Чого не знають про себе люди із покоління «Y»?

Чого не знають про себе люди із покоління Y Покоління “Y” – це ті молоді люди, які сьогодні надзвичайно активно входять в робоче середовище. Про їхні “нестандартні” цінності та поведінку написано чимало статей та складено “міфів”. Насправді ж ці люди не так вже й сильно відрізняються від своїх старших колег, навіть якщо самі про це не здогадується, пише Пенелопа Транк (Penelope Trunk) у своєму блозі.

Читати далі →

Конструктивна критика в бізнесі

Конструктивна критика в бізнесі Ніхто в світі не застрахований від помилок. Втім, якщо ці помилки робить ваш співробітник або підлеглий – варто задуматися про те, як можна виправити ситуацію. Часто відповіддю буде конструктивна критика – вміння вказати людині, яка помилилася, що саме було зроблено неправильно і яким чином це виправити.

Читати далі →

11 принципів успіху Томаса Ліптона

11 принципів успіху Томаса ЛіптонаЧитаючи біографії видатних людей ми іноді наївно сподіваємось отримати якусь унікальну для себе вказівку, завдяки якій зможемо досягти успіху в бізнесі. Готові рішення – це доля ледачих, які шукають найпростіший шлях для самозбагачення. У кожного підприємця свій унікальний шлях, який проторений важкою працею і несхитною вірою у свою справу. Ці слова стосуються і Томаса Ліптона, людини, яка перетворила своє ім’я на бренд.

Читати далі →

Довіра як бізнес-кейс, частина 2

Довіра як бізнес-кейс, частина 2Якось я вже писав про довіру. Однак тема не втратила актуальності, принаймні для мене. Так сталося, що я долучився до консалтингової технології, де поняття “взаємна довіра” є однією з центральних позицій. Йдеться про методологію Адізеса. Якщо коротко, методологія спрямована на те, щоби плекати рівень взаємної довіри в організації. Що, в свою чергу, дає пришвидшення процессів прийняття та імпліментації (тобто втілення в життя) тих чи інших рішень.

Читати далі →

Мозковий штурм зменшує креативність?

Мозковий штурм зменшує креативність?Поодинці людина може згенерувати більше креативних ідей, ніж працюючи в рамках мозкового штурму (brainstorming) зі своїми колегами. Саме такий досить спірний висновок робить дослідницька група Ніколаса Кона (Nicholas Kohn). Але в дослідженні, яке опублікував The British Psychological Society (BPS), обмовляється, що цей висновок застосовується лише до “сирих” ідей. Якщо ж мова йде про пошук ефективних комбінацій, краще все-таки застосовувати мозковий штурм.

Читати далі →

Сучасний бізнес: «Монополія» чи «Причепи хвіст ослові»?

Сучасний бізнес: «Монополія» чи «Причепи хвіст ослові»Колись керівництво підприємств було впевнено, що діловий світ улаштований як чесна гра в «Монополію»: треба накреслити собі чіткий план обходу ігрового поля, нарощувати обсяги й підвищувати доходи. Злиття й поглинання принесуть незлічимі багатства. А всім на світі заправляють магнати й гігантські імперії, пишуть автори книги “Інформаційна революція”.

Читати далі →

Мудра візія

Мудра візія Відновлюючись після рецесії, лідери бізнесу повинні ще раз задатися запитаннями, як уникнути скрутної економічної ситуації в майбутньому. Шон Сміт (Shaun Smith), один з дописувачів журналу Management Issues, переконаний, що для цього їм потрібно: сфокусуватися на зростанні прибутку, замість того, щоб скорочувати витрати; на частці ринку, замість вартості; і на пошуку правильних людей, замість того, щоб непомірно розростатися.

Читати далі →

Невміння слухати може стати основною перешкодою при прийомі на роботу

Невміння слухати може стати основною перешкодою при прийомі на роботу Якщо ви добре підготувалися до співбесіди, тоді з легкістю розповісте потенційному роботодавцю історію своєї кар’єри та не забудете згадати про всі досягнення на робочому місці. Більшість людей вважають, що цього достатньо, щоб саме вони стали найбільш бажаними кандидатами на посаду. Втім, на жаль, багато хто забуває про ще один надзвичайно важливий аспект успішної співбесіди – вміння слухати!

Читати далі →

Відволікаючі фактори: Як їх уникнути?

Відволікаючі фактори Кожен офісний працівник, безперечно, знає, скільки можливостей для марнування робочого часу пропонує інтернет, починаючи із соціальних мереж та поштових сервісів і закінчуючи онлайн-іграми та інтернет-магазинами. Як же припинити цей надмірний “апетит” до відволікань? Про це розповідають автори видання Untemplater, пропонуючи п’ять корисних порад.

Читати далі →

Ціннісна складова управлінського арсеналу

Ціннісна складова управлінського арсеналу Рано чи пізно управлінець з досвідом зауважує, що на все, що відбувається в компанії, чи не найбільше впливає той феномен, який ми називаємо цінностями – персональними та груповими. Власне, вони відповідають за спосіб прийняття рішень, є засадничими у формуванні організаційної та бізнес-культур, впливають на емоційну складову в динаміці розвитку подій в організації. Більше того – так чи інакше, стратегічні рішення, і, власне, сама стратегія часто безпосередньо залежить від ціннісної орієнтації системоутворюючих людей в компанії. І вже зовсім неможливо обійтись без цього при серйозних, трансформаційних змінах в компаніях.

Читати далі →