Бізнес на зимі. Чи є криза?

Бізнес на зимі. Чи є криза?Ось і випав довгоочікуваний сніг. Поки що не дуже холодно, але всеж стало трохи морозніше. Кілька тижнів тому, розглядаючи засніжені пейзажі з вагону поїзду, спіймав одну просту до неподобства думку: яка все ж таки гарна сніжна, холодна зима. Згадав дитинство: лижі, санчата, вязані рукавички, хокей…

Читати далі →

Історія найбільшої в Європі мережі супермаркетів “Ашан”

Історія найбільшої в Європі мережі супермаркетів АшанЛюди, які мешкають у Києві, безперечно уже знають про феномен одного з найдешевших супермаркетів міста, який відкрився зовсім не так давно, але за рівнем цін вже спромігся потіснити навіть абсолютного лідера у цій сфері – супермаркет Метро. Йдеться, звісно ж про “Ашан” (Auchan).

Читати далі →

6 компетенцій лідера

6 компетенцій лідераНа щорічній конференції, яка відбувається у інституті Едвардса Демінга (Edwards Deming Institute) Пітер Шольтс (Peter Scholtes) проголосив чудову промову про 6 основних компетенцій лідера, пишуть у блозі Curious Cat.

Читати далі →

Деякі правила в бізнесі можна обійти, інші – порушити…

Деякі правила в бізнесі можна обійти, інші – порушити...Як і у всім відомому фільмі “Матриця”, у бізнесі також “деякі правила можна обійти, а інші – порушити”. Але головне – переконатися, що правила, які ви порушуєте, належать до розряду так званого “короткострокового” мислення, переконаний автор блогу Customer Evangelism.

Читати далі →

Яким я маю бути під час кризи?

Яким я маю бути під час кризи?Про кризу вже всі все знають. Можу з впевненістю сказати, що якщо зараз увімкніти телевізор, – то принаймні 3 із 5 каналів будуть говорити і показувати кризу 🙂 Дивлячись на це все у мене виникло одне питання: А як мені бути під час кризи – що робити? Робити хоч щось чи взагалі нічого не робити, чи кардинально змінитися, а може виїхати нелегалом на Чукотку? :-)…

Читати далі →

Простота мотивації. Чому вона не працює?

Простота мотивації. Чому вона не працює?“Мотивація – це процес стимулювання працівників до здійснення ефективної діяльності, спрямованої на досягнення цілей підприємства. Мотивація необхідна для ефективного виконання прийнятих рішень і запланованих завдань”.

Таке визначення мотивації дає український варіант Вікіпедії.

Для мене виглядає занадто складно: Як стимулювати? Скільки це коштує? Як прив’язувати мотивацію до завдань і цілей? Як мотивувати самого себе? І чому ця мотивація не працює?

На всі питання не відповім, але на деякі спробую…

Читати далі →

Демінг і теніс

Чому, намагаючись досягнути результату, нам слід фокусуватися на процесах, а не на самому результаті?На днях, працюючи над нашим новим проектом “Візіонери”, я перекладав цитати відомих людей бізнесу. Мою увагу привернули деякі цитати Вільяма Едвардса Демінга (William Edwards Deming). І зокрема – ось ця: “Нам потрібно працювати над процесами, а не над результатами цих процесів” (We should work on our process, not the outcome of our processes).

Читати далі →

Не допускайте простих помилок

Не допускайте простих помилокЗараз з’являється безліч статей про світову економічну кризу. Безліч порад – що потрібно робити, неменше – що не треба робити… Все це, звісно, згодом просто набридає, але сподіваюсь, що ще одна порція подібної інформації (можливо, трохи наївної) все ж таки має право на життя. СЕО консалтингової компанії Mighty Ventures Крістін Комафорд (Christine Comaford), засновниця декількох успішних бізнесів, член ради директорів і радник у 36-ти стартапах, а також успішний інвестор розповідає про 5 основних помилок, які аж ніяк не можна допускати керівникам в умовах економічної кризи.

Читати далі →

Чим здивує нас Китай у 2009-му

Чим здивує нас Китай у 2009-муКитай давно перетворився на центр уваги світової спільноти. Ярлик “Зроблено в Китаї” поволі перестає бути ознакою низької якості. Та користувачеві особливо й нікуди діватися – адже такий ярлик можна побачити на кожному другому товарі, продукті чи виробі. А буквально нещодавно журнал McKinsey Quarterly опублікував ще декілька аспектів, якими може здивувати нас Китай вже у найближчому майбутньому.

Читати далі →

Ідеї бізнесу від Джейсона Фріда

Ідеї бізнесу від Джейсона Фріда (Jason Fried)Джейсон Фрід (Jason Fried), співзасновник компанії 37signals виступив на конференції Business of Software, на якій поділився власними ідеями бізнесу. Унікальність Джейсона полягає в тому, що більшість з його ідей цілковито суперечать так званим “аксіомам” бізнесу. Але, попри це, 37signals зуміла досягнути успіху і сьогодні непогано почуває себе у вибраній ніші, пишуть у блозі SellMe.

Читати далі →