Казки нового часу

Казки нового часуНедавно у нашому блозі було розміщено добірку, де розповідається про компанії, які придумують історії й легенди про свої товари та послуги. Однак багато компаній, замість того щоб самим розповідати клієнтам казки, допомагають їм придумувати власні історії й доносити їх до інших споживачів. Як результат – стрімке зростання популярності й продажів.

Американська компанія Hubwear побудувала свій бізнес на тому, що надає клієнтам можливість повідати оточенню власну історію про подорож. Покупець може придбати футболку зі своїм улюбленим маршрутом, складеним із кодових назв аеропортів (наприклад: JFK, AMS і т.п.). Кожна футболка, таким чином, містить розповідь – про веселу вечірку в Лас-Вегасі або сімейну подорожі до моря… А на корпоративному сайті покупці можуть поділитися враженнями про поїздки.

Hubwear

Люди люблять відчувати себе унікальними, чимось вирізнятися й демонструвати свою неповторність оточенню. Компанія DNA 11 допомагає у цьому всім бажаючим. Вона створює картини із зображеннями ДНК, відбитків пальців або губ своїх клієнтів. Ціни на такі твори мистецтва – від ?299 до ?892, і покупців знаходиться чимало.

DNA 11

Схожу послугу пропонує фірма My DNA Fragrance, надаючи клієнтам можливість купити парфуми з особливим компонентом – їхнім ДНК. Людина, яка придбала такі парфуми, напевно захоче розповісти всім своїм знайомим про цей унікальний аромат, що піде лише на користь бізнесу.

My DNA Fragrance

А компанія Eleven Forty створює для клієнтів запонки за індивідуальним замовленням – з фотографії, приміром, близької людини або улюбленої домашньої тварини. Запонки можуть бути виконані з різних дорогоцінних металів і служать відмінним подарунком «з історією» – другові, члену родини, та й самому собі.

Eleven Forty

Eleven Forty – не новачок на ринку персоналізованих предметів розкоші. Кілька років тому компанія представила продукт під назвою Opus – стіл для гри в міні-футбол. Замовник сам визначає, хто буде грати в командах: його друзі, родина, колеги по роботі або знаменитості. А потім компанія по фотографіях створює фігурки гравців. Для клієнтів така іграшка – невичерпне джерело історій, а для фірми – прибуток.

Eleven Forty Opus

Для багатьох невід’ємним атрибутом свята є піца. Компанія Domino’s Pizza надає клієнтам можливість створити піцу своєї мрії, вибравши види й кількість інгредієнтів – і всього за $10,99. Крім того, клієнти можуть зберегти в базі даних компанії власний варіант піци, назвавши її своїм ім’ям. Виходить, що ваш шедевр можуть замовити й інші покупці. На цей момент у базі даних Domino’s Pizza уже зареєстровано близько 12 тис. варіантів піци. На спеціальному сайті цього проекту можна довідатися, скільки чоловік замовили «вашу» піцу, а потім розповісти про це всім своїм знайомим.

Domino's Pizza

Компанія Flattenme допомагає клієнтам придумувати власні історії в буквальному значенні слова: вона друкує персоналізовані книги казок. Наприклад, можна вставити в книгу фотографію своєї дитини (або навіть домашньої тварини) і зробити її одним із героїв казки. Замовити книгу дуже просто: достатньо зайти на сайт компанії, завантажити фото дитини, указати його ім’я й інші дані та вибрати книгу. Через два тижні у вас у руках буде відмінний подарунок, а крім того, ви зможете похвалитися покупкою перед друзями.

Flattenme

Фірма Kideo пішла ще далі: вона дає можливість дитині побачити (і, звичайно ж, показати всім-всім-всім) мультфільм, у якому він грає головну роль. Завантаживши фото на корпоративному сайті, батьки одержують DVD із персоналізованим відео, у якому їхня дитина – один із персонажів (поряд з іншими відомими героями мультиків на зразок Людини-Павука). По ходу дії персонажі мультфільму називають вашу дитину по імені, а її зображення є також на впакуванні диска.

Kideo

Японська компанія Yosimiya пропонує батькам новонародженого маляти замовити унікальні впакування рису: за формою воно нагадує маля, з фотографією вашої дитини й, що найголовніше – вагою, яка точно відповідає вазі нового члена родини. Напевно багато батьків не тільки будуть із задоволенням готовити рис із такої пачки, але й захочуть приховати одну на пам’ять. Тим більше, що задоволення не дуже дороге – усього $32 за штуку.

Yosimiya

Компанія Kleenex надає своїм клієнтам можливість користуватися паперовими серветками з пачки, на якій надруковане фото: власне, або дитини, або коханої людини – будь-яка картинка, навіть намальована замовником. На сайті компанії є й спеціальні інструменти для створення власного дизайну впакувань.

Kleenex

А от австрійська Requiem for You вирішила використати прагнення людей до слави навіть після смерті. Тут складають реквієми за замовленням, з огляду на смаки клієнта, його характер і побажання. Замовник може вибрати будь-який стиль: від класики до джазу або бродвейського мюзиклу. Крім твору й запису індивідуального реквієму, компанія Requiem for You пропонує розширену послугу: живе виконання твору оркестром на похоронах клієнта. Сервіс користується чималим попитом, незважаючи на досить високі ціни (від ?20 тис. за твір реквієму до ?200 тис. за виступ оркестру). Видимо, багато хто хочуть, щоб історії про них розповідали навіть після їхньої смерті, а похорони стали приводом для таких розмов.

За матеріалами журналу “Управління компанією”

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Eugeny

    А если, например, блогхостинг, с бесплатным уникальным доменным именем.. Такого еще кажется не было… 🙂
    Вообще, идея персонализации товаров и услуг – это действительно приятно. На мой взгляд, за этим будущее.