Українці до онлайн-реклами ставляться лояльно

Міжнародне дослідницьке агентство Gemius SA провело AdHoc-опитування на тему ставлення користувачів українського сегмента інтернету (Уанет) до онлайнової реклами. Дослідження проводилося одночасно в 7-ми країнах Східної Європи: Чехія, Угорщина, Литва, Польща, Румунія, Словаччина й Україна.

Дивовижно, але опитування показало, що більшість користувачів Уанет досить позитивно ставляться до реклами в Мережі. Крім того, дослідження описує поведінку користувачів у відповідь на рекламу в інтернеті та сприйняття образів, що формуються інтернет-рекламою. Також респонденти оцінювали різні рекламні формати, відзначаючи знайомі та улюблені. Дослідження проходило у формі popup-опитування (випадкова вибірка, розмір вибірки – 2992 зараховані анкети) у травні 2006 р., повідомляє Комп&ньоН.online.

За даними опитування, 78% користувачів Уанет після контакту з рекламою шукають додаткову інформацію про рекламований продукт. 64% респондентів заявили, що сприймають онлайнову рекламу як “платню” за безкоштовний доступ до сайтів. І тільки менше 4% з них зволіли б платити, щоб взагалі не бачити рекламу на сайтах.

Також дослідження показало, що в цілому онлайнова реклама викликає роздратування, чого, звісно, і слід очікувати. Однак це роздратування, думаю, не порівняти з негативними емоціями, що викликаються, наприклад, телевізійною рекламою.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії Маркетинг/Реклама
  • LaSet

    Не вся реклама є однаковою, наприклад "Уанет" переповнений банера з сайтів новин, переважно це брехливі банери якоїсь "сенсації" не рідко минулорічної давнини, звичайно таке дратує.

    Позитивно можна відмітити якісну комерційну рекламу(майже не враховуємо домени/хостинг), її значно менше і вона діє як краплина води посед пустелі

  • Анонімний

    LaSet точно підмітив – "брехлива" реклама дратує! Особисто мені згадується один з останніх банерів, який можна віднести до такого типу. На ньому крутився заголовок статті: "Омельченко загинув у автомобільній аварії".

    Перша думка, яка виникає при прочитанні заголовку – "загинув колишній мер Києва". Виявляється ж – все набагато простіше – у автомобільну аварію потрапив якийсь інший Омельченко (навіть не з Київської області).

    Проте даний тип реклами навряд чи зникне з сайтів новин, оскільки свою основну мету він досягає – кількість кліків по банерах просто вражаюча. А жаль.