Три способи позитивно вразити свого керівника

Три способи позитивно вразити свого керівникаНезалежно від того, працюєте ви заради підвищення, просування по кар’єрній драбині, чи ваша совість просто не дозволяє вам чинити інакше – вочевидь вам доводилося чути від свого керівника приємні слова: “Хороша робота!” Якщо так, ви вже зробили перший крок до того, щоб позитивно вразити свого керівника. І насправді – тут немає нічого надзвичайного чи магічного. Як стверджують автори журналу Management Issues, найкращий спосіб здобути прихильність керівника – зробити його життя простішим.

І хоча кожен бос має власні вподобання, особливі риси та характер – можна навести три аспекти, які допоможуть заслужити прихильність фактично будь-якого керівника:

Будьте уважними до деталей
Різниця між простим виконанням доручень і детальним вдумуванням у свої завдання не просто велика – вона грандіозна. Будь-який керівник віддасть перевагу працівнику, який приділяє увагу ключовим деталям, і намагатиметься уникати того, який просто швидко “пробіжиться” по завданню і відзвітує: “все зроблено”!

Проявляйте ініціативу
Намагайтеся думати “на крок вперед” і помічати, що повинно бути зроблено далі. І робіть це, не чекаючи, поки до вас звернуться за допомогою. Втім, тут важливо зберегти правильний баланс. Керівники не люблять підлеглих, які ніколи нічого не роблять без їхньої вказівки. Але з іншого боку – вони так само не люблять працівників, які проявляють занадто багато ініціативи і часто беруться за справи, які можуть виявитися не настільки корисними для компанії. Тому комунікація, координація та кооперація повинні бути обов’язковим елементом.

Допомагайте іншим там, де це може бути необхідно
Цю навичку можна було б назвати вмінням “піднімати командний дух”, якби ця фраза не була настільки заїждженою. Саме тому краще використати менш гучний заклик “допомагайте іншим, якщо це необхідно”. Іноді навіть найпростіша ваша дія (притримати двері, коли хтось входить у кімнату) створює кращу атмосферу у стосунках.

Зазвичай, вам досить легко помітити, якщо певна людина потребує допомогу. Завантажених співробітників видно здалеку. І якщо у вас є вільна хвилинка – ви обов’язково знайдете, яким чином можете прислужитися цій людині. Повірте, така допомога не буде обтяжливою, але обов’язково буде віддячена у майбутньому. Головне при цьому – пам’ятати, що пріоритети знаходяться все-таки у сфері власних завдань.

Яким чином це може посприяти створенню кращого іміджу в очах керівника? Все дуже просто – адже він також бачить, що ви допомагаєте всій команді працювати результативніше.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →