Як корпоративна соціальна відповідальність руйнує сім’ї

Як корпоративна соціальна відповідальність руйнує сім’їКумедна (але говорять – реальна) історія, яку мені довелося почути на бенчмаркінговій сесії “Зміна ДНК компанії”, організованій українською консалтинговою компанією Strategic Consulting Group.

Одна компанія, яка займається продажем пластикових карток через автомати, вирішила провести кампанію корпоративної соціальної відповідальності. Оскільки, як виявило спеціальне дослідження, основу їхніх клієнтів складають молоді люди у віці 18-25 років, було вирішено, що для таких людей буде актуальна тема безпечного сексу та захисту від СНІДу. Тому суть кампанії полягала в тому, що при купівлі картки, людина отримувала безкоштовний презерватив.

Невдовзі після закінчення акції у службу підтримки компанії поступив дзвінок. Дзвонив чоловік середнього віку і голос його звучав досить стурбовано:

– Щойно я купив картку у вашому автоматі, – повідомив він, – але автомат не видав мені презерватив. У чому проблема?
– Ви розумієте, – почав пояснювати оператор, – кампанія закінчилася! Тепер купуючи картку ви більше не будете отримувати презерватив.
– Знаєте що? – заперечив чоловік. – Два дні тому моя дружина, перучи брюки, натрапила в кишені на презерватив. Зараз вона стоїть поряд зі мною біля автомату. Розумієте, у мене сім’я на грані розвалу. Так що робіть, що хочете, а автомат повинен видати презерватив!