Приймаючи маленькі рішення, неможливо зробити великі помилки

Приймаючи маленькі рішення, неможливо зробити великі помилки“Великі рішення важко приймати та змінювати. Один раз прийнявши таке рішення, ви, імовірно, будете продовжувати вірити в його правильність, навіть якщо це не так. Ви перестанете бути об’єктивним”, – пишуть автори чудової книги “Rework: Бізнес без забобонів” Джейсон Фрейд (Jason Fried) і Девід Хайнемайєр Хенссон (David Heinemeier Hansson).

Читати далі →

Які сфери бізнесу зростатимуть у 2011-му році

Які сфери бізнесу зростатимуть у 2011-му роціЖурнал Australian Anthill опублікував перелік п’яти сфер бізнесу, які найбільше зростатимуть у 2011-му році. І хоча зібрана статистика стосується в першу чергу австралійських реалій, та все ж більшість тенденцій можна спроектувати і на глобальний рівень. А отже, доречно припустити, що у інших країнах картина буде подібною.

Читати далі →

Для чого потрібні взаємна довіра і повага?

Для чого потрібні взаємна довіра і повага?Чому компанії процвітають, коли в них є взаємна довіра і повага, і чому бізнес в остаточному підсумку руйнується, якщо цього немає? Вся справа в енергії, стверджує Іцхак Адізес (Ichak Adizes), автор концепції життєвого циклу компаній і багатьох бізнес-бестселерів.

Читати далі →

Різдво Христове: потенціал Творця всередині нас

Різдво Христове: потенціал Творця всередині нас Напередодні Різдва Христового хочеться поділитися власним відчуттям свята, яке, очевидно, пов’язане з власними пошуками тієї метафори, яку закладено в основу послання до нас – простих людей. Як для людини і управлінця для мене Різдво Христове є дуже символічною й метафоричною річчю, в якій можна виразно побачити феномен народження звичайною людиною Творця, Бога.

Читати далі →

5 обов’язкових атрибутів справжнього лідера

5 обов’язкових атрибутів справжнього лідера “Лідерство – це процес соціального впливу, який дозволяє одній особі заручитися допомогою та підтримкою інших для досягнення певної цілі”, – пише Саймон Оутс (Simon Oates), автор блога Leadership Expert. Всім лідерам, незалежно від того, компанією якого розміру та напрямку вони керують, притаманні конкретні риси характеру. Наприклад, лідер завжди повинен бути впевнений у власних рішеннях незалежно від тиску, який на нього здійснюється; повинен бути сміливий та вміти знаходити підхід до інших людей.

Читати далі →

Бренд країни, управлінські технології та віра

Бренд країни, управлінські технології та віраВже чимало написано та сказано про форум «Україна: брендінг країни та міст», який відбувся 8 грудня в Києві. Завдяки приватній ініціативі Валерія Пекаря, Андрія Федорова та Наталії Попович ми отримали справжнє свято. Єднання поглядів бізнесу, кращих іміджмейкерів України від мистецтва, а також передових бренд-менеджерів країни та міст було очевидним та майже одностайним.

Читати далі →

Правила Мобіуса: Як приймати інвестиційні рішення

Правила Мобіуса: Як приймати інвестиційні рішенняМарк Мобіус (Mark Mobius) – всесвітньо визнаний у сфері інвестиційної діяльності експерт із більш ніж 30-річним досвідом успішних капіталовкладень. Очолювана ним компанія Templeton Asset Management Ltd. за час свого існування зуміла підвищити вартість активів більш ніж в 11 разів. І багато в чому завдяки принципам, на основі яких Марк Мобіус приймає інвестиційні рішення.

Читати далі →

Про організацію як організм

Про організацію як організмДуже часто у бізнес-літературі зустрічається так званий “біологічний” підхід до трактування організації як системи з огляду на логіку її функціонування. Життєвий цикл організації порівнюють із життєвим циклом живого організму, який народжується, живе, розвивається та рано чи пізно вмирає. Відповідно, і саму компанію порівнюють із живим організмом на фізіологічному рівні. Організація – це єдине-ціле: усі процеси в системі можна певною мірою порівняти з процесами, що відбуваються у живому організмі.

Читати далі →

Емоції передусім!

Емоції передусімБудь-яка комунікація – це в першу чергу промовляння до емоцій, а не до раціонального глузду, пише Том Асакер (Tom Asacker) у своєму блозі. Дорослішаючи, ми забуваємо про це, а наші думки стають більш раціональними та егоцентричними. Ми більше турбуємося про власне сприйняття, ніж про відчуття інших. Ми хочемо, щоб все було зроблено “правильно”, тому що це свідчитиме про наш інтелект та компетентність.

Читати далі →

«Дякую за швидку відповідь»

«Дякую за швидку відповідь»«Thank you for prompt reply. – Дякую вам за швидку відповідь». Як часто ви пишите подібні фрази у відповідь на свої звертання? І як часто вам пишуть чи промовляють щось подібне? Рідко? І саме тому, що відповіді немає або вона йде ну дууууже довго? Мова саме про такі випадки.

Читати далі →