Три «стовпи» раціонального і стабільного бізнесу

Три стовпи раціонального і стабільного бізнесу Нігель Мелон (Nigel Malone), один із дописувачів журналу Australian Anthill розповідає про концепцію, озвучену Джимом Колінзом (Jim Collins), називаючи її своїм улюбленим підходом до бізнесу. Ця концепція дійсно дуже проста і, безперечно, дієва. Вона вкладається в один слайд.

Читати далі →

Як Disney залучає повторних відвідувачів

Як Disney залучає повторних відвідувачівУ розважальному комплексі Walt Disney World 1% росту повторних відвідувачів означає мільйони доларів прибутку. Спосіб, яким Disney підносить клієнтам свої цінності – важлива складова його успіху. Стратегія Disney має на увазі задоволення “другорядних” гостей – тих, хто впливає на рішення про покупку, але не розглядається як ключовий клієнт.

Читати далі →

Збалансована «дієта»… зібрань

Збалансована дієта зібраньЗ приходом нового року багато людей ставлять перед собою зобов’язання нарешті почати дотримуватися дієти. Втім, як стверджує один із дописувачів видання Management Issues Ден Бобінскі (Dan Bobinski) – дієти бувають різними. І подібно до того, як люди дотримуються дієти, щоб зберегти себе у ідеальній формі – компаніям також потрібно навчитися “сидіти на дієті”. Щоправда, замість їжі досягнути балансу вони намагатимуться у… зібраннях. Бо, як показує практика, більшість компаній страждають або від “ожиріння” або ж від “голоду” зібрань.

Читати далі →

Ребрендінг логотипів світових компаній: Знайди 10 відмінностей

Ребрендінг логотипів світових компаній Сьогодні вашій увазі пропонується дизайнерський пост. Це своєрідний рейтинг логотипів провідних компаній, які були так чи інакше змінені у 2009-му році. Втім, деякі з них (наприклад, логотип Mozilla Firefox) змінилися настільки несуттєво, що це майже неможливо помітити неозброєним оком; а інші – змінилися практично до невпізнаваності (наприклад AOL). У переліку логотипи розміщені за принципом – ті, що змінилися найменше – вгорі!

Читати далі →

Рецесія тут ні до чого…

Рецесія тут ні до чого Світова економічна криза, звісно, сильно вдарила по компаніях, але, водночас, стала чудовим виправданням для багатьох працівників, менеджерів і навіть керівників. Якщо бізнес руйнується – це не ми, це криза винна. А тим часом можна проводити пів-робочого дня, обговорюючи останній футбольний матч, спілкуючись у Твіттері і час від часу перевіряючи улюблені блоги на предмет оновлень.

Читати далі →

Життя в більш ніж одному світі

Життя в більш ніж одному світіПротягом останніх місяців у бізнес-виданнях було опубліковано багато статей про Пітера Друкера (Peter Drucker), якому у листопаді цього року виповнилося б 100 років. Цей впливовий бізнес-мислитель був сучасником декількох економічних епох і є автором багатьох понять і принципів, які стали загальноприйнятими у світі бізнесу. Здебільшого спогади про Друкера стосуються його ключової ролі для менеджменту і маркетингу, але при цьому ніби на задньому плані лишаються його численні ідеї про управління собою, а в них також можна віднайти багато цінного і корисного.

Читати далі →

Сет Годін: Час змінити молоток

Сет Годін: Час змінити молотокЯкщо вірний вираз про те, що для людини з молотком кожна проблема схожа на цвях, дуже корисним буде питання: «Який у вас молоток?»

У великих телемережах користуються телемолотком. У кабінеті хірурга молотком є скальпель. У фармацевта молоток – це бесіда, а в судді, напевно, в’язниця.

Читати далі →

Сила «продуктивної ліні»

Сила продуктивної лініАмериканський фантаст Роберт Хайнлайн (Robert Heinlein) колись сказав: “Прогрес здійснюється не найбільш терплячими, наполегливими та працьовитими. Він здійснюється лінивими людьми, які намагаються відшукати простіших способів досягнути того чи іншого результату”. У Management Issues пропонується цікавий підхід до вирішення проблеми ефективності (успішного фінішування проектів) в компаніях із використанням концепції продуктивної ліні.

Читати далі →

Що спільного між формуванням звичок та створенням лояльної клієнтської бази?

формування звичок та створення лояльної клієнтської базиМік Любінскас (Mick Liubinskas), один з авторів журналу Australian Anthill, розповідає про спільні аспекти між формуванням людських звичок та створенням бази лояльних клієнтів. Нижче наведені п’ять основних аспектів:

Читати далі →

Management 2.0 або Амбіційний план розвитку менеджменту

Management 2.0 або Амбіційний план розвитку менеджментуУ травні 2008-го року група з 35-ти учених і практиків в області менеджменту – у тому числі такі гуру як Кріс Арджиріс (Chris Argyris), Генрі Мінцберг (Henry Mintzberg), Пітер Сенге (Peter Senge), Гарі Хамел (Gary Hamel) і Кевін Келлі (Kevin Kelly) – провели два чудових дні в Half Moon Bay, штат Каліфорнія, де створили своєрідний доволі амбіційний план розвитку менеджменту.

Читати далі →