Десять елементарних речей, які у 2009-му році повинен зробити кожен власник малого бізнесу!

Десять елементарних речей, які у 2009-му році повинен зробити кожен власник малого бізнесу!Кожен рік ставить перед нами нові цілі. Втім, такі цілі не обов’язково повинні бути глобальними. Іноді для того, щоб досягнути успіху, потрібно зробити зовсім небагато. Саме такими “елементарними” цілями ділиться з нами відомий блогер Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) на Відкритому форумі.

Читати далі →

Авраам Лінкольн: Негативного досвіду не існує!

Авраам Лінкольн: Негативного досвіду не існує!Видатні особистості вміють обертати свої невдачі на свою користь для досягнення ще більш високих результатів. Звичайно ж, ми краще вчимося на помилках, ніж на удачах. Ті, хто досягли вершин успіху, не випробувавши гіркоти поразок, схильні до наївності та неглибоких рішень. Такі люди завжди знають відповіді на всі питання. Справжні лідери більш схильні слухати співрозмовника, ніж говорити, і завжди прагнуть до повного розуміння.

Читати далі →

Подарунки від Діда Мороза

Подарунки від Діда МорозаНапередодні Нового Року не хочеться писати ні про кризу, ні про роботу. До 2009 року залишається менше 2-х днів. Цей час потрібно провести з користю. Нарізати олівь’е, приготувати “шубу”, поставити “пальне” в холодильник, витрусити килими, надраїти до блиску кришталь …:-) Як багато ще потрібно встигнути зробити в цьому році.

Читати далі →

Управління знанням та соціальні медіа – протистояння чи доповнення?

Управління знанням та соціальні медіа - протистояння чи доповнення?Десятиліття розвитку концепцій управління знанням, що масово запроваджувалися в бізнес-структурах, переконало багатьох у тому, що корпоративні знання та практики є ключовим фактором успіху компанії у конкурентному середовищі. Традиційні для попереднього періоду технології управління знанням (про які нерідко йшла мова на сторінках порталу Management.com.ua) були досить складними, тісно перепліталися з IT-архітектурою підприємства, і зазвичай запроваджувалися “згори донизу”. Причиною цього було прагнення забезпечити цілісність підходу, корпоративні стандарти і узгодженість зі стратегією компанії.

Читати далі →

Корпорація “Мафія” перевиконала план минулого року

Корпорація Мафія перевиконала план минулого рокуМіж іншим, у період економічної кризи італійська мафія, що включає в себе безліч організованих злочинних угруповань із різними назвами, тільки зміцнює свої позиції. Надання різних “послуг” комерсантам уже не обмежується малим бізнесом і поступово поширюється на великий.

Читати далі →

Хочете бути консультантом? А що ви можете запропонувати?

Хочете бути консультантом? А що ви можете запропонувати?Один з провідних консультантів сучасності, автор книги “Консалтинг на мільйон доларів”, Алан Вейс (Alan Weiss) у своєму власному блозі Contrarian Consulting ділиться своїми думками, щодо обов’язкових характеристик та навичок майбутнього консультанта.

Читати далі →

Бізнес на зимі. Чи є криза?

Бізнес на зимі. Чи є криза?Ось і випав довгоочікуваний сніг. Поки що не дуже холодно, але всеж стало трохи морозніше. Кілька тижнів тому, розглядаючи засніжені пейзажі з вагону поїзду, спіймав одну просту до неподобства думку: яка все ж таки гарна сніжна, холодна зима. Згадав дитинство: лижі, санчата, вязані рукавички, хокей…

Читати далі →

Історія найбільшої в Європі мережі супермаркетів “Ашан”

Історія найбільшої в Європі мережі супермаркетів АшанЛюди, які мешкають у Києві, безперечно уже знають про феномен одного з найдешевших супермаркетів міста, який відкрився зовсім не так давно, але за рівнем цін вже спромігся потіснити навіть абсолютного лідера у цій сфері – супермаркет Метро. Йдеться, звісно ж про “Ашан” (Auchan).

Читати далі →

6 компетенцій лідера

6 компетенцій лідераНа щорічній конференції, яка відбувається у інституті Едвардса Демінга (Edwards Deming Institute) Пітер Шольтс (Peter Scholtes) проголосив чудову промову про 6 основних компетенцій лідера, пишуть у блозі Curious Cat.

Читати далі →

Деякі правила в бізнесі можна обійти, інші – порушити…

Деякі правила в бізнесі можна обійти, інші – порушити...Як і у всім відомому фільмі “Матриця”, у бізнесі також “деякі правила можна обійти, а інші – порушити”. Але головне – переконатися, що правила, які ви порушуєте, належать до розряду так званого “короткострокового” мислення, переконаний автор блогу Customer Evangelism.

Читати далі →