Як вашу «інноваційну» рекламу можуть використати проти вас

Як вашу інноваційну рекламу можуть використати проти васІноді, в гонитві за інноваційністю, компанії повністю втрачають відчуття реальності. У новій рекламі Citroen автомобіль “трансформується” на залізного монстра, який бігає по ковзанці. Дуже красиво! Але до чого це? На щастя завжди знайдеться конкурент, який поверне до реальності і зазвичай – не найприємнішим способом. У випадку з Citroen-ом, таким конкурентом став Chevrolet.

Але на словах це неможливо пояснити. Дивіться самі: cпершу “суперінноваційну” рекламу Citroen (1-ший ролик), а потім рекламу-відповідь Chevrolet (2-ий ролик).

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Mike Chaliy

    Поржав, дякую

  • podarok

    важливо тут те, що ці дві реклами підсилюють одна одну.

  • Katena

    классно, дякую )))

  • soft start

    Прикольно, а в чому суть??? Добре, хоч в другому ролику не розвалився жовтий трасформер, бо з нього якіс деталюшки відпадали.

  • Dereks

    Я не думаю, що Шевроле зробило правильний хід. Якби я побачив спершу другу рекламу перше запитання як б у мене виникло після перегляду це "так в чому прикол з трансформером?" І я б почав шукати інфу і в кінецвому результаті вияви би що в тій самій ринковій ніші є ще й Сітроен. І став би порівнювати дві моделі.
    Якби Шевроле просто показало мені своє авто – я б ніколи може про існування іншого і не дізнався.