Хочете бути консультантом? А що ви можете запропонувати?

Хочете бути консультантом? А що ви можете запропонувати?Один з провідних консультантів сучасності, автор книги “Консалтинг на мільйон доларів”, Алан Вейс (Alan Weiss) у своєму власному блозі Contrarian Consulting ділиться своїми думками, щодо обов’язкових характеристик та навичок майбутнього консультанта.

Читати далі →

Бізнес на зимі. Чи є криза?

Бізнес на зимі. Чи є криза?Ось і випав довгоочікуваний сніг. Поки що не дуже холодно, але всеж стало трохи морозніше. Кілька тижнів тому, розглядаючи засніжені пейзажі з вагону поїзду, спіймав одну просту до неподобства думку: яка все ж таки гарна сніжна, холодна зима. Згадав дитинство: лижі, санчата, вязані рукавички, хокей…

Читати далі →

Історія найбільшої в Європі мережі супермаркетів “Ашан”

Історія найбільшої в Європі мережі супермаркетів АшанЛюди, які мешкають у Києві, безперечно уже знають про феномен одного з найдешевших супермаркетів міста, який відкрився зовсім не так давно, але за рівнем цін вже спромігся потіснити навіть абсолютного лідера у цій сфері – супермаркет Метро. Йдеться, звісно ж про “Ашан” (Auchan).

Читати далі →

6 компетенцій лідера

6 компетенцій лідераНа щорічній конференції, яка відбувається у інституті Едвардса Демінга (Edwards Deming Institute) Пітер Шольтс (Peter Scholtes) проголосив чудову промову про 6 основних компетенцій лідера, пишуть у блозі Curious Cat.

Читати далі →

Деякі правила в бізнесі можна обійти, інші – порушити…

Деякі правила в бізнесі можна обійти, інші – порушити...Як і у всім відомому фільмі “Матриця”, у бізнесі також “деякі правила можна обійти, а інші – порушити”. Але головне – переконатися, що правила, які ви порушуєте, належать до розряду так званого “короткострокового” мислення, переконаний автор блогу Customer Evangelism.

Читати далі →

Яким я маю бути під час кризи?

Яким я маю бути під час кризи?Про кризу вже всі все знають. Можу з впевненістю сказати, що якщо зараз увімкніти телевізор, – то принаймні 3 із 5 каналів будуть говорити і показувати кризу 🙂 Дивлячись на це все у мене виникло одне питання: А як мені бути під час кризи – що робити? Робити хоч щось чи взагалі нічого не робити, чи кардинально змінитися, а може виїхати нелегалом на Чукотку? :-)…

Читати далі →

Простота мотивації. Чому вона не працює?

Простота мотивації. Чому вона не працює?“Мотивація – це процес стимулювання працівників до здійснення ефективної діяльності, спрямованої на досягнення цілей підприємства. Мотивація необхідна для ефективного виконання прийнятих рішень і запланованих завдань”.

Таке визначення мотивації дає український варіант Вікіпедії.

Для мене виглядає занадто складно: Як стимулювати? Скільки це коштує? Як прив’язувати мотивацію до завдань і цілей? Як мотивувати самого себе? І чому ця мотивація не працює?

На всі питання не відповім, але на деякі спробую…

Читати далі →

Демінг і теніс

Чому, намагаючись досягнути результату, нам слід фокусуватися на процесах, а не на самому результаті?На днях, працюючи над нашим новим проектом “Візіонери”, я перекладав цитати відомих людей бізнесу. Мою увагу привернули деякі цитати Вільяма Едвардса Демінга (William Edwards Deming). І зокрема – ось ця: “Нам потрібно працювати над процесами, а не над результатами цих процесів” (We should work on our process, not the outcome of our processes).

Читати далі →

Не допускайте простих помилок

Не допускайте простих помилокЗараз з’являється безліч статей про світову економічну кризу. Безліч порад – що потрібно робити, неменше – що не треба робити… Все це, звісно, згодом просто набридає, але сподіваюсь, що ще одна порція подібної інформації (можливо, трохи наївної) все ж таки має право на життя. СЕО консалтингової компанії Mighty Ventures Крістін Комафорд (Christine Comaford), засновниця декількох успішних бізнесів, член ради директорів і радник у 36-ти стартапах, а також успішний інвестор розповідає про 5 основних помилок, які аж ніяк не можна допускати керівникам в умовах економічної кризи.

Читати далі →

Чим здивує нас Китай у 2009-му

Чим здивує нас Китай у 2009-муКитай давно перетворився на центр уваги світової спільноти. Ярлик “Зроблено в Китаї” поволі перестає бути ознакою низької якості. Та користувачеві особливо й нікуди діватися – адже такий ярлик можна побачити на кожному другому товарі, продукті чи виробі. А буквально нещодавно журнал McKinsey Quarterly опублікував ще декілька аспектів, якими може здивувати нас Китай вже у найближчому майбутньому.

Читати далі →