Неочевидні принципи лояльності

Неочевидні принципи лояльностіАбсолютна більшість компаній чомусь вважають, що найкращий спосіб задовольнити споживачів – це переконатися, що всі вони отримують однаково високий рівень сервісу, а всі працівники компанії на 100% дотримуються прописаних процедур та процесів… Але, на думку авторів блогу Customer Evangelism – це хибне мислення.

Читати далі →

Чи справді ваші люди – ваш найдорожчий актив?

Чи справді ваші люди – ваш найдорожчий актив?Якби ваші люди справді були найдорожчим активом вашої компанії – тоді навряд чи ви “кричали” про це на кожному кроці, переконана Роберта Матусон (Roberta Matuson), авторка блогу Generation Integration. “Наші люди – наш найцінніший актив”, – це, вочевидь, одна із найпопулярніших фраз нового століття. Введіть цю фразу англійською мовою у Google – і ви отримаєте більше 500 000 результатів. Але чи зможете ви назвати хоча б 10 компаній, у яких цей лозунг по-справжньому втілюється у життя?

Читати далі →

Бренд України або Моя хата з найкращого краю у світі

Бренд України або Моя хата з найкращого краю у світіУявіть собі, що вам необхідно декількома словами відповісти іноземцеві, не знайомого з нашою країною, на питання: “Що таке Україна?” Мимоволі замислишся… Замислишся не тільки про те, як ємко передати все те, що ти сам відчуваєш і знаєш, але й у контексті простого бізнесового підходу – а чи існує в принципі бренд із гордою назвою “Україна”?

Читати далі →

Чи можливий “індокитай” у бізнесі?

Чи можливий індокитай у бізнесі?У середу, 4 червня, Києво-Могилянська Бізнес-Школа за ініціативою Innovations.com.ua організувала круглий стіл “Бізнес в Азії: управлінські висновки”. Інформаційним приводом стала травнева поїздка 65 учасників МВА-програм та викладачів kmbs до Індії та Китаю.

Читати далі →

Як поліпшити репутацію компанії простим і дешевим способом

Як поліпшити репутацію компанії простим і дешевим способомРепутацію компанії чи організації можливо поліпшити доволі простим і дешевим способом – достатньо лише модернізувати їхній сайт. До такого дивного на перший погляд висновку дійшли автори дослідження Університету Пенсільванії (Penn State Media Effects Research Laboratory), пише Washington Profile.

Читати далі →

Репутація – передусім!

Репутація - передусім!Можливо, ви не знаєте, що таке Cougar Ace, але запитайте будь-якого фаната автомобіля Mazda – і він вам відповість. А якщо не відповість – то значить, ніякий він не фанат. Cougar Ace – це велетенське вантажне судно, яке влітку 2006-го року транспортувало новенькі Мазди із Японії до США, і мало не потонуло біля берегів Аляски. Гігантське судно, довжиною 300 метрів, завалилось на бік, кут був 60%. Але на щастя, Cougar Ace таки вдалося врятувати, як і весь його вміст, загальною вартістю близько 100 млн. доларів. Втім, історія на цьому не закінчилася, пише журнал Drive.ru.

Читати далі →

“Рецепт” ідеального боса!

Рецепт ідеального боса!Якщо “покопатися” в Інтернеті – можна знайти куди більше ресурсів, присвячених “поганим” керівникам і навіть босам-покидькам, ніж ідеальним наставникам. Але, якщо припустити, що ідеальний керівник все-таки існує, то яким він повинен бути? Саме на це запитання спробували дати відповідь автори Management-Issues.com.

Читати далі →

Як Стіва Балмера в Україні яйцями не закидали

Як Стів Балмер гостював в УкраїніВчора генеральний директор Microsoft Стів Балмер з одноденним робочим візитом відвідав столицю України. В рамках свого візиту він завітав до Київського Національного Університету та виступив перед студентами. Хоча на сам захід мені потрапити не вдалося, на щастя Microsoft організував мовлення безпосередньо із аудиторії, а тому вже сьогодні вранці я мав змогу переглянути запис. Поділюся кількома своїми враженнями від заходу.

Читати далі →

Вчимося бути цікавим клієнтом

Вчимося бути цікавим клієнтом99% матеріалів із маркетингу фокусується на прийомах та техніках продажу клієнтам. Майже ніхто не звертає уваги на те, що клієнти також можуть і навіть повинні “продавати” себе постачальникові, переконаний професор Гарвардського університету Джон Куелч (John Quelch), про що він і пише у статті, опублікованій у виданні Harvard Business School Working Knowledge.

Читати далі →