Новачки-самоучки: Чому саме вони стають рушіями інновацій?

Новачки-самоучки У своїй книзі “Парадигми мислення”, автор Джоел Баркер виділяє особливий тип людей – новачків-самоучок, – які здатні змінити парадигму і привести до відкриттів, які раніше здавалися неможливими. Він розповідає про одного такого новачка – Алмона Строуджера, який винайшов та запатентував автоматичну систему телефонної комунікації, яка позбавляла тисячі операторів від необхідності з дня на день займатися з’єднанням абонентів.

Читати далі →

Кілька слів про лояльність

Кілька слів про лояльність Лояльність – це готовність клієнта відмовитися від завідомо кращої пропозиції. Якщо ваш продукт або послуга завжди найкращі – тоді ваших клієнтів важко назвати лояльними. Їх радше можна називати наділеними здоровим глуздом чи просто розумними. Не варто тішити себе ілюзіями про лояльних клієнтів, якщо ви пропонуєте найдешевший продукт чи найякісніший продукт на ринку, пише Сет Годін (Seth Godin) у своєму блозі.

Читати далі →

10 ризиків, на які повинен йти кожен підприємець

10 ризиків, на які повинен йти кожен підприємець Більшість підприємців вважають ризик виключно негативним явищем і намагаються всіма можливими способами знизити чи взагалі виключити його можливість. Втім, як стверджує Мартін Цвілінг (Martin Zwilling), генеральний директор та засновник Startup Professionals, на сторінках видання Examiner.com – йти на певні ризики все ж необхідно для зростання та конкурентної переваги. До таких ризиків належать, наприклад, стратегічні ризики – тобто готовність свідомо ризикувати, щоб ініціювати позитивні зміни у компанії.

Читати далі →

«Гуансі» в сучасному китайському бізнесі

Гуансі в сучасному китайському бізнесі Сьогодні, коли Китай, відповідно до західних мірок, виходить на позиції передових країн – велетенські міста хмарочосів, польоти в космос, швидкісні залізниці – у багатьох іноземців при відвідування скажімо, Шанхаю, складається хибне враження, що якщо китаєць п’є за сніданком каву, то і мислить він, як європеєць. Але зовнішнісь оманлива. За фасадами торгівельних центрів та готелів світового класу, які можна зустріти в Нью-Йорку чи Дубаї, приховується абсолютно інша культура і менталітет. Сучасний Китай як в культурному, так і в духовному плані суттєво відрізняється від сучасної Європи чи Північної Америки. Іноземці часто недооцінюють вплив традицій на китайський бізнес, пишуть у блозі South China Service Group.

Читати далі →

Ефект сотої мавпи або Сила приклада

Ефект сотої мавпи або Сила прикладаРозповідь про соту мавпу може надихнути нас на те, щоб спробувати змінити на краще свій куточок світу. Він нагадує нам про силу одинака, який робить що-небудь так, як потрібно, – приклад може швидко поширитися, і поведінка й культура цілої команди стануть іншими.

Читати далі →

Що може розповісти про бізнес підприємець, який пережив крах?

Що може розповісти про бізнес підприємець, який пережив крах “Коли мій перший бізнес провалився – мені було всього 22 роки, а перша компанія проіснувала всього 18 місяців”, – розповідає Джонні Гібаут (Jonny Gibaud) на сторінках журналу Untemplater. “За всіма зовнішіми ознаками, він повинен був стати успішним – ми мали хороший продукт, хороших інвесторів, достатньо кваліфікованих співробітників, готівку в банку та детальний план розвитку на ринку, який зростав. Але не так сталося, як гадалося”.

Читати далі →

Приватбанк знайшов «хитрий» спосіб отримати номер вашого телефону

хитрий спосіб отримати номер вашого телефонуДумаю, немає необхідності пояснювати, чому база телефонних номерів клієнтів (або потенційних клієнтів) – це неабияка цінність для будь-якої компанії. Втім, більшість із них так і не вигадали нічого оригінальнішого, ніж заповнення клієнтами анкет, у яких за бажанням можна вказати номер телефону. Але не Приватбанк…

Читати далі →

Як пришвидшити отримання інформації

Як пришвидшити отримання інформації Як зробити інформацію доступною в максимально стиснуті терміни? Безперечно, існує безліч технічних способів допомогти вирішенню цієї проблеми. Втім, своєчасний доступ до потрібної інформації в компаніях – це не лише технологічний виклик. Адже ефективне управління інформацією передбачає зміни в процесах, поведінці та менеджменті компанії, переконаний Том Девенпорт (Tom Davenport), про що пише у своєму особистому блозі в Harvard Business Review.

Читати далі →

Як вашій компанії здобути довіру в Інтернеті?

Як вашій компанії здобути довіру в Інтернеті Збільшення впливу інтернет-середовища на бізнес змушує навіть найваговитіші компанії звертати увагу на всесвітню мережу. Створення довіри в онлайні – один із найважливіших аспектів, з якими рано чи пізно доведеться зіткнутися будь-якому бізнесові, що вирішив “вийти” в Інтернет. Способів створення довіри також є безліч. Найдієвішими з них ділиться інтернет-підприємець та відомий блогер Яро Старак (Yaro Starak) у своєму інтернет-журналі Entrepreneurs Journey.

Читати далі →

Хто і за що звільнив Стіва Джобса?

Хто і за що звільнив Стіва Джобса Навесні 1985 року рада директорів Apple прийняла рішення, що більше не потребує послуг ексцентричного, недисциплінованого, безкомпромісного Стіва Джобса – і його звільнили, пише Хабрахабр. Багаті члени ради директорів зітхнули з полегшенням: тепер ніхто потай не клеїтиме наклейки з яблучками на дзеркалах в розкішному домі Рокфеллера.

Читати далі →