15 запитань на співбесіді в Google

15 запитань на співбесіді в Google Google – не тільки омріяний роботодавець для тисяч менеджерів, розробників програмного забезпечення та інженерів, але й доволі прискіплива при відборі компанія. Окрім різноманітних дипломів (бажано – червоних), сертифікатів та інших документів, які підтверджують ваші досягнення у навчанні, людина, яка проводить співбесіду, швидш за все поставить вам декілька запитань, які змусять задуматися. Не факт, що ви дасте правильну відповідь на кожне з них. Але принаймні у Google зможуть оцінити гнучкість вашої думки та вміння швидко адаптуватися до нестандартних ситуацій.

Читати далі →

Гумор під час співбесіди

Гумор під час співбесіди В сучасному світі бізнесу різноманіття сприймається як перевага. І мова йде не лише про культурне чи етичне різноманіття, але й про географічне та професійне. Під час співбесіди увага роботодавця часто фокусується не стільки на професійності претендента, скільки на особистісному контексті. І тут в нагоді стає гумор, пише MBA Strategy з посиланням на книгу Джона Кадора (John Kador) “201 запитання для інтерв’ю” (201 Best Questions to Ask on Your Interview).

Читати далі →

Запитання, якими варто задатися лідерам у 2010-му

Запитання, якими варто задатися лідерам у 2010-му У 2009-му році більшість лідерів перебували у стресовій ситуації, спровокованій світовою економічною кризою. Вони стикалися з постійними викликами, були вимушені долати непевність і приймати складні вимушені рішення, вибираючи менше із двох зол. Втім, 2010-ий рік обіцяє бути зовсім іншим, а тому лідерам варто задатися новими запитаннями. Перелік таких запитань пропонує наставник із питань управління та тренер доктор Шейлеш Такер (Shailesh Thaker) у своєму блозі.

Читати далі →

Аніта Роддік: Якості, необхідні істинному підприємцеві

Аніта Роддік: Якості, необхідні істинному підприємцевіАніта Роддік (Anita Roddick) – одна з найбільш неоднозначних, суперечливих та успішних жінок у світовому бізнесі. Її називали руйнівницею маркетингових стереотипів, а її компанію “The Body Shop” – феноменом. У книзі “Незвичайний бізнес” (Business as Unusual) розказана історія Аніти Роддік та її компанії з усіма її зльотами і падіннями. Вашій увазі пропонується уривок книги, де вона відверто пише про своє бачення того, що характеризує істинного підприємця.

Читати далі →

Як розвити в собі харизму?

Як розвити в собі харизму?Річард Вайзмен (Richard Wiseman), професор соціальної психології в Університеті Хертфордшира (Англія), вважає, що харизма – це не божественний дар, а є наполовину вродженою властивістю і наполовину набутою. Це значить, що потрібно не тільки з самого початку мати деякі здатності, але й уміти розвивати їх. Кожен харизматик володіє трьома якостями, стверджує Вайзмен. По-перше, сильно переживає свої емоції, по-друге, уміє заразити ними навколишніх і, нарешті, не піддається впливу інших харизматиків.

Читати далі →

Навчіться сприймайти свою компанію як «малий бізнес»

Навчіться сприймайти свою компанію як малий бізнес Коли підприємці говорять про свою компанію, від них рідко можна почути: “Я володію малим бізнесом”. Навіть через тиждень після створення вони сприймають свою компанію як “майбутній великий бізнес”, а їхня поведінка цілком і повністю відповідає їхнім грандіозним планам. Втім, попри мрії власників стартапів, їм все-таки варто навчитися входити в контакт з реальністю і сприймати свій бізнес таким, яким він є, а не таким, яким він можливо стане через 5 або 10 років, переконана Мерілен Делборг-Делфіс (Marylene Delbourg-Delphis), одна з авторів блога Idea Hub.

Читати далі →

Три міфи власного бізнесу

3 міфи власного бізнесуОстаннім часом тема власного бізнесу та підприємництва збурює навколо себе дуже багато галасу та не зовсім здорового романтизму. Власний бізнес перетворюється в новомодний тренд. Здобути особисту свободу, почати заробляти стільки, скільки хочеш, розкрити свій потенціал на 100% – для багатьох це звучить дуже заманливо. Але в дійсності створення власного бізнесу – справа не з легких і оточена багатьма пастками, стверджує одна з дописувачів журналу BizTimes.

Читати далі →

Сила первинних припущень

Сила первинних припущеньВся наша діяльність, в тому числі і в бізнесі, базується на деяких первинних припущеннях. І вони можуть виявитися неадекватними. В такому разі ми приречені тратити подеколи цілі роки на рух у неправильному напрямку. Цю ситуацію може яскраво проілюструвати розмова, яка відбулася між двома офіцерами колись ворожих армій.

Читати далі →

Три «стовпи» раціонального і стабільного бізнесу

Три стовпи раціонального і стабільного бізнесу Нігель Мелон (Nigel Malone), один із дописувачів журналу Australian Anthill розповідає про концепцію, озвучену Джимом Колінзом (Jim Collins), називаючи її своїм улюбленим підходом до бізнесу. Ця концепція дійсно дуже проста і, безперечно, дієва. Вона вкладається в один слайд.

Читати далі →