Есте Лаудер: Винахідливість без меж

Есте Лаудер: Винахідливість без межЕсте Лаудер (Estee Lauder) починала свій бізнес із баночки крему, винайденого її дядьком… і гарячого бажання показати красу кожної жінки. Вона дуже любила свою справу, була дуже винахідлива, і це допомогло їй здійснити свою мрію. Вашій увазі я хочу запропонувати деякі життєві і бізнес принципи, котрих безустанно дотримувалась ця дивовижна жінка.

Люби свою справу, своїх партнерів і своїх покупців

Мрією Есте Лаудер було показати красу кожної жінки. Вона була одержима цією ідеєю, і віддавала її реалізації всю себе. Уже в три роки Есте виявила тягу до того, щоб робити жінок гарними. Маленька Есте дуже любила робити мамі та сестрам зачіски й мазати їм щоки кремом, і нікому не вдавалося ухилитися від її послуг 😉

Створивши свій бізнес, Есте проводила багато часу в магазинах і салонах краси, наносячи свій крем на руки жінкам. Есте вважала всіх своїх продавців своїми партнерами і родиною, і поводилася з ними належним чином.

Зроби свій продукт особливим для покупця

Есте Лаудер хотіла, щоб її бренд бачили в руках у тих, у кого завжди все найкраще, а баночки з її кремом – надією на вічну молодість – гармоніювали з ванною більшості покупниць і стояли в жінок на видному місці.

Вона ходила по дамських кімнатах елегантних будинків, готелів і ресторанів, приміряючи зразки своїх баночок до шпалер і шукаючи найкраще сполучення. Так з’явилися фірмові блакитно-зелені кольори впакування Estee Lauder.

Есте Лаудер роз’їжджала по країні, улаштовуючи презентації своїх продуктів, сама продавала їх і робила макіяж. Вона намагалася проявляти якнайбільше персональної уваги клієнткам. Покупці проймалися вдячністю до Есте Лаудер і довірою до її продукції. У результаті продажі з кожним роком зростали все стрімкіше.

Будь винахідливим

Есте Лаудер винайшла багато нових дешевих й ефективних способів завоювання покупців. На зорі своєї ділової діяльності, щоб ознайомити якнайбільше покупців зі своїм кремом, вона запропонувала керуючому кількох салонів увести безкоштовну послугу – нанесення зволожуючого крему за бажанням клієнтки.

Маючи на маркетинг своєї продукції всього 50 тис. дол., Есте Лаудер відмовилася від традиційних методів просування товарів на ринок. Зокрема, вона винайшла безкоштовні пробники й інші оригінальні міні-подарунки і почала індивідуально запрошувати жінок на презентації. Тодішні лідери ринку глузували з її нетрадиційних прийомів, але Есте в результаті їх перемогла і посіла лідируюче місце на американському ринку.

Завоювавши Америку, Есте Лаудер вирішила завойовувати Європу. І отут вона виявила винахідливість: на очах у численної публіки Есте “упустила” на підлогу великий флакон своїх нових парфумів. Дивовижний аромат наповнив зал. Ось так публіка була завойована дуже оригінальним і дуже дешевим способом.

Завжди домагайся того, чого хочеш

Один із секретів вражаючих успіхів, яких Есте Лаудер домоглася в бізнесі, полягає в тім, що вона була дуже наполеглива в досягненні своїх цілей і завжди домагалася того, чого хотіла. Вона була заповзятливим лідером. І для неї будь-який дріб’язок був важливим.

Ті, хто знали Есте Лаудер, описували її як жінку, якій неможливо відмовити. Часто причину цього бачили в її неперевершеному шармі. Однак щирою причиною того, що Есте Лаудер домагалася успіху там, де інші зазнавали невдачі, було її неприйняття поразки. Вона просто не вміла здаватися.

Переборюючи опір ринку й магазинів до невідомого товару, Есте Лаудер із завзятим ентузіазмом пробивала стіну недовіри, улаштовуючи дуже привабливі презентації.

Коли в Есте Лаудер на початковому етапі становлення її бізнесу не вистачало коштів на традиційні методи просування товару на ринок, вона творчо підходила до вирішення проблем і домагалася свого дуже дешевими способами.

Спостерігай за поведінкою потенційних покупців

Для розвитку свого бізнесу Есте Лаудер активно використовувала прийом, який IDEO, фірма, що є еталоном інноваційної діяльності не тільки в США, але й в усьому світі, зробила головним принципом інновації та створення нових продуктів, а саме – спостереження за людьми – потенційними покупцями.

Наприклад, в універмагах, де відкривалися її відділи, Есте Лаудер могла тижнями простоювати, спостерігаючи за поведінкою покупців. Зокрема, її цікавило, куди жінки повертають голову при вході в магазин. Куди більшість жінок дивилися першою справою, там Есте Лаудер і домагалася місця для розташування свого відділу.

За матеріалами CECSI

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →