Телефонний шопінг

Телефонний шопінгКоли в одному з 165-ти магазинів Guitar Center, великої американської роздрібної мережі музичних інструментів, дзвонить телефон, продавці повинні підняти трубку до четвертого дзвінка, особливо якщо їхній менеджер відлучився на одну з мотиваційних програм. А все тому, що в компанії прийнято ритуал під назвою «телефонний шопінг».

На зборах у рок-клубі неподалік від головного офісу в Південній Каліфорнії це виглядає так: жінка стоїть на сцені з коробкою шариків для пінг-понгу. Кожен шарик – один із магазинів Guitar Center. Діставши з коробки шарик, керівник запрошує менеджера-«щасливчика» на сцену, а сам телефонує у його магазин. Він перевіряє не тільки швидкість відповіді на іншому кінці дроту, але й розпитує продавця про принципи роботи компанії або техніки укладення угод. Вся розмова транслюється по голосному зв’язку для всіх менеджерів, що зібралися.

«Цей публічний допит дуже жорстокий, але ефективний, – відзначає Макс Гальстер, який пройшов шлях від продавця до керуючого мережею магазинів. – Уся правда виходить назовні».

За матеріалами книги “Секреты величия. По материалам Fortune Magazine” (рос.)

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Dereks

    Фігня.
    Виливається це ні в що інше, як корпоративний фашизм.
    Було б цікаво разом з цим постом ще й побачити статистичні дані щодо плинності кадрів в цьому guitar center