Народження імені: Estée Lauder

Народження імені: Estée Lauder«Хочете змінитися – поміняйте парфуми». Такий рекламний девіз допоміг фірмі Estée Lauder завоювати визнання у світі косметології. Estée (Есте) (зменшувальне ім’я від американського Esther – Естер) хотіла стати дерматологом. Але заміжжя й народження двох дітей порушили її плани.

Разом зі своїм дядьком вона створила декілька косметичних препаратів, з яких найвідоміший «Youth Dew» («Роса молодості») – парфумерне масло для ванни, яке надійшло в продаж у 1947-му році в магазині Сакса на П’ятій авеню. З тієї пори й по сьогодення продукція Estée Lauder користується великим успіхом, тому що вона завжди на кілька років випереджає свій час.

Фірма зараз володіє п’ятьма марками: самої Estée Lauder, а також Clinique («Клінік» – можна перекласти як «лікування»), Aramis («Араміс»), Prescriptives («прескріптівз» – «рецепт»), Origins («оріжінз» – «початок»).

Із книги Бернара Галі “BRAND: Народження імені”

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Ярина Ключковська

    Youth Dew – це не "Твій бог", а "Роса молодості".

  • Анонімний

    2Ярина Ключковська:
    Так, дякую. Це у книзі помилка – виправлено.