Інформаційна дієта або “стрічка хороших новин” для вашої компанії

Інформаційна дієта або стрічка хороших новин для вашої компаніїМожливо, одним із методів боротьби с кризою є така собі інформаційна дієта – повна відмова від сприйняття негативної інформації і стимулювання будь-яких позитивних новин.

Коли приходиш на роботу знанку і на тебе починає литися потік негативу, ти, якщо ти все ще жива людина, просто не можеш не реагувати на все це. Чутки, плітки, – настрій псується ще до початку роботи.

Можливо, треба запровадити такий собі “Бюлетень добрих новин” у масштабах підприємства. “Нам вдалося втримати продажі! Ура!”, “Ми повенули важливого клієнта! Супер!”, “Ми знайшли нові підходи, які спрацювали! Які ми молодці!”.

Не знаю, як для вас, а для мене така стрічка була би чудовою психологічною зарядкою. А те, з яким настроєм ти починаєш робочий день, те, з яким настроєм ти працюєш не може не відбиватися на кінцевому результаті.