Показники, про які повинен знати кожен бізнес

Показники, про які повинен знати кожен бізнесЩо спільного між хорошим продавцем та хорошим керівником? І той і інший знають свої показники. Хороший продавець без сумнівів дасть відповідь на запитання, скільки телефонних дзвінків йому потрібно зробити, щоб домовитися про зустріч, і скільки переговорів провести, щоб укласти угоду. Хороший продавець не гадає і не сподівається – він просто знає, скільки зусиль необхідно для досягнення того чи іншого результату.

Читати далі →

Хороший лідер – це перш за все хороший послідовник

Хороший лідер – це перш за все хороший послідовникТрадиційне уявлення людей про лідерів зазвичай передбачає образ керівника – тобто людини, офіційно наділеної владою. Втім, бути лідером – не завжди означає мати офіційну посаду, офіційне визнання і відповідний запис у трудовій книжці. В реальності лідерство потребує всього лише готовності виділитися з натовпу і допомогти іншим людям досягнути встановлених цілей.

Читати далі →

5 технік, які допоможуть вам завжди залишатися сфокусованими

5 технік, які допоможуть вам завжди залишатися сфокусованими Ми живемо у світі, сповненому мільйонами можливих відволікаючих факторів, стресів, випадковостей та миттєвих “важливих” речей. Чи можливо, попри всі ці перешкоди, залишатися сфокусованими. Відповідь на це запитання намагається дати юрист Рондалін Короляк (Rhondalynn Korolak) на сторінках журналу Australian Anthill. Вона пропонує п’ять простих і водночас дієвих технік, які допоможуть залишатися сфокусованими?

Читати далі →

«Ефект Матвія» або Як речі стають вірусними

«Ефект Матвія» або Як речі стають віруснимиМетт Роудс (Matt Rhodes), директор по роботі з клієнтами компанії Freshnetworks (Великобританія), розмірковує про так званий «Ефект Матвія», теорії, що ті, хто мають владу або економічний і соціальний капітал, можуть легко примножити ці ресурси.

Читати далі →

Перший послідовник – найважливіша цінність для лідера

Перший послідовник - найважливіша цінність для лідера Можливо, ми дещо перебільшуємо вплив лідерів на суспільство. Адже не лідер, а саме перший послідовник робить можливим лідерство, як таке… Щоб зрозуміти, що мається на увазі, слід переглянути відео Дерека Сіверса (Derek Sivers), в якому він надзвичайно влучно і коротко описує основні принципи лідерства.

Читати далі →

Вузька спеціалізація чи широкі знання?

Вузька спеціальність чи широкі знання?Що краще – детально освоювати вузьку спеціальність чи мати широкі знання на багато тем? Особисто я завжди був прихильником спеціалізації, вважаючи, що людина просто не здатна досконало засвоїти багато галузей знань. Втім, Мет Гартланд (Matt Gartland), один із дописувачів блога Untemplater, вважає інакше. Він посилається до стародавніх часів, коли наші далекі предки лише починали створювати те, що сьогодні зветься людиною.

Читати далі →

Чому важливо мислити довгостроковими категоріями?

Чому важливо мислити довгостроковими категоріямиРосійський бізнес-тренер Алекс Левітас у своєму блозі розповідає про те, чому важливо мислити довгостроковими категоріями. І його спостереження стосуються не лише бізнесу, але й будь-якої іншої сфери життя.

Читати далі →

Що таке «хороша бізнес-модель»?

Що таке хороша бізнес-модельОдин із провідних Австралійських бізнес-стратегів Мік Любінскас (Mick Liubinskas) на сторінках журналу Australian Anthill ділиться своїми думками та спостереженнями щодо того, що таке хороша та сильна модель бізнесу. “Я провів багато часу допомагаючи компаніям побудувати ефективну бізнес-модель і прийшов до висновку, що головним запитанням тут є наступне: “Наскільки близьким ваш продукт є до потоку готівки?”

Читати далі →

8 способів підприємницького самосаботажу

8 способів підприємницького самосаботажу Рондалін Короляк (Rhondalynn Korolak), авторка кількох книг та юрист, переконана, що успішність чи неуспішність бізнесу часто залежить від звичок, притаманних його власнику. На сторінках Australian Anthill вона ділиться 8-ома звичками, які зазвичай лише шкодять бізнесу, замість того, щоб підтримувати його.

Читати далі →

Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії

Швидкі та ефективні способи створення довіри в компанії Відсутність довіри в команді, яка працює в одній корпорації/команді/бізнесі, може мати безліч негативних наслідків, серед яких: підвищена конфліктність, відсутність ентузіазму, уникнення відповідальності та байдужість до результатів. Саме тому Стівен Чонг (Stephen Chong), професійний наставник та промовець, а також автор, який фокусується на розвитку “людських навичок” розповідає про чотири ефективні способи створення та підтримки довіри в компанії, на сторінках Australian Anthill.

Читати далі →