Кілька способів заробити на… смітті та мотлоху

Кілька способів заробити на... смітті та мотлохуРечі не бувають непотрібними – просто дехто не вміє їх продавати. Комусь ідея побудувати бізнес на смітті може здатися дивною і безперспективною, але людина із творчою жилкою й фантазією може витягти з неї непоганий прибуток.

Гроші зі смітника. Мерія Чикаго вирішила поліпшити екологічну обстановку в місті за допомогою незвичайних сміттєвих контейнерів під назвою “BigBelly” (дослівно – “велике черево”). Винайшов пристрій Джеймс Посс, він же заснував компанію Seahorse Power, яка налагодила його виробництво. “Черево” сконструйовано таким чином, що спершу сміття в ньому накопичується, а коли його кількість досягає певного рівня, спрацьовує прес, потім знову йде накопичення. Спустошувати такий контейнер потрібно набагато рідше звичайного. Відповідно, здійснюється економія на транспортних витратах, а крім того – в атмосферу викидається менше шкідливих речовин. На кришці BigBelly розміщена сонячна панель, що підзаряджає 12-вольтову батарею, від якої працює поршень для ущільнення вмісту. Але й це ще не всі переваги пристрою. Його не може розкрити ніяка тварина, навіть ведмідь, не кажучи вже про всіляких летучих розкрадачів сміття, у яких не залишається ніяких шансів. Підрахунки показують, що витрати на роботу з такими контейнерами менше, ніж на обслуговування звичайних смітників, приблизно вчетверо – як у плані грошей, так і за часом. Сьогодні BigBelly вже успішно продається не тільки в США, але й в Австралії.

MUST READ:  Декілька способів продати клієнтові його очікування

Сміття не знайдеться? Колишній банкір Джейсон Мор заснував компанію, яка пропонує фізичним і юридичним особам капітально прибратися в їхніх об’єктах нерухомості та за невелику плату вивезти всіляке сміття. При цьому на смітник відправляється менше 50%. Співробітники компанії ретельно оглядають викинуті речі – від меблів до садового приладдя, будівельних відходів і простих дрібничок. Адже все це можна з вигодою продати! Дійсно, нераціонально викидати те, що комусь ще може послужити. Основні покупці “мотлоху” – підприємці-початківці та молоді родини, які не мають достатніх коштів на повноцінну облаштованість своїх будинків й офісів. На спеціально обладнаному складі компанії вони можуть знайти “корисне сміття” (від канцтоварів до офісних меблів) за доступну ціну. До речі, у самому офісі компанії Джейсона Мора практично все, включаючи комп’ютерне встаткування, теж було раніше кимось викинуто.

Бізнес у стилі “мотлох”. Вирішивши зайнятися невеликим бізнесом, Роберт Пот, який довгі роки керував фірмою по збиранню сміття в місті Вупперталь (ФРН), створив музей, у якому за помірну плату можна ознайомитися з “мотлохом”. Називається експозиція – “Скарби з відра для сміття”. Серед експонатів, що надійшли зі смітників, виявилися коштовні середньовічні рукописи, унікальні картини, дивовижні стародавні годинники й інший найцінніший антикваріат. Цей музей відзначений як один із найбільш активно відвідуваних й оригінальних. А його хазяїн навіть розбагатів.

MUST READ:  10 методів ефективного брейнштормінгу

За матеріалами журналу “Управління компанією”