Пробники – найкращий спосіб отримати нових клієнтів

Пробники – найкращий спосіб отримати нових клієнтівДивовижно, як часто жадібність не дає змоги бізнесу отримувати додаткові прибутки. Адже якщо власник сам вірить в те, що його продукт вартий своєї ціни (або, що набагато краще – має для споживача вищу цінність, ніж встановлена на нього вартість) – тоді єдина причина, через яку потенційний клієнт ще не несе йому гроші – його необізнаність. Споживач сам не знає, що втрачає. Але варто лише йому показати це (дати безкоштовно або за якусь смішну ціну) – як потенційний клієнт перетвориться у реального і стане лояльним споживачем на довгі роки.

І хоча “метод пробників” не завжди призводить до прямого продажу – все ж така ймовірність достатньо висока, щоб взяти цей інструмент собі на озброєння. Окрім того, цей інструмент має і ще одну важливу перевагу – він дуже часто слугує своєрідним стартовим механізмом для вірусного розповсюдження інформації про вашу компанію. Адже мало хто з клієнтів втримається від того, щоб розповісти своїм знайомим про отриману суттєву знижку, або й взагалі безкоштовну річ чи сервіс. А якщо при цьому ваш продукт справді заслуговує похвали – то ефект може бути абсолютно несподіваним. Але у будь-якому разі – позитивним!

MUST READ:  Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)

Кім Проктор (Kim Proctor), автор блогу Customer Evangelism ділиться кількома прикладами застосування “методу пробників” у сервісних компаніях:

1. Однією із найкращих стратегій є пропозиція “частини сервісу” за надзвичайно вигідною ціною.

2. Ви можете запропонувати також “безкоштовну оцінку”. Наприклад, якщо ви займаєтесь розробкою та оптимізацією веб-сайтів, то можете запропонувати клієнтові безкоштовну оцінку його сайту з порадами, що можна зробити, щоб покращити інтерфейс, залучити більше клієнтів тощо. Такий підхід вкаже клієнтові на професійність вашої компанії та розкриє ваші підходи до оцінки. Хто знає, можливо ви виявитесь тією компанією-виконавцем, яку клієнт “вже давно шукав”.

3. Ще одним прикладом “методу пробника” є модель “програмного забезпечення як сервісу” (software-as-a-service). Така модель дозволяє клієнтові не платити за придбання програмного забезпечення, але оплачувати незначну суму за певний період його використання (наприклад, щомісяця вносити абонентську плату).

Серед переваг “методу пробників” можна назвати:

1. Велику аудиторію, яка отримає змогу скористатися (а значить – оцінити) ваш продукт або сервіс. Адже далеко не кожен готовий відразу викласти значну суму коштів за користування сервісом.

MUST READ:  Як позбутися покупця за 10 секунд?

2. Створення великої кількості дешевих “пробників” може підвищити загальний прибуток вашої компанії. Адже цілком можливо, що бажаючих купити пробник вашого сервісу за $500 виявиться у 10 разів більше, ніж тих, хто готовий заплатити $5000 за повну його версію.

3. Якщо ваш продукт справді виявиться якісним – тоді безкоштовна його роздача зможе створити ефект вірусного маркетингу. Принаймні, якщо людина, яка його спробувала, веде блог, вона не упустить можливості поділитися своїми враженнями у своєму щоденнику.

Впевнені, що ваш продукт вартий всіх похвал? Не боїтеся справедливої критики? Тоді спробуйте!