Головна нагорода за досягнення цілі у грі під назвою «бізнес» – наступна ціль

Головна нагорода за досягнення цілі у грі під назвою «бізнес» - наступна цільГалина Смолякова, президент компанії BusinessForward, ділиться з читачами цікавою історією: коли їй було 18 років, вона дуже сильно хотіла об’їхати світ, щоб заробити грошей. А коли в 33 роки вона побувала всюди, де хотіла, заробивши при цьому величезну кількість грошей – у неї почалася депресія. Так трапляється завжди, коли людина досягає поставленої цілі, а нової мети не з’являється. Так само і в бізнесі завжди повинна бути мета! Бо що таке розвиток, як не спроба, досягнувши поставленої цілі, стати на сходинку вище.

Читати далі →

Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?

Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?Що більший вибір ви даєте своїм клієнтам, то менша ймовірність, що вони придбають у вас продукт. На перший погляд це твердження може видатися нелогічним. Але, якщо проаналізувати поведінку багатьох провідних світових компаній – то стає очевидним, що часто вибір не робить споживача щасливим, а навпаки – заплутує його.

Читати далі →

«Київстар» та «Білайн» тепер одне і те ж?

Київстар та Білайн тепер одне і те ж?Вчорашній день виявився багатим на події у світі українських телекомунікацій. Норвезький концерн Telenor і російська “Альфа-груп” після багаторічного конфлікту домовилися про злиття активів. Для більшості пересічних користувачів назви цих компаній нічого не говорять. Проте, якщо вдатися до аналізу їх активів, то для України це об’єднання по суті означає злиття двох потужних телекомунікаційних брендів: “Київстар” (чиїм основним акціонером є Telenor) та “Білайн” (який належить до телекомунікаційних активів Альфа-груп).

Читати далі →

7 принципів ефективної реструктуризації

7 принципів ефективної реструктуризаціїІснує доволі висока ймовірність, що вам доведеться змінювати внутрішню структуру своєї компанії у відповідь на світову економічну кризу. Більше того, якщо ви хочете далі існувати і процвітати на ринку – то існує 100% ймовірність потреби у змінах, навіть якщо ніякої кризи немає. Автори Роджер Перрі (Roger Perry), генеральний директор, та Девід Енджел (David Engel), консультант компанії The Bevington Group, діляться сімома принципами успішної реструктуризації на сторінках журналу Anthill.

Читати далі →

Гігантський стрибок заробітної плати від Генрі Форда

Гігантський стрибок заробітної плати від Генрі ФордаЗавжди роби більше, ніж обіцяв. Це один із простих принципів, яких дотримувались титани бізнесу, стверджує Річард Тедлоу (Richard S. Tedlow), професор Harvard Business School, один з авторів книги “Дієве лідерство”. Яскравою ілюстрацією втілення цього принципу є наступна історія.

Читати далі →

Винна система, а не люди, які працюють в ній!

Винна система, а не люди, які працюють в ній!Саме система, а не люди, які вимушені працювати в ній, відповідальна за 97% проблем – переконаний доктор Едвардс Демінг (Edwards Deming). Виправте систему – і ви позбавитесь від проблем. Продовжіть звинувачувати людей – і ви залишитесь без них.

Читати далі →

Есте Лаудер: Винахідливість без меж

Есте Лаудер: Винахідливість без межЕсте Лаудер (Estee Lauder) починала свій бізнес із баночки крему, винайденого її дядьком… і гарячого бажання показати красу кожної жінки. Вона дуже любила свою справу, була дуже винахідлива, і це допомогло їй здійснити свою мрію. Вашій увазі я хочу запропонувати деякі життєві і бізнес принципи, котрих безустанно дотримувалась ця дивовижна жінка.

Читати далі →

4 запитання про «покоління Y»

4 запитання про «покоління Y»Дуже цікава стаття з’явилася нещодавно на блозі Пенелопи Транк Brazen Careerist. В ній авторка відповідає на 4 найбільш розповсюджені запитання, які стосуються працівників молодшого покоління, або, простіше кажучи, “покоління Y”. При цьому вона розвінчує деякі міфи, які давно вже оточують “ігреків”. Ось ці запитання.

Читати далі →

Як продати свою історію

Як продати свою історіюУ світі щодня пишуться мільйони корпоративних текстів, прес-релізів, новин. При цьому чи часто ви виказуєте справжній інтерес, читаючи черговий e-mail, сторінку сайту компанії чи блог? Кріс Броган (Chris Brogan), президент New Marketing Labs, засновник Inbound Marketing Summit і Inbound Marketing Bootcamp, відомий блогер, ділиться своїми поглядами на цю проблему.

Читати далі →

Успіх компанії: орел або решка

Успіх компанії: орел або решкаУ багатьох “суперуспішних” компаніях по суті немає нічого особливого, стверджує професор MIT’s Sloan School Ребекка Хендерсон (Rebecca Henderson). Дослідники шукають закономірності там, де їх немає. Вони переважно займаються не наукою, а астрологією.

Читати далі →