви правильно мислити. Саме ваша думка є істиною, а не думка Мартіна Ліндстрома. До речі про Мартіна, про цього Клоуна я Вам ще колись на сторінках цього блогу розповім всю правду. Проте як з нічого робиться щось велике.

  • Анонімний

    2Смерек В.Я.:
    Дуже цікаво, пан Смерек, буде почути про цього "клоуна". Як це так йому вдалося "з нічого зробити щось велике". А просунути проект «BRANDscan»? Невже він спочатку обдурив 600 вчених, потім компанії Disney, Mars, Pepsi, American Express, Mercedes-Benz, McDonalds, Kelloggs, Microsoft, ну і нарешті нас з Вами?