На що витрачають робочий час українці?

На що витрачають робочий час українці Більше 80% українців під час роботи відволікаються на новини, приватну пошту, соціальні мережі. За даними опитування, яке було проведене виданням Head Hunter “пожирачі часу” віднімають в середньому одну годину робочого часу. Раніше ми вже публікували дослідження, яке свідчить про те, що більшість українців незадоволені своєю роботою.

Читати далі →

Принципи Джима Скіннера

Принципи Джима СкіннераЯк відомо, головний виконавчий директор McDonald’s Джим Скіннер (Jim Skinner) іде у відставку. Скіннер пропрацював у McDonald’s 41 рік, займаючи пост CEO з 2004-го року. За час керівництва компанією він провів ряд стратегічних змін: при ньому значно ширшим став асортименти ресторанів, було вдосконалено внутрішнє оздоблення точок харчування. Окрім того, за ці роки McDonald’s активно нарощував своє представництво на закордонних ринках.

Читати далі →

Інвестиційні поради Уорена Баффета

Інвестиційні поради Уорена Баффета Уорен Баффет (Warren Buffett) – найбільш відомий та найбагатший інвестор у світі. За версією Forbes він займає друге місце у переліку мільярдерів планети – після Білла Гейтса. Статок Уорена Баффета оцінюється у 46 мільярдів доларів.

Читати далі →

Принцип «сфокусованої фабрики»

Принцип «сфокусованої фабрики»“Жодній організації не може добре вдаватися все і одразу”, – говорив своїм студентам професор Гарвардської школи бізнесу Вікхем Скіннер (Wickham Skinner) у далекому 1970-му році, розповідаючи про принцип “сфокусованої фабрики”. Це був одним із перших уроків, що засвоїв у Гарварді Девід Майстер (David Maister), відомий у світі консультант і дослідник, автор кількох бізнес-бестселерів.

Читати далі →

Чи дійсно ви настільки зайняті, як вважаєте?

Чи дійсно ви настільки зайняті, як вважаєте? Постійний розвиток технологій та загальні тенденції до глобалізації змушують людей почуватися все більш та більш зайнятими. Вони працюють по 60 годин на тиждень, залишаючи на сон не більше 6 годин. Іноді складається враження, що у них немає часу навіть на те, щоб просто глянути вгору…

Читати далі →

Пройти «зайву милю» або Одна з надихаючих історій успіху

Пройти «зайву милю» або Одна з надихаючих історій успіхуОдним із найважливіших принципів досягнення успіху в будь-якій області людської діяльності – це прагнення пройти так звану “зайву милю”. Це значить, наприклад, що людина готова працювати більше, краще, натхненніше, навіть незважаючи на те, що вона не одержуватиме за це матеріальної винагороди.

Читати далі →

Чому «зайнятий» не є синонімом «ефективного»

Чому зайнятий не є синонімом ефективного Відчуття крайньої потреби (urgency) дуже важливе для організацій, які планують трансформуватися чи отримати високі результати. Але досить часто люди плутають “крайню потребу” (urgency) із банальною “зайнятістю” (busy). Тільки найкращі лідери вміють не тільки відрізняти потребу від зайнятості, але й створюють мотивацію для своїх підлеглих завдяки крайній потребі, що дозволяє працівникам сконцентруватися на довгострокових важелях успішності компанії.

Читати далі →

Чому таланти залишають великі компанії

Чому таланти залишають великі компаніїКожна велика компанія чи корпорація має цілу розроблену систему залучення та утримання талановитого персоналу. Чому ж тоді найкращі співробітники охоче залишають солідні та багаті компанії при першій же нагоді? Із цим питанням спробувало розібратися видання Forbes, запропонувавши 10 (звичайно ж!) головних причин такої “незрозумілої” поведінки.

Читати далі →

Немає начальника вище клієнта

Немає начальника вище клієнтаБудь-яка робота в компанії має сенс, якщо вона безпосередньо допомагає залучити й утримати клієнтів. Із цього правила немає виключень! Якщо яка-небудь із робіт не відповідає цій вимозі, то її треба або скасувати, або передати зовнішньому підрядникові, – безапеляційно стверджує Джеффрі Фокс (Jeffrey J. Fox), автор книги «Як стати першокласним керівником. Правила залучення й утримання найкращих фахівців» (How to Become a Great Boss: The Rules for Getting and Keeping the Best Employees).

Читати далі →