Менеджмент у стилі Google – дитинство скінчилося?

Менеджмент у стилі Google - дитинство скінчилося?Всі менеджери, які почуваються у своїх компаніях так, ніби вони сидять в окопах під час затяжної позиційної війни, дуже заздрять Google, і справа тут не лише у захмарних зарплатах. Головна причина – в тому, наскільки інноваційною є ціла атмосфера Google. Але чи насправді підходу Google достатньо, щоб довести блискучі ідеї до цілісної реалізації?

Читати далі →

Лідерство – це священна віра

Лідерство - це священна віра В одному зі своїх останніх виступів, Том Пітерс (Tom Peters) описує лідерство як священну (до)віру (sacred trust), про що також згадується у блозі TomPeters.com. Він переконаний, що рішення керувати людьми – це рішення бути відповідальним за їхнє зростання та розвиток. А тому керівників багатотисячних компаній чи відділів, які погоджуються змінити свою посаду за додаткових $50 чи $100 тисяч на рік, не можна охарактеризувати інакше, ніж покидьками. У кращому разі – вони махінатори. Але аж ніяк не лідери.

Читати далі →

Як нейтралізувати конфлікт у бізнесі та житті

Як нейтралізувати конфлікт у бізнесі та житті “Що нас не вбиває – те робить сильнішими”, – всі чули цю фразу, а дехто навіть використовує її за кожної слушної нагоди, щоб мотивувати себе чи когось іншого до виконання дій, які вони за інших обставин не стали б робити. Але, як стверджує Персефона Ніколас (Persephone Nicholas), одна з дописувачів журналу Australian Anthill, ця фраза не настільки вже й правдива.

Читати далі →

Що спільного між хорошим клієнтом та собакою?

Що спільного між хорошим клієнтом та собакою?Автор блога Powerful Customer Lifecycle Marketing Strategies пропонує чудову книгу, яка пояснює, як перетворити звичайних споживачів на лояльних та відданих клієнтів. Книга має доволі оригінальну назву: “Я люблю вас більше, ніж собака” (I Love You More Than my Dog). Зате вона повністю розкриває ідею, яка лежить в основі цього поста.

Читати далі →

Губна помада або краватка: виберіть свій індикатор

Губна помада або краватка: виберіть свій індикаторЯкось власник Estee Lauder Леонард Лаудер помітив, що в часи криз різко зростають продажі губної помади: бажання бути привабливими жінкам доводиться задовольняти малими коштами. Так з’явився… “індекс губної помади”.

Читати далі →

Не дай себе обдурити або 10 ознак фінансових пірамід

Не дай себе обдурити або 10 ознак фінансових пірамідЧи доводилося вам мати справу із шахраями? Риторичне питання… Певнен, що кожний із нас (і не одноразово) зустрічався з різного роду обманом, при якому частина (сподіваюся – не найбільша) ваших чесно зароблених грошей містичним чином перекочовувала в кишені новоявлених Остапів Бендерів. Зараз, напевно, один із найбільш сприятливих моментів для створення шахрайських бізнес-структур. Всі вони, як правило, мають явні ознаки фінансових пірамід.

Читати далі →

Головна нагорода за досягнення цілі у грі під назвою «бізнес» – наступна ціль

Головна нагорода за досягнення цілі у грі під назвою «бізнес» - наступна цільГалина Смолякова, президент компанії BusinessForward, ділиться з читачами цікавою історією: коли їй було 18 років, вона дуже сильно хотіла об’їхати світ, щоб заробити грошей. А коли в 33 роки вона побувала всюди, де хотіла, заробивши при цьому величезну кількість грошей – у неї почалася депресія. Так трапляється завжди, коли людина досягає поставленої цілі, а нової мети не з’являється. Так само і в бізнесі завжди повинна бути мета! Бо що таке розвиток, як не спроба, досягнувши поставленої цілі, стати на сходинку вище.

Читати далі →

Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?

Широченна продуктова лінійка: Добре чи погано?Що більший вибір ви даєте своїм клієнтам, то менша ймовірність, що вони придбають у вас продукт. На перший погляд це твердження може видатися нелогічним. Але, якщо проаналізувати поведінку багатьох провідних світових компаній – то стає очевидним, що часто вибір не робить споживача щасливим, а навпаки – заплутує його.

Читати далі →

«Київстар» та «Білайн» тепер одне і те ж?

Київстар та Білайн тепер одне і те ж?Вчорашній день виявився багатим на події у світі українських телекомунікацій. Норвезький концерн Telenor і російська “Альфа-груп” після багаторічного конфлікту домовилися про злиття активів. Для більшості пересічних користувачів назви цих компаній нічого не говорять. Проте, якщо вдатися до аналізу їх активів, то для України це об’єднання по суті означає злиття двох потужних телекомунікаційних брендів: “Київстар” (чиїм основним акціонером є Telenor) та “Білайн” (який належить до телекомунікаційних активів Альфа-груп).

Читати далі →

7 принципів ефективної реструктуризації

7 принципів ефективної реструктуризаціїІснує доволі висока ймовірність, що вам доведеться змінювати внутрішню структуру своєї компанії у відповідь на світову економічну кризу. Більше того, якщо ви хочете далі існувати і процвітати на ринку – то існує 100% ймовірність потреби у змінах, навіть якщо ніякої кризи немає. Автори Роджер Перрі (Roger Perry), генеральний директор, та Девід Енджел (David Engel), консультант компанії The Bevington Group, діляться сімома принципами успішної реструктуризації на сторінках журналу Anthill.

Читати далі →