Вартість образи клієнта

Вартість образи клієнтаРаніше клієнт, якого не задовольнили послуги компанії, максимум, що міг зробити – це поскаржитися дружині, дітям і в найгіршому випадку – більше не користуватися послугами цієї компанії. Але часи “м’яких” образ минули. Тепер компанія, яка не навчилася задовольняти клієнта, ризикує втратити не лише його, але й свою репутацію.

Наткнувся нещодавно на цікавий діалог між директором ресторану та клієнтом цього ж ресторану на блозі російського бізнес-тренера Алекса Левітаса. Дозволю собі перекласти цю розмову.

Ресторан, ображений клієнт. Розмова з директором йде на підвищених тонах, так, що чути здалеку (і це, до речі, також груба помилка директора):

– Так, я розумію, що Вам начхати, прийду я знову в цей ресторан, чи ні. Але, можливо, вас зацікавлять мої плани на вечір.

Перше, що я зроблю – то це відкрию поштову програму і напишу всім своїм друзям та родичам, які мають звичку святкувати дні народження та інші події в ресторанах, щоб вони знали, що якщо вони хочуть бачити мене на святі – їм доведеться святкувати його де завгодно, але тільки не у вас.

До речі, те саме я вранці на роботі планую написати колегам щодо бізнес-ланчів.

Потім я відкрию свій блог і напишу в ньому про враження від вашого закладу.

Відразу після цього я пройдусь по міських сайтах, де публікуються огляди ресторанів міста і всюди залишу свій відгук.

Потім, думаю, я загляну на міський портал і поділюсь своїми враженнями з учасниками форуму.

Ну а потім я сяду, заварю чашечку чаю і подумаю, де ще я можу сказати “Дякую” за ваш сервіс…

Так що керівникам, які все ще вірять, що знехтувавши клієнтом можна зберегти добре ім’я компанії, давно пора розплющити очі. На дворі XXI століття!

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →