Чи дійсно ви настільки зайняті, як вважаєте?

Чи дійсно ви настільки зайняті, як вважаєте? Постійний розвиток технологій та загальні тенденції до глобалізації змушують людей почуватися все більш та більш зайнятими. Вони працюють по 60 годин на тиждень, залишаючи на сон не більше 6 годин. Іноді складається враження, що у них немає часу навіть на те, щоб просто глянути вгору…

Читати далі →

Пройти «зайву милю» або Одна з надихаючих історій успіху

Пройти «зайву милю» або Одна з надихаючих історій успіхуОдним із найважливіших принципів досягнення успіху в будь-якій області людської діяльності – це прагнення пройти так звану “зайву милю”. Це значить, наприклад, що людина готова працювати більше, краще, натхненніше, навіть незважаючи на те, що вона не одержуватиме за це матеріальної винагороди.

Читати далі →

Чому «зайнятий» не є синонімом «ефективного»

Чому зайнятий не є синонімом ефективного Відчуття крайньої потреби (urgency) дуже важливе для організацій, які планують трансформуватися чи отримати високі результати. Але досить часто люди плутають “крайню потребу” (urgency) із банальною “зайнятістю” (busy). Тільки найкращі лідери вміють не тільки відрізняти потребу від зайнятості, але й створюють мотивацію для своїх підлеглих завдяки крайній потребі, що дозволяє працівникам сконцентруватися на довгострокових важелях успішності компанії.

Читати далі →

Чому таланти залишають великі компанії

Чому таланти залишають великі компаніїКожна велика компанія чи корпорація має цілу розроблену систему залучення та утримання талановитого персоналу. Чому ж тоді найкращі співробітники охоче залишають солідні та багаті компанії при першій же нагоді? Із цим питанням спробувало розібратися видання Forbes, запропонувавши 10 (звичайно ж!) головних причин такої “незрозумілої” поведінки.

Читати далі →

Немає начальника вище клієнта

Немає начальника вище клієнтаБудь-яка робота в компанії має сенс, якщо вона безпосередньо допомагає залучити й утримати клієнтів. Із цього правила немає виключень! Якщо яка-небудь із робіт не відповідає цій вимозі, то її треба або скасувати, або передати зовнішньому підрядникові, – безапеляційно стверджує Джеффрі Фокс (Jeffrey J. Fox), автор книги «Як стати першокласним керівником. Правила залучення й утримання найкращих фахівців» (How to Become a Great Boss: The Rules for Getting and Keeping the Best Employees).

Читати далі →

6 способів збереження менталітету високої результативності

6 способів збереження менталітету високої результативності Сьогоднішні підходи до організації робочого простору потребують змін, переконаний Глен Лупіс (Glenn Llopis), один з дописувачів журналу Forbes. Багато працівників вважають себе високорезультативними, але тільки дуже незначна частина з них володіє правильним менталітетом, дисципліною та мотивацією, щоб демонструвати свою результативність кожного дня. Адже по-справжньому мотивовані працівники не лише захоплено працюють, але й здатні долати кризу, справлятися зі змінами та уникати відволікаючих факторів.

Читати далі →

Менше означає більше, або Експеримент із варенням

Менше означає більше, або Експеримент із вареннямЯкщо вам запропонувати на власний розсуд – вибирати з обмеженого числа варіантів або з великої кількості, чому ви віддасте перевагу? Розум звично думає, що чим більше варіантів вибору, тим краще. Однак правда полягає в тім, що багаточисельність варіантів лише заважає приймати рішення.

Читати далі →

Закриття EX.UA: Війна, яка веде в нікуди

Закриття EX.UA 31 січня 2012 року медіа-простір України сколихнувся від новин про закриття найбільшого файлообмінника країни Ex.ua. Ці новини швидко набирали багато сотень коментарів обурених користувачів, у яких відібрали можливість просто, швидко і головне – безкоштовно отримувати доступ практично до будь-якого відео- та музичного контенту.

Читати далі →

4 речі, які перед нами відкриває наше «незнання»

4 речі, які перед нами відкриває наше незнання Більшість людей почувають себе некомфортно, коли усвідомлюють, що мають пробіли в критичних для них знаннях. Втім, сам по собі факт “незнання” є абсолютно нормальним і навіть відкриває перед людьми нові можливості. Правильне ставлення до “незнання” може виявитися особливо корисним для підприємців, оскільки дає їм кілька переваг, пише Аделаїда Ланкастер (Adelaide Lancaster) на сторінках Forbes.

Читати далі →

Що значить бути лідером?

Що значить бути лідером? Щоб відповісти на запитання, що значить бути лідером, потрібно спершу зрозуміти, кого можна вважати лідером і які характеристики перетворюють просто посереднього керівника на по-справжньому великого лідера. Відповідь на це запитання намагаються дати автори Leadership Expert.

Читати далі →