5 причин неефективності вашого керівника

5 причин неефективності вашого керівника Можливо вам доводилося спостерігати, що рішення у вашій компанії приймаються спонтанно і часто ви самі не можете пояснити, чому керівник поступає так, а не інакше. Причиною цьому далеко не завжди є хитрі плани топ-менеджменту, які нам, простим людям, не зрозуміти. Іноді це свідчить про неефективність керівника. Принаймні, так вважає Гленн Ллопіс (Glenn Llopis), один з дописувачі блогів Forbes.

Читати далі →

Керівник-песиміст – доля українського бізнесу?

Керівник-песиміст - доля українського бізнесу?Чим відрізняється песиміст від оптиміста? Песиміст говорить: «Гірше не буває». Оптиміст каже: «Буває, буває…». Цей анекдот легко перенести в світ бізнесу, де керівники взяли собі відповідні ролі й діють за стереотипними правилами так званого полярного мислення.

Читати далі →

Як втратити клієнта: 7 простих кроків

як втратити клієнта Ронда Абрамс (Rhonda Abrams), президент The Planning Shop, більше 15-ти років працює консультантом. За цей час вона багато дізналася про встановлення стосунків з клієнтами та їх підтримку. Вона знає, як зробити клієнтів щасливими. Втім, на сторінках видання USA Today вона розповідає про протилежне: як гарантовано втратити навіть найвідданішого клієнта.

Читати далі →

Портрет українського власника бізнесу

Портрет українського власника бізнесуДля чого необхідний збірний портрет представників того або іншого соціального прошарку або професії? Він може дати загальне уявлення про стан суспільства й процесів, що відбуваються в ньому. Портрет українського власника в загальних його рисах може характеризувати ментальний і духовний стан українського бізнесу.

Читати далі →

Сім способів захисту від шахрайства

Сім способів захисту від шахрайстваСумна правда відносно шахрайства полягає в тому, що на відміну від таких злочинів, як розбійний напад, грабіж або вбивство, це відбувається з нашої згоди. Чому б життя нас не вчило, ми завжди віримо в чудеса або (простою мовою) халяву.

Читати далі →

Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)

Дещо про природу ролі першої особи (частина ІІ)Продовжуючи розмову про характерні риси людей в ролі першої особи, цікаво зауважити ще деякі типові ознаки, що характеризують ці персоналії. Не можу обійти стороною одну з таких яскравих рис, яка є хоч і похідною, симптоматичною, але, насправді, є характерною для якісних лідерів компаній. Це – іронія. Саме спроможність до іронічних суджень та висловлювань є показовим і часом необхідним у стилі поведінки лідерів, перших осіб. І, звичайно, ми маємо одразу зауважити про особливу її форму – самоіронію.

Читати далі →

Інновації без Продуктового менеджменту – ЯК?

Інновації без Продуктового менеджменту – ЯК?Слово “інновації” скоро стане в нас таким самим заїждженим, як і маркетинг, менеджмент чи щось подібне. Оскільки розмов багато, а справжніх інновацій… Тобто, скільки не кажи “цукор” – солодше в роті не стає. У цьому контексті мені трохи дивно, що головні, так би мовити, проповідники інновацій в нас – наші провідні бізнес-школи, – так рідко звертаються до поняття “продуктовий менеджмент”. Поняття, яке є класичним для західного світу і звідки, власне, до нас йдуть ті ж самі інновації.

Читати далі →

Дещо про природу ролі першої особи (частина І)

Дещо про природу ролі першої особи (частина І)Досить часто доводиться переконуватися, наскільки «друга» чи інші «енні» особи в компанії не мають відчуття природи роботи «першої» особи. А можливо це було б дуже корисно усвідомити, щоб краще співпрацювати. Насправді різниця колосальна, особливо в наш, постіндустріальний період управлінських підходів.

Читати далі →

Хочете бути більш ефективними? Більше спіть!

Хочете бути більш ефективними? Більше спіть! Нестача сну призводить до суттєвого зниження здатності сприймати нові знання під час робочого дня. А у далекому минулому позбавлення від сну вважалося однією із найбільш жорстоких тортур, пише Тоні Шварц (Tony Shwartz), у статті, розміщеній на Business Week.

Читати далі →