Не допускайте простих помилок

Не допускайте простих помилокЗараз з’являється безліч статей про світову економічну кризу. Безліч порад – що потрібно робити, неменше – що не треба робити… Все це, звісно, згодом просто набридає, але сподіваюсь, що ще одна порція подібної інформації (можливо, трохи наївної) все ж таки має право на життя. СЕО консалтингової компанії Mighty Ventures Крістін Комафорд (Christine Comaford), засновниця декількох успішних бізнесів, член ради директорів і радник у 36-ти стартапах, а також успішний інвестор розповідає про 5 основних помилок, які аж ніяк не можна допускати керівникам в умовах економічної кризи.

1. Недбале ставлення до наймання нових співробітників.

Під час кризи, коли багато чого доводиться робити в стані авралу, дуже легко припуститися помилки і найняти на роботу некомпетентних людей. Згодом це може дуже дорого коштувати компанії. Тому найкраще в такі часи втриматися від розширення штату співробітників, а у випадку наймання нових працівників обов’язково надавати їм іспитовий термін.

2. Інвестування в підрозділи компанії, які принесуть прибуток тільки в довгостроковій перспективі.

Надмірно захопившись розширенням виробництва, ви можете не помітити перших ознак зниження прибутковості від основного напрямку діяльності компанії, що в майбутньому здатне поставити під сумнів існування всього вашого бізнесу.

3. Нерозуміння важливості складання піврічного плану розвитку.

Стратегія розвитку бізнесу повинна бути жорстко розписана, як мінімум, на 6 місяців уперед. Справа в тому, що в голові кожного підприємця постійно народжуються нові ідеї, і якщо не додержуватися чіткого графіка, багато продуктів так і не допрацьовуються до того рівня, на якому вони почнуть приносити гроші. Їх можуть закинути на половині шляху, щоб зайнятися розвитком нових і, як буде здаватися на той момент, більш перспективних проектів. А витрачений час і ресурси вам уже ніхто не компенсує.

4. Партнерство “заради партнерства”.

Намагаючись розширити свої зв’язки і завоювати позицію на ринку, компанії часто укладають угоди, чітко не усвідомлюючи власної вигоди від цього партнерства. Можливо, у довгостроковій перспективі така стратегія й виправдана, але в умовах кризи регулярні наради, планування спільних дій без відчутного матеріального результату в найближчому майбутньому відніме у вас час, який ви могли б витратити на розвиток продуктів і послуг, що вже приносять гроші.

5. Завзяті спроби укласти контракт із усіма потенційними клієнтами.

Місяцями переслідуючи одного великого клієнта, ви втрачаєте власний час і гаєте можливість укласти багато дрібних контрактів. Великий клієнт – це безумовний плюс для компанії, але під час кризи ваш час коштує набагато більше, ніж ніким не гарантований контракт.

За матеріалами CEO.ru

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Смерек В.Я. (ГіперМудрець)

    Ми ГіперМудреці не полюбляємо розмінюватися на дурнички ! Посудіть самі, чому наведено лише 5-ть помилок (нехай навіть основних), які не можна допускати керівникам в умовах економічної кризи. Та таких помилок можна з кілька десятків назвати сходу, а можливо й кілька сотень. Звідси і виникає наступне питання: Чи то шанованим консультантам-традиціоналістам не вистачає креативу, чи вони спеціально годують своїх клієнтів знаннями з чайної ложечки, чи можливо самі не знають … А ви як думаєте ?

  • Анонімний

    Спочатку ореол мудрості та знаннь, а потім контракт на консалтінг – стара та робоча схема. але дуже багато консультантів перестають взагалі звертати увагу саме на початок і праціють за схемою спочатку беззаперечні та очевидні факти а потім подумаю 🙂 Тим самим дискредитуючи взагалі консалтинговий бізнес. Який в Україні тількі зароджується.
    Найстарійша та завжди робоча порада до якої ми нажаль починаємо повертатися зараз також є першим законом на зоні: Не верь, Не бояся, Не проси