Бренди, які використовують Twitter

Бренди, які використовують TwitterНові інтернет-технології не лише входять у життя потужних світових організацій, але й міцно там закріплюються. Не так давно на блозі Buzz Marketing for Technologies було опубліковано перелік великих компаній, які використовують Твіттер (надзвичайно популярний сервіс мікроблогінгу) для підвищення видимості власних брендів.

Останнім часом велося багато дискусій, наскільки корисним для компанії буде таке представництво у Твіттері. Нижче наведено перелік тих компаній, які вирішили це питання для себе позитивно. В оригіналі він набагато більший, але я намагався відібрати лише ті компанії, які можуть видатися нам знайомими. Посилання ведуть на твіттер-блоги кожного з брендів, тому, якщо ви також зареєстровані у цьому сервісі – то можете з легкістю підписатися на їх оновлення.

Accenture – twitter.com/Accenture
BBC – twitter.com/bbcbreaking
BearingPoint – twitter.com/BearingPoint
BusinessWeek – twitter.com/bwbx
CNN – twitter.com/cnn
Comcast – twitter.com/comcastcares
Dell – twitter.com/Direct2Dell
FAST – twitter.com/ffblog
Fast Company – twitter.com/fastcompany
Ford Mustang – twitter.com/fordmustang
Ford Customer Service – twitter.com/fordcustservice
Forrester – twitter.com/forrester
GM – twitter.com/GMblogs
Harley Davidson – twitter.com/harleydavidson
Hertz – twitter.com/connectbyhertz
Home Depot – twitter.com/thehomedepot
Huffington Post – twitter.com/huffpost
IBM – twitter.com/smartsoa
iPhone – twitter.com/iphone
Ikea Fans – twitter.com/ikeafans
Jetblue – twitter.com/JetBlue
Kodak – twitter.com/kodakCB
LinkedIn – twitter.com/LinkedIn
NY Times – twitter.com/nytimes
Pepsi – twitter.com/pepsi
SAP – twitter.com/sapnetwork
Six Apart – twitter.com/sixapart
Sodexo – twitter.com/SodexoCareers
Southwest Airlines – twitter.com/southwestair
Starbucks – twitter.com/starbucks
Times Online – twitter.com/timesonline
T Mobile – twitter.com/FlyWithTMobile
Virgin – twitter.com/virgindotcom
Wall Street Journal – twitter.com/wsj
Windows Mobile – twitter.com/Windowsmobile
Whole Foods – twitter.com/wholefoods
Zappos – twitter.com/zappos

Цікаво, скільки мине часу, перш ніж провідні українські компанії також зацікавляться цим сервісом мікроблогінгу?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Стас

    Twitter это конечно интересный сервис, но тем не менее – а зачем его использовать компаниям? Какой эффект он дает, может быть приносит деньги?

    Нет, нет и еще ра нет – пока twitter это не больше чем модная штучка. Зачем искать новые методы, если они не работают? Только ради новизны?

  • Анонімний

    Стас, так! А всі ті компанії, які наведені у переліку статті, просто собі "бавляться"!

    Твіттер наразі набуває вибухоподібного розвитку у світі і в Україні в тому числі. Тому активна участь у ньому компаній – це ще один спосіб залучити нових клієнтів і стати ближчими до вже існуючих. Звісно, якщо компанія вміє працювати і отримувати ефект від взаємодії з інструментами Web 2.0

  • Дмитрий

    Для компаний у которых уже есть собственный блог, возможно будет интересно почитать о том, как интегрировать ваш блог и сервис Twitter, подробнее об этом, можно прочесть здесь http://blogproblog.com/twit