50 ознак того, що ви природжений підприємець

Більшість майбутніх підприємців відчувають, що це їхнє призначення. Вони незадоволені своєю роллю найманого працівника, послідовника, споживача. Вони хочуть творити, будувати, вирощувати свій бізнес, та наповнені пристрастю своєї винахідливості…

Читати далі →

Як проводити наради ефективно: футбольні правила

Більшість людей ненавидять наради. Дуже часто люди виходять із зали нарад абсолютно виснаженими, пригніченими і без чіткого розуміння рішень, які там обговорювалися. Але як же потрібно проводити наради, щоб вони були ефективними? Як учасникам наради навчитися розуміти, підтримувати рішення і підвищувати мотивацію для їх виконання?..

Читати далі →

Помилки ділового листування електронною поштою

Навіть найприємніша і дуже добре вихована людина може здатися недоумком у процесі листування електронною поштою. Ваша манера писати електронні листи так само важлива, як і вміння справляти враження на співрозмовника при першій зустрічі. Це тонке мистецтво, яке потребує великої навички. Тревіс Бредбері (Travis Bradberry), американський психолог, керуючий партнер компанії TalentSmart, запевняє, що більшості помилок, які люди роблять у своїх електронних посланнях, можна уникнути. Він пропонує список, котрий допоможе вам розібратися у всіх тонкощах email-повідомлень і не допустити промахів, про які ви навіть не підозрюєте…

Читати далі →

Сім ознак слабкого лідерства

Важливо розуміти, те, що хтось займає керівну посаду, ще не означає, що він – лідер. Іншими словами, не всі керівники народжуються лідерами. Проблема, з якою стикаються багато організацій, досить типова – вони не можуть, здається, відрізнити хороших лідерів від поганих. Викладач і коуч Александр Нудельман (Aleksandr Noudelman) пропонує кілька ключових ознак, які характерні для слабких лідерів…

Читати далі →

Проблема генія, або Чому бути розумним погано для бізнесу

Як інтелект заважає успішно вести справи і чому підприємницька освіта буває шкідливою для бізнесу, – над цими питаннями розмірковує у своєму блозі відомий менеджмент-консультант, автор однойменної методології та кількох бізнес-бестселерів Іцхак Адізес (Ichak Adizes).

Читати далі →

Як розпізнати керівника-егоїста

Як не стати об’єктом маніпуляцій корисливого начальника? Іветт Кабальєро (Ivette K. Caballero), консультант з маркетингових комунікацій у компанії IKC Consulting, пропонує свого роду інструкцію, як розпізнати керівників-егоїстів.

Читати далі →

Пастки для керівника

Згідно дослідженню The Corporate Leadership Council (CLC), двоє з п’яти генеральних директорів зазнають невдачі протягом перших 1,5 років своєї управлінської діяльності, а третина керівників компаній зі списку Fortune 500 не змогли подолати 3-річний рубіж.

Для досягнення поставлених цілей потрібна підтримка і залученість всього колективу. Якщо ваша команда не проявляє інтересу до роботи, вас можна вважати неуспішним у своїй ролі керівника. Бріджит Хаєсінс (Brigette Hyacinth), директор MBA Caribbean Organization, наводить чотири найпоширеніших помилки або пастки, що можуть виставити вас у поганому світлі і «відштовхнути» ваших співробітників, тим самим ставлячи під загрозу ефективність вашого управління.

Читати далі →

Секрети бізнес-імперії Disney

Лі Кокерелл (Lee Cockerell) пропрацював в Disney 16 років, керуючи командою в 40 000 чоловік і відповідаючи за роботу 20 готелів, чотирьох парків атракціонів і двох аквапарків. У 2014-му році вони принесли виручку в $ 15 млрд. Про те, як влаштована ця бізнес-імперія, Кокерелл розповів виданню Fast Company і в своїй книзі “Створюючи магію: 10 лідерських стратегій здорового глузду з життя Disney” (Creating Magic: 10 Common Sense Leadership Strategies from a Life at Disney).

Читати далі →

Кожен день, проведений СЕО за зачиненими дверима, – це втрачений день

Легендарний СЕО General Electric Джек Уелч (Jack Welch), який зараз є виконавчим головою Інституту менеджменту Джека Уелча при університеті Страєра, і його дочка Сюзі Уелч (Suzy Welch), бізнес-журналіст і автор кількох бізнес-бестселерів, діляться думками про те, як керівнику вирватися з ізоляції і змусити співробітників відповідати на проблемні питання.

Читати далі →

П’ять простих принципів ощадливого виробництва

Щоб ваш споживач був задоволений, слід вирішити його проблему повністю, не витрачаючи даремно його особистий час, надаючи йому саме те, що потрібно, тоді, коли потрібно, і роблячи це там, де він побажає. Саме в цьому полягають принципи ощадливого виробництва, якими охоче діляться Джеймс Вумек (James Womack) і Деніел Джонс (Daniel T. Jones) у своїй новій книзі “Продаж товарів і послуг за методом ощадливого виробництва” (Lean Solutions: How Companies and Customers Can Create Value and Wealth Together).

Читати далі →