Притча: Навіщо жінкам займатися продажами?

Притча: Навіщо жінкам займатися продажами?Одного разу до Вчителя прийшла дівчина й запитала його:

– Учитель, я багато разів намагалася поступити у твою Школу, але щораз одержувала відмову по тій або іншій причині. Я починаю думати, що ти спеціально не набираєш у Школу жінок.

– Так і є, розумна дівчина, – повільно сказав Учитель. – Я спеціально не набираю в Школу жінок.

– Тобто, ти хочеш сказати, – почервонівши, обурилася відвідувачка, – що, по-твоєму, жінка не здатна продавати товари нарівні із чоловіками?!

– Ні, що ти! Жінка цілком здатна продавати. Але є багато більш важливих речей, які, на відміну від чоловіків, може робити тільки жінка. Навіщо ж жінкам займатися продажами?

Дівчина подякувала Вчителеві й пішла.

За словами учнів, які були присутніми при цьому випадку, після уходу дівчини Вчитель викликнув: «Не розумію, чому я став їй щось пояснювати? Зрештою, це тільки моя Школа і кому як не мені вирішувати, кого брати в неї, а кому відмовити!» Це був чи не єдиний випадок, коли Вчитель вийшов із себе.

Автор притчі: Тадао Ямагучі, книга “Путь торговли” (рос.)

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →

Опубліковано Категорії ПритчіПозначки
  • Світлана Благодєтєлєва

    Да, патріархат – це діагноз. Дивно, що автор блогу вдався до використання теорії і практики японського сексизму. Шкода, що децивілізація торкнулося деколи провідного сайту з управління.