5 уроків рецесії для стартапів

5 уроків рецесії для стартапівПідтримка життєдіяльності стартапу під час економічної кризи може бути зовсім не простим завданням. Навіть для того, щоб “просто залишатися на місці” потрібно “бігти зі всіх ніг”. Але амбітні підприємці – це не той народ, який задовольниться “виживанням” – вони прагнуть розвитку та процвітання, переконаний Раян Хілі (Ryan Healy) один із авторів блога Employee Evolution. Він ділиться уроками, які варто засвоїти стартапам під час рецесії.

Читати далі →

Пожинання плодів

Пожинання плодівСучасна турбулентність у суспільстві та бізнесі – золотий час для стартапів. Та проте започаткування нових проектів – далеко не прямолінійна справа і потребує розвиненого бізнес-чуття. Сет Годін (Seth Godin) розмірковує про особливості процесу започаткування нового стійкого бізнесу.

Читати далі →

13 порад стартаперам від Пола Грема

13 порад стартаперам від Пола Грема (Paul Graham)Пол Грем (Paul Graham) належить до найвідоміших осіб у світі високих технологій. Він створив цілу плеяду успішних стартапів і періодично ділиться корисними порадами для підприємців, які лише розпочинають свої проекти. Нижче наведені 13 ідей, які були озвучені в порадах Пола.

Читати далі →

Schlitz: «геніальна» стратегія боротьби проти конкурента

Schlitz: «геніальна» стратегія боротьби проти конкурентаУ 1970-х роках марка пива Schlitz була на другому місці в США за популярністю. Вона уступала тільки Budweiser, що захопила лідерство в 1957-му році. Справи йшли непогано, поки в 1976-му році глава пивоварної компанії Роберт Юйхлейн не придумав “геніальну” стратегію боротьби проти конкурента.

Читати далі →

Персональний брендінг – вроджена риса молодшого покоління

Персональний брендінг - вроджена риса молодшого поколінняЦікавою статтею на сторінках блогу Brazen Careerist ділиться Ден Шоубел (Dan Schawbel) – 25-річний гуру брендінгу, який на власному прикладі доводить свої ж твердження. На його глибоке переконання персональний брендінг, який вирізняє індивідів із натовпу завдяки артикуляції ними певної унікальної пропозиції цінності (професійної або індивідуальної) став важливим аспектом сучасного життя. Втім, хоча його важливість визнають люди всіх поколінь, більшого успіху у сфері персонального брендінгу досягають молодші люди – представники так званого “покоління Y”.

Читати далі →

Принципи платників податків

Принципи платників податківЕфективність державної служби зумовлена, окрім професійних характеристик службовців, також тим, наскільки вища ланка керівництва усвідомлює, що держслужбовці, по суті, є менеджерами, яких винаймають платники податків. У різних країнах існують рухи, які постійно нагадують про це чиновникам. Наприклад, Метью Еліот, виконавчий директор Британського Альянсу платників податків, та відомий європейський аналітик Лі Ротерхам сформулювали «Принципи платників податків», які повинні нагадувати всім нам про деякі базові особливості відносин між соціумом і державною службою.

Читати далі →

Перфекціонізм: Добре чи ні?

Перфекціонізм: Добре чи ні?Перфекціонізм (тобто бажання людини досягнути ідеального результату у будь-якій діяльності) лише на перший погляд здається позитивним явищем. По суті ж це “злодій”, який пожирає ваш час та енергію, не даючи нічого взамін. Як наслідок – він призводить до стресу, постійного відчуття напруги та виснаження. А результатом перфекціонізму стають не “перфектно” (тобто досконало) виконані завдання та проекти, а відсутність будь-якого результату взагалі, пишуть автори Management Issues.

Читати далі →

Невидима конкурентна перевага

Невидима конкурентна перевагаБізнеси постійно перебувають у стані пошуку конкурентної переваги. Вони постійно намагаються дати відповідь на запитання: “Яким чином ми можемо стати найкращими в очах наших клієнтів?” На тему конкурентної переваги написано безліч літератури. Але сьогодні мені хотілося б поділитися думкою, опублікованою на відомому ресурсі Тома Пітерса (Tom Peters). Йдеться про “невидиму” конкурентну перевагу, якої можливо досягнути тільки у довгостроковому розрізі.

Читати далі →

Життя у Платонівській печері

Життя у Платонівській печеріОдин із найвідоміших філософів бізнесу в світі, Том Морріс нещодавно розпочав вести записи у блозі інтернет-видання The Huffington Post. Автор численних популярних книжок про значення філософії і практичної мудрості для нашої професійної діяльності і життя (назва однієї з найвідоміших – “Якби Арістотель керував General Motors“), Том Морріс завжди викликає вибух натхнення у всіх, хто з ним спілкується. В останньому пості філософ розмірковує про образ Платонівської печери та його значимість для пояснення сьогоднішньої ситуації.

Читати далі →

Бізнес-школа майбутнього від Ріната Ахметова

Бізнес-школа майбутнього від Ріната АхметоваУ 2006-му році ми писали про створення “українського Гарварда”, спонсованого Фондом Віктора Пінчука. Київська школа економіки – так доволі скромно звучить український “аналог Гарварда”, де на даний момент навчається близько 40 студентів. Як кажуть, не той калібр, особливо якщо порівняти з масштабним проектом російського олігарха Рубена Варданяна, президента створеної їм у тому ж році Московської школи управління СКОЛКОВО.

Читати далі →