Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)

Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)Продовжуючи розмову про характерні риси людей в ролі першої особи, цікаво зауважити ще деякі типові ознаки, що характеризують ці персоналії. Не можу обійти стороною одну з таких яскравих рис, яка є хоч і похідною, симптоматичною, але, насправді, є характерною для якісних лідерів компаній. Це – іронія. Саме спроможність до іронічних суджень та висловлювань є показовим і часом необхідним у стилі поведінки лідерів, перших осіб. І, звичайно, ми маємо одразу зауважити про особливу її форму – самоіронію.

Читати далі →

Інновації без Продуктового менеджменту – ЯК?

Інновації без Продуктового менеджменту – ЯК?Слово “інновації” скоро стане в нас таким самим заїждженим, як і маркетинг, менеджмент чи щось подібне. Оскільки розмов багато, а справжніх інновацій… Тобто, скільки не кажи “цукор” – солодше в роті не стає. У цьому контексті мені трохи дивно, що головні, так би мовити, проповідники інновацій в нас – наші провідні бізнес-школи, – так рідко звертаються до поняття “продуктовий менеджмент”. Поняття, яке є класичним для західного світу і звідки, власне, до нас йдуть ті ж самі інновації.

Читати далі →

Дещо про природу ролі першої особи (частина І)

Дещо про природу ролі першої особи (частина І)Досить часто доводиться переконуватися, наскільки «друга» чи інші «енні» особи в компанії не мають відчуття природи роботи «першої» особи. А можливо це було б дуже корисно усвідомити, щоб краще співпрацювати. Насправді різниця колосальна, особливо в наш, постіндустріальний період управлінських підходів.

Читати далі →

Хочете бути більш ефективними? Більше спіть!

Хочете бути більш ефективними? Більше спіть! Нестача сну призводить до суттєвого зниження здатності сприймати нові знання під час робочого дня. А у далекому минулому позбавлення від сну вважалося однією із найбільш жорстоких тортур, пише Тоні Шварц (Tony Shwartz), у статті, розміщеній на Business Week.

Читати далі →

Чи можливо ефективно працювати вдома?

Чи можливо ефективно працювати вдома? Розвиток інформаційних технологій, зміна свідомості роботодавців та бажання зекономити призводить до того, що у світі поступово зростає кількість віддалених працівників – тобто тих людей, які з тих чи інших причин виконують свою роботу, знаходячись поза межами класичного офісу. Українські компанії поки що не дуже активно переймають досвід західних колег, але і в нас вже є успішні приклади подібної організації робочого процесу.

Читати далі →

Смертні гріхи українського менеджменту, або Що заважає досягти успіху

Смертні гріхи українського менеджменту, або Що заважає досягти успіхуЯ вже десять років спеціалізуюся на успішному впровадженні змін в організаціях, і, виходячи зі свого досвіду, можу виділити 7 «смертних гріхів» українського менеджменту, які заважають досягненню успіху в бізнесі.

Читати далі →

Систематизація та Лояльність

Систематизація та ЛояльністьВи звертали увагу, що великі та потужні компанії далеко не завжди мають лояльних споживачів? Тобто, так – всі вони борються за лояльність та декларують її своїм пріоритетом. Для цього розробляються корпоративні стратегії та політики, процедури та правила, методи та засоби. Однак, часто лояльність при цьому не підвищується, а навпаки – падає.

Читати далі →

Культурні відмінності при спілкуванні з американськими колегами

Культурні відмінності при спількуванні з американськими колегами Цікава стаття нещодавно була опублікована на Хабрі. У ній представлені основні культруні відмінності американців від людей слов’янської культури. Ця інформація допоможе краще почуватися нашим співвітчизникам у міжнародних компаніях, де їм доводиться багато спілкуватися з американськими колегами.

Читати далі →

Що сталося з Nokia, або Про шкідливість боротьби «на всі фронти»…

Що сталося з Nokia, або Про шкідливість боротьби «на всі фронти»... Цікаву статтю опублікував Тоні Ахонен (Tomi Ahonen), колишній менеджер Nokia. У ній пояснюється, що ж відбувається з улюбленим брендом мільйонів користувачів, який багато років безальтернативно домінував на мобільному ринку, а сьогодні стрімко втрачає свою першість. Стаття називається “Небажана за будь-яку ціну. Що трапилося з Nokia, яка винайшла смартфон?” і з її оригіналом ви можете ознайомитися за посиланням.

Читати далі →