10 логотипів із прихованим змістом

10 логотипів із прихованим змістом Колись ми вже публікували перелік логотипів з прихованим змістом, втім, дизайн не стоїть на місці і у світі з’являється все більше та більше нових чудових логотипів. Сьогодні вашій увазі пропонується підбірка ще 10-ти логотипів “із родзинкою”, придивившись до яких, можна помітити більше, ніж лежить на поверхні.

Читати далі →

Робіть менше

Робіть менше Одна з найрозповсюдженіших скарг практично будь-якого працівника – відсутність часу. Перед ним постійно постають нові дедлайни, яких потрібно дотримуватися, та кризові ситуації, які вимагають негайної реакції. Нестача часу перетворюється на ключове джерело стресу. Втім, Міра Вайт (Myra White) на сторінках Management Issues доводить, що вихід із цієї складної ситуації все-таки існує. Потрібно просто робити менше!

Читати далі →

Довіра, бізнес-кейс

Довіра, бізнес-кейсСьогодні, читаючи книгу про швидкість довіри, я згадав 2 історії. Чому я згадав саме їх – я поясню в кінці цієї замітки, добре? Отже, історія перша. Минулого літа ми обідали з одним дуже відомим і багатим бізнесменом з Одеси і про дещо домовились. Угоду було укладено на словах, однак у мене не було жодних причин не довіряти цьому панові, тому у мене не було жодної думки стосовно того, що щось може зірватися. Мова йшла про довгостроковий проект, який мав початися, коли у сторін «визріє» відповідна необхідність.

Читати далі →

Новачки-самоучки: Чому саме вони стають рушіями інновацій?

Новачки-самоучки У своїй книзі “Парадигми мислення”, автор Джоел Баркер виділяє особливий тип людей – новачків-самоучок, – які здатні змінити парадигму і привести до відкриттів, які раніше здавалися неможливими. Він розповідає про одного такого новачка – Алмона Строуджера, який винайшов та запатентував автоматичну систему телефонної комунікації, яка позбавляла тисячі операторів від необхідності з дня на день займатися з’єднанням абонентів.

Читати далі →

Кілька слів про лояльність

Кілька слів про лояльність Лояльність – це готовність клієнта відмовитися від завідомо кращої пропозиції. Якщо ваш продукт або послуга завжди найкращі – тоді ваших клієнтів важко назвати лояльними. Їх радше можна називати наділеними здоровим глуздом чи просто розумними. Не варто тішити себе ілюзіями про лояльних клієнтів, якщо ви пропонуєте найдешевший продукт чи найякісніший продукт на ринку, пише Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі.

Читати далі →

10 ризиків, на які повинен йти кожен підприємець

10 ризиків, на які повинен йти кожен підприємець Більшість підприємців вважають ризик виключно негативним явищем і намагаються всіма можливими способами знизити чи взагалі виключити його можливість. Втім, як стверджує Мартін Цвілінг (Martin Zwilling), генеральний директор та засновник Startup Professionals, на сторінках видання Examiner.com – йти на певні ризики все ж необхідно для зростання та конкурентної переваги. До таких ризиків належать, наприклад, стратегічні ризики – тобто готовність свідомо ризикувати, щоб ініціювати позитивні зміни у компанії.

Читати далі →

«Гуансі» в сучасному китайському бізнесі

Гуансі в сучасному китайському бізнесі Сьогодні, коли Китай, відповідно до західних мірок, виходить на позиції передових країн – велетенські міста хмарочосів, польоти в космос, швидкісні залізниці – у багатьох іноземців при відвідування скажімо, Шанхаю, складається хибне враження, що якщо китаєць п’є за сніданком каву, то і мислить він, як європеєць. Але зовнішнісь оманлива. За фасадами торгівельних центрів та готелів світового класу, які можна зустріти в Нью-Йорку чи Дубаї, приховується абсолютно інша культура і менталітет. Сучасний Китай як в культурному, так і в духовному плані суттєво відрізняється від сучасної Європи чи Північної Америки. Іноземці часто недооцінюють вплив традицій на китайський бізнес, пишуть у блозі South China Service Group.

Читати далі →

Ефект сотої мавпи або Сила приклада

Ефект сотої мавпи або Сила прикладаРозповідь про соту мавпу може надихнути нас на те, щоб спробувати змінити на краще свій куточок світу. Він нагадує нам про силу одинака, який робить що-небудь так, як потрібно, – приклад може швидко поширитися, і поведінка й культура цілої команди стануть іншими.

Читати далі →

Що може розповісти про бізнес підприємець, який пережив крах?

Що може розповісти про бізнес підприємець, який пережив крах “Коли мій перший бізнес провалився – мені було всього 22 роки, а перша компанія проіснувала всього 18 місяців”, – розповідає Джонні Гібаут (Jonny Gibaud) на сторінках журналу Untemplater. “За всіма зовнішіми ознаками, він повинен був стати успішним – ми мали хороший продукт, хороших інвесторів, достатньо кваліфікованих співробітників, готівку в банку та детальний план розвитку на ринку, який зростав. Але не так сталося, як гадалося”.

Читати далі →

Приватбанк знайшов «хитрий» спосіб отримати номер вашого телефону

хитрий спосіб отримати номер вашого телефонуДумаю, немає необхідності пояснювати, чому база телефонних номерів клієнтів (або потенційних клієнтів) – це неабияка цінність для будь-якої компанії. Втім, більшість із них так і не вигадали нічого оригінальнішого, ніж заповнення клієнтами анкет, у яких за бажанням можна вказати номер телефону. Але не Приватбанк…

Читати далі →