Період радикальних змін в економічному середовищі, через який ми проходимо, відкриває все більше можливостей для підприємців. Але чи можна навчитися підприємливості? І чи вчать підприємливості програми MBA? Автори блогу Select Courses наводять міркування про те, чим відрізняються учасники програм MBA та природжені підприємці.
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Світ старіє… а бізнес цим користується!
За даними ООН останнім часом кожне десятиліття збільшує тривалість життя людини на кілька років. Якщо порівняти сучасну тривалість життя з тим, скільки жили наші предки всього лише 100 років назад – різниця буде не те, що відчутною, а по-справжньому вражаючою. Сьогодні середня тривалість життя чоловіка вже досягнула 65 років, тоді як жінки живуть на 5 років довше.
Читати далі →5 уроків рецесії для стартапів
Підтримка життєдіяльності стартапу під час економічної кризи може бути зовсім не простим завданням. Навіть для того, щоб “просто залишатися на місці” потрібно “бігти зі всіх ніг”. Але амбітні підприємці – це не той народ, який задовольниться “виживанням” – вони прагнуть розвитку та процвітання, переконаний Раян Хілі (Ryan Healy) один із авторів блога Employee Evolution. Він ділиться уроками, які варто засвоїти стартапам під час рецесії.
Читати далі →Пожинання плодів
Сучасна турбулентність у суспільстві та бізнесі – золотий час для стартапів. Та проте започаткування нових проектів – далеко не прямолінійна справа і потребує розвиненого бізнес-чуття. Сет Годін (Seth Godin) розмірковує про особливості процесу започаткування нового стійкого бізнесу.
Читати далі →13 порад стартаперам від Пола Грема
Пол Грем (Paul Graham) належить до найвідоміших осіб у світі високих технологій. Він створив цілу плеяду успішних стартапів і періодично ділиться корисними порадами для підприємців, які лише розпочинають свої проекти. Нижче наведені 13 ідей, які були озвучені в порадах Пола.
Читати далі →Schlitz: «геніальна» стратегія боротьби проти конкурента
У 1970-х роках марка пива Schlitz була на другому місці в США за популярністю. Вона уступала тільки Budweiser, що захопила лідерство в 1957-му році. Справи йшли непогано, поки в 1976-му році глава пивоварної компанії Роберт Юйхлейн не придумав “геніальну” стратегію боротьби проти конкурента.
Читати далі →Персональний брендінг – вроджена риса молодшого покоління
Цікавою статтею на сторінках блогу Brazen Careerist ділиться Ден Шоубел (Dan Schawbel) – 25-річний гуру брендінгу, який на власному прикладі доводить свої ж твердження. На його глибоке переконання персональний брендінг, який вирізняє індивідів із натовпу завдяки артикуляції ними певної унікальної пропозиції цінності (професійної або індивідуальної) став важливим аспектом сучасного життя. Втім, хоча його важливість визнають люди всіх поколінь, більшого успіху у сфері персонального брендінгу досягають молодші люди – представники так званого “покоління Y”.
Читати далі →Принципи платників податків
Ефективність державної служби зумовлена, окрім професійних характеристик службовців, також тим, наскільки вища ланка керівництва усвідомлює, що держслужбовці, по суті, є менеджерами, яких винаймають платники податків. У різних країнах існують рухи, які постійно нагадують про це чиновникам. Наприклад, Метью Еліот, виконавчий директор Британського Альянсу платників податків, та відомий європейський аналітик Лі Ротерхам сформулювали «Принципи платників податків», які повинні нагадувати всім нам про деякі базові особливості відносин між соціумом і державною службою.
Читати далі →Перфекціонізм: Добре чи ні?
Перфекціонізм (тобто бажання людини досягнути ідеального результату у будь-якій діяльності) лише на перший погляд здається позитивним явищем. По суті ж це “злодій”, який пожирає ваш час та енергію, не даючи нічого взамін. Як наслідок – він призводить до стресу, постійного відчуття напруги та виснаження. А результатом перфекціонізму стають не “перфектно” (тобто досконало) виконані завдання та проекти, а відсутність будь-якого результату взагалі, пишуть автори Management Issues.
Читати далі →Невидима конкурентна перевага
Бізнеси постійно перебувають у стані пошуку конкурентної переваги. Вони постійно намагаються дати відповідь на запитання: “Яким чином ми можемо стати найкращими в очах наших клієнтів?” На тему конкурентної переваги написано безліч літератури. Але сьогодні мені хотілося б поділитися думкою, опублікованою на відомому ресурсі Тома Пітерса (Tom Peters). Йдеться про “невидиму” конкурентну перевагу, якої можливо досягнути тільки у довгостроковому розрізі.
Читати далі →