Думай інакше та не будь злим: бізнес-мантри відомих брендів

Мантра — це короткий вираз (мотто, девіз), що передає суть корпоративної культури. На відміну від рекламних кампаній чи слоганів, спрямованих на споживача, бізнес-мантри допомагають компаніям тримати фокус, а співробітникам — приймати рішення відповідно до цілей компанії та комунікувати культуру компанії…

Читати далі →

17 звичок, яких повинен позбутися кожен лідер

Справжнє лідерство — це відмінний менеджмент, прекрасні співробітники, чудові клієнти і великі компанії. Відомий маркетолог, автор книги “Вийди за межi” (EDGY Conversations) Ден Вальдшмідт (Dan Waldschmidt) сформулював кілька невірних очікувань, правил і підходів, які заважають досягти такого рівня майстерності…

Читати далі →

Як вести переговори з неадекватними людьми

Ми всі час від часу стикаємося з людьми, які поводяться неадекватно — хамлять, уникають конструктивного діалогу, обманюють. Як спілкуватися з такими співрозмовниками, знає психіатр із 30-річним стажем Марк Ґоулстон (Mark Goulston), автор книги «Як розмовляти з мудаками. Що робити з неадекватними і нестерпними людьми у вашому житті» (Talking to Crazy. How to Deal with the Irrational and Impossible People in Your Life)…

Читати далі →

Джек Ма про «пастку бідності»

Джека Ма порівнюють із Рокфелером і називають іконою для власників китайських підприємств. Його компанія Alibaba — глобальна імперія електронної торгівлі й одна з найдорожчих компаній світу — конкурує з Walmart, Amazon та eBay, щорічно збільшуючи як обсяги продажу, так і кількість клієнтів. Багато епітетів, чи не так?..

Читати далі →

Метод Баффета

Уоррен Баффет (Warren Buffett), один із найбагатших людей світу і найуспішніший інвестор XX століття, придумав триступеневу стратегію підвищення особистої продуктивності. Вона допомагає визначити пріоритети і спланувати свої дії. Адже грамотно поставлена ціль — це 50% успіху…

Читати далі →

11 ознак, що вам бракує емоційного інтелекту

Співавтор бестселера «Емоційний інтелект 2.0» (Emotional Intelligence 2.0), президент компанії TalentSmart Тревіс Бредберрі (Travis Bradberry) на сторінках видання Entrepreneur радить звернути увагу на моделі поведінки, які свідчать про низький рівень емоційного інтелекту…

Читати далі →

10 ключових правил презентації, про які часто забувають

Творці онлайн-сервісу для презентацій Prezi діляться в своєму блозі порадами, про які забувають більшість ораторів, особливо початківців. Деякі поради здаються очевидними, але рано чи пізно ці правила порушують всі…

Читати далі →

Ефект Даннінга-Крюґера, або Чому профани не розуміють своєї некомпетентності

Люди, котрі від природи позбавлені почуття гумору, полюбляють розповідати анекдоти. Автомобілісти, ледь здатні триматися у своїй смузі, обожнюють вчити інших управляти машиною. Менеджери, у яких немає навіть базових уявлень про сферу, в якій вони працюють, дозволяють собі викликати фахівців на килим і лаяти їх за те, що вони нічого не розуміють у своїй роботі. Чому ж всі ці люди так кричуще некомпетентні і ніби навіть не помічають цього?..

Читати далі →