8 способів підприємницького самосаботажу

8 способів підприємницького самосаботажу Рондалін Короляк (Rhondalynn Korolak), авторка кількох книг та юрист, переконана, що успішність чи неуспішність бізнесу часто залежить від звичок, притаманних його власнику. На сторінках Australian Anthill вона ділиться 8-ома звичками, які зазвичай лише шкодять бізнесу, замість того, щоб підтримувати його.

1. Перфекціонізм. Наївно вважати, що бажання досягнути досконалості допомагає бізнесу. Навпаки – воно багатократно затягує прийняття будь-яких рішень і призводить до того, що компанія гине. Дуже багато речей в бізнесі не зобов’язані бути ідеальними.

2. Постійне повернення до минулого. Чи доводилося вам колись чути фразу: “минулого разу, коли ми робили це, воно не спрацювало”. Власники бізнесу, як ніхто інший, повинні розуміти, що все навколо змінюється і те, що не спрацювало минулого разу, може виявитися найкращим рішенням сьогодні.

3. Нестача звітності. Ви голова і власник компанії, а тому звітуєте тільки перед собою? Неправильно! Знайдіть собі наставника чи людину, яку ви поважаєте, щоб мати змогу бути відповідальним перед кимось. Це організовує.

MUST READ:  Мотивація буває тільки внутрішньою

4. Нестача візії, планування і специфікації. Якщо ви не знаєте, куди ви йдете, то звідки вам знати, як туди прийти?

5. Нестача фокусу. Залишайтеся сфокусованими на найважливіших завданнях. Не дозволяйте собі відволікатися на дрібниці.

6. Страх фінансів. Ви не можете бути успішними, якщо не цікавитесь і не аналізуєте фінансові результати своєї компанії.

7. Відсутність унікальної пропозиції (unique selling point). Найкращий продукт в світі неможливо продати, якщо ви не маєте чіткої відповіді на запитання, чому клієнт повинен купувати саме у вас, а не у вашого конкурента.

8. Відсутність тестування та оцінки. Саме цей аспект найчастіше ігнорується власниками малого бізнесу. Тим не менше, до тих пір поки ви не протестували та не виміряли певний аспект у своїй компанії, ви не можете бути впевнені, наскільки “правильно” він працює.