Всеукраїнське опитування: скільки в країні «просунутих»?

Всеукраїнське опитування: скільки в країні просунутих?За останні півтора-два тижні я отримав кілька, не менше двох, “зсувів свідомості”. Перший стався у Дніпропетровську. Аудиторія – маркетологи. Виступає відомий спікер із Києва, говорить на тему маркетингу, реклами, креативу.

Про соціальні медіа, Twitter і таке інше. Мовляв, просуватися там треба.

Потім переходить до унікальності, диференціації і згадує Траута. А потім там, між іншим: “ви ж пам’ятаєте, там є про це у Траута?”

Мовчанка.

“Хто читав Траута? – не вгамовується спікер, – підніміть руки!”

Жодної руки.

Зсув свідомості номер 2.

Київ. Аудиторія менеджерів із продажів. Той самий спікер. Ті самі теми.

“Хто з вас користується LinkedIn? До речі, за статистикою, в Україні понад 10 мільйонів користувачів Інтернету”?

Жодної руки. Ні, неправда. Я смикнув.

Потім ми з цим спікером трохи подискутували на тему “скільки ж в Україні просунутих? Які спілкуюсться між собою однаковим сленгом, читають ті самі книжки, мають подібні цінності і екаунти в Twitter та LinkedIn?

Зійшлися на цифрі від тисячі до кількох тисяч. Плюс мінус кілька сот. Але не десятки і не сотні тисяч, це точно.

А що ви думаєте? Як їх (тобто нас) порахувати?

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Андрій

    Відстале, й досі совкове суспільство…

  • Gray

    Странные критерии продвинутости. То есть если человек не пользуется LinkedIn (а это, для начала, не единственная рекрутерская социальная сеть, не имеющая другого интерфейса, кроме английского), не ведет Твиттер (а его не ведут очень многие известные мне топ-менеджеры) и не помнит, что где там сказал Траут – то хана, не маркетолог он никакой, так что ли?
    Не знаю, что это был за спикер такой известный, но вполне представляю уровень его лекции, если он региональным маркетологам пытался продать идею обязательного продвижения в сети с аудиторией в пару тысяч человек.
    Уровень подготовки к семинару тоже удивляет. Если лектор задает вопрос и получает вот такое отсутствие ответа – так это проблема не аудитории, а лектора, который не удосужился определить, кому он что читает.

  • Dereks

    Це, звичайно, абсолютно не є виправданням "відсталих" учасників семінару чи що там було (бо дозволю собі припустити, що більшість з них дійсно не мала уявлення про що мова), але використання усіх підряд web 2.0 примочок – ще не означає просунутість.
    Більш того, те що певні з них, в певних умовах (географічних, національних тощо) стали елементами масової культури – теж не означає, що вони є елементами поступу. Ніщо не виключає тої теорії, що це лише бездумний хайп. Це я, скажімо, про twitter.
    Беручи до уваги, більш специфічні, нішеві сервіси як лінкд ін – сервіс який спромігся створити дещо елітистський імідж, проте відсутні якісь дані про його дійсну аудиторію. Чому вісутні дані про професійний брейкдаун людей, що зареєстровані на сервісі. Абсолютно безпідставне, суб"єктивне припущенння – якби їх відкрили, виявилось, що абсолютна більшість – це it crowd та різноманітні піарники-маркетологи.
    Не слід забувати, що існує точка зору, що увесь бум web 2

  • Роман Рыбальченко

    Соглашусь с Сергеем, уже откомментировал запись в его блоге http://www.searchengines.ru

    Хотелось бы узнать у Алексея, по каким признакам можно выделить продвинутых маркетологов? Если я знаю больше 5 деловых соц. сетей — я сверхпродвинутый?)

  • Анонімний

    1. Кто читал Гоголя? (а не смотрел кино)
    2. Кто нашел работу с помощью интернета, а не связей?
    3. Кто делает зарядку или занимается спортом?

    Как говорится, то что русскому хорошо – немцу смерть:-) и наоборот…

    Кстати пользоваться англоязычной соц. сетью для поиска работы неблагодарное дело:-(
    Вы пробовали получить рабочую визу в Европу или США? Очень неприятное, непрогнозируемое и длительное занятие-)

  • Смерек В.Я. (ГіперМУдрець)

    Всюди дурні ! В тому числі це стосується і маркетингу. Я вже кілька років підряд торочу, що у нас повна некомпетентність. У нас ледь чуть не всі вищі посади в компаніях та і в державі заставлені дурнями. І це не випадковість. Звичайно, не потрібно у всьому шукати злого умислу. Але це продумана стратегія проти України. Адже сильніші держави, нації, групи і т.п. мають нас за лохів. І цю ситуацію не змінять ні Ющенко, ні Тимошенко, ні навіть відносно просунутий (відносно президента і премєра) Яценюк і т.п. Ці люди не контролюють ситуацію в Україні. До речі всі ці політики не є самостійними фігурами. Люди та групи, які насправді керують Україною нам їх і підсувають. Їх і просувають всіма можливими каналами (сайти, соціальні мережі, газети, телебачення, радіо тощо)

  • svitlana

    Відповідь на питання потребує встановлення чітких критеріїв просунутості та фільтрів, типу
    м’який – наявність вищої освіти
    більш жорсткий – ВО, отримана на стаціонарі престижного ВИШу;
    ще жорсткіший – досвід роботи у представництві ТНК;
    достатньо жорсткий – наявність наукового ступеня;
    персонального сайту/блогу та інше.

  • ShurYk

    Із статті якось незрозуміло, хто такі "просунуті" і яка з них користь для бізнесу чи суспільства? Справа тут і не в критеріях, імхо.