Досить часто доводиться переконуватися, наскільки «друга» чи інші «енні» особи в компанії не мають відчуття природи роботи «першої» особи. А можливо це було б дуже корисно усвідомити, щоб краще співпрацювати. Насправді різниця колосальна, особливо в наш, постіндустріальний період управлінських підходів.
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Хочете бути більш ефективними? Більше спіть!
Нестача сну призводить до суттєвого зниження здатності сприймати нові знання під час робочого дня. А у далекому минулому позбавлення від сну вважалося однією із найбільш жорстоких тортур, пише Тоні Шварц (Tony Shwartz), у статті, розміщеній на Business Week.
Читати далі →Чи можливо ефективно працювати вдома?
Розвиток інформаційних технологій, зміна свідомості роботодавців та бажання зекономити призводить до того, що у світі поступово зростає кількість віддалених працівників – тобто тих людей, які з тих чи інших причин виконують свою роботу, знаходячись поза межами класичного офісу. Українські компанії поки що не дуже активно переймають досвід західних колег, але і в нас вже є успішні приклади подібної організації робочого процесу.
Читати далі →Смертні гріхи українського менеджменту, або Що заважає досягти успіху
Я вже десять років спеціалізуюся на успішному впровадженні змін в організаціях, і, виходячи зі свого досвіду, можу виділити 7 «смертних гріхів» українського менеджменту, які заважають досягненню успіху в бізнесі.
Читати далі →Систематизація та Лояльність
Ви звертали увагу, що великі та потужні компанії далеко не завжди мають лояльних споживачів? Тобто, так – всі вони борються за лояльність та декларують її своїм пріоритетом. Для цього розробляються корпоративні стратегії та політики, процедури та правила, методи та засоби. Однак, часто лояльність при цьому не підвищується, а навпаки – падає.
Читати далі →Культурні відмінності при спілкуванні з американськими колегами
Цікава стаття нещодавно була опублікована на Хабрі. У ній представлені основні культруні відмінності американців від людей слов’янської культури. Ця інформація допоможе краще почуватися нашим співвітчизникам у міжнародних компаніях, де їм доводиться багато спілкуватися з американськими колегами.
Читати далі →Що сталося з Nokia, або Про шкідливість боротьби «на всі фронти»…
Цікаву статтю опублікував Тоні Ахонен (Tomi Ahonen), колишній менеджер Nokia. У ній пояснюється, що ж відбувається з улюбленим брендом мільйонів користувачів, який багато років безальтернативно домінував на мобільному ринку, а сьогодні стрімко втрачає свою першість. Стаття називається “Небажана за будь-яку ціну. Що трапилося з Nokia, яка винайшла смартфон?” і з її оригіналом ви можете ознайомитися за посиланням.
Читати далі →Приймаючи маленькі рішення, неможливо зробити великі помилки
“Великі рішення важко приймати та змінювати. Один раз прийнявши таке рішення, ви, імовірно, будете продовжувати вірити в його правильність, навіть якщо це не так. Ви перестанете бути об’єктивним”, – пишуть автори чудової книги “Rework: Бізнес без забобонів” Джейсон Фрейд (Jason Fried) і Девід Хайнемайєр Хенссон (David Heinemeier Hansson).
Читати далі →Які сфери бізнесу зростатимуть у 2011-му році
Журнал Australian Anthill опублікував перелік п’яти сфер бізнесу, які найбільше зростатимуть у 2011-му році. І хоча зібрана статистика стосується в першу чергу австралійських реалій, та все ж більшість тенденцій можна спроектувати і на глобальний рівень. А отже, доречно припустити, що у інших країнах картина буде подібною.
Читати далі →Для чого потрібні взаємна довіра і повага?
Чому компанії процвітають, коли в них є взаємна довіра і повага, і чому бізнес в остаточному підсумку руйнується, якщо цього немає? Вся справа в енергії, стверджує Іцхак Адізес (Ichak Adizes), автор концепції життєвого циклу компаній і багатьох бізнес-бестселерів.
Читати далі →