Schlitz: «геніальна» стратегія боротьби проти конкурента

Schlitz: «геніальна» стратегія боротьби проти конкурентаУ 1970-х роках марка пива Schlitz була на другому місці в США за популярністю. Вона уступала тільки Budweiser, що захопила лідерство в 1957-му році. Справи йшли непогано, поки в 1976-му році глава пивоварної компанії Роберт Юйхлейн не придумав “геніальну” стратегію боротьби проти конкурента.

Якщо вдасться зменшити ціну інгредієнтів і, разом із тим, прискорити процес бродіння – можна буде зварити більше пива за той же час, і воно обійдеться дешевше, вирішив Юйхлейн. Застосовуючи високотемпературну ферментацію, він скоротив строк виробництва пива з 40 до 15 днів, замінив більшу частину ячмінного солоду дешевшою кукурудзою й поміняв стабілізатор піни, щоб уникнути необхідності вказувати його назву на етикетці.

Юйхлейн одержав те, чого хотів: багато пива з низькою собівартістю. Здешевлена технологія виробництва принесла йому багато грошей… спочатку. Але нове пиво було просто жахливим на смак, а головне – дуже швидко псувалося: змішуючись, дешеві компоненти опускалися на дно, створюючи огидний на вигляд слиз, що нагадував про нежить.

Було прийнято керівне рішення – нічого не робити із цього приводу: компанія сподівалася, що лише мала частина її продукції піддасться впливу температур, при яких випадав осад. Ці надії не виправдалися, і продажі різко впали. Schlitz нарешті здалася й відкликала 10 мільйонів упакувань неякісного пива, але репутація була безнадійно зіпсована, а продажі ніколи не повернулися на колишній рівень. У 1981-му році була закрита броварня в Мілуокі, а в наступному році активи, що залишилися, Schlitz викупила конкуруюча Stroh Brewery.

За матеріалами блога eduardk.livejournal.com

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Смерек В.Я. (ГіперМудрець)

    Сучасний традиційний консалтинг – це як огидне пиво Schlitz. Там понамішували все дешеве і примітивне – сороміцьку філософію успіху + банальну "релігію" грошей + користолюбство та егоїзм + понти + непрофесіоналізм + кримінал + маніпуляції + відвертий обман + ідолопоклонство + … І от це "консультансько-тренігове та коучерське пиво" дало осадок (слизь) – СВІТОВУ КРИЗУ. Я надіюся, що цей мій маленький, але правдивий коментар модератори блогу blog.management.com.ua всетаки залишать, а не удалять як інші. Пора вже припинити політику подвійних стандартів та геноциду відносно ГіперМудреців !!!

  • Анонімний

    2Смерек В.Я.:
    Шановний пане Смерек, прошу дотримуватися правил елементарної етики і не наводити провокативні висловлювання. Останнє Ваше повідомлення було видалено саме з цієї причини.

  • Смерек В.Я. (ГІперМУдрець)

    Але, це ж обман ! Як ви памятаєе я звернувся до всіх читачів блогу взяти участь в обговоренні наступної теми: "Чому консалтинг "оплошался" , а особливо український (адже не зміг не тільки передбачити кризу і підготуватися до неї, а навіть в той час як криза вже тривала більше року в США не попередив своїх клієнтів) і чи не означає це що нам потрібно його змінити (відкоректувати чи доповнити ще чимось – я запропонував своєю системою – ГіперМудрістю). В той же час якийсь там ITSDraive "флудився" – тобто говорив якісь там дурниці, які мені чистокровному українцеві дивні і незрозумілі. Тепер відносно провокацій: Так я провокую, але провокую правдою і професіоналізмом. Я не винуватий, що Істину від вас скривали і тепер вона Вас дратує. І напослідок: мені дивна ваша реакція, адже я вважаю, що проекти http://www.management.com.ua та

    Навігація записів