Навчіться сприймайти свою компанію як «малий бізнес»

Навчіться сприймайти свою компанію як малий бізнес Коли підприємці говорять про свою компанію, від них рідко можна почути: “Я володію малим бізнесом”. Навіть через тиждень після створення вони сприймають свою компанію як “майбутній великий бізнес”, а їхня поведінка цілком і повністю відповідає їхнім грандіозним планам. Втім, попри мрії власників стартапів, їм все-таки варто навчитися входити в контакт з реальністю і сприймати свій бізнес таким, яким він є, а не таким, яким він можливо стане через 5 або 10 років, переконана Мерілен Делборг-Делфіс (Marylene Delbourg-Delphis), одна з авторів блога Idea Hub.

Підприємцю необхідна впевненість у власних силах для того, щоб дати життя новій компанії, і банальний здоровий глузд для того, щоб допомогти їй зробити перші кроки. Стартап – це не мініатюрна копія великої компанії так само, як паростки – це не маленькі копії великих дерев. Тому підприємцям потрібно сприймати себе тими, ким вони є насправді – власниками малого бізнесу. І ось що це означає на практиці.

Не можна виправдовувати себе

Що б не трапилося з вашою юною компанією – у цьому винні тільки ви. Не варто нарікати, що ви випустили продукт занадто пізно чи що вам складно створити такий само досконалий продукт, як у вашого конкурента-гіганта. Знайдіть споживачів, які з будь-яких причин захочуть спробувати ваш “напівготовий” продукт – і саме вони допоможуть вам обрати пріоритети для створення завершеної версії. Коли ви пропонуєте реальну цінність, а не лише власні грандіозні плани – споживачі будуть платити. І пам’ятайте – саме ваша неймовірна гнучкість дає вам значну перевагу перед великим бізнесом.

Не можна вводити компанію у фінансову (чи будь-яку іншу) залежність

Навіть якщо вам повезло і ви починаєте не з абсолютного нуля – не варто звикати до того, що для нормального функціонування вам необхідні мільйони. Завжди мисліть так, як мислить підприємець без копійки у кишені і без жодного шансу взяти гроші в позику.

Ваша ідея, можливо, і коштує мільйони. Але знати це напевне ви будете тільки після того, як ці мільйони опиняться у ваших руках. До цього моменту вам потрібно працювати, працювати і ще раз працювати, не намагаючись взяти мільйони у кредит, щоб віддати у майбутньому, “коли заробите”.

НЕ ПРОПУСТІТЬ:
Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.
Детальніше →
  • Forest

    Не згоден. Бізнес це будова, він росте допоки не закінчуються креслення та проекти все нових, щоразу більших ідей. А далі він лише старіє та руйнується, як і кожен архітектурний витвір. Якби не стратегії, скеровані на ріст і майбутнє, ми би не бачили Apple, Microsoft, Google. Вони би вже давно були лузерами із нікому непотрібними застарілими продуктами. Якщо були би взагалі.

    Кожен великий бізнес колись був малим, так що триіменна тьотька неправа.