Емоційне насильство в офісі

Емоційне насильство в офісіЩо ви знаєте про боссінг, моббінг та буллінг? Виявляється, кожен із нас зіштовхувався з цими поняттями. Всі ці незвичні для нашого вуха і досить кумедні слова описують види психологічних агресій, що створюють нестерпну обстановку в офісі. Приниження і психологічне насильство створюють серйозну погрозу не тільки здоров’ю співробітників; для компанії вони обертаються відчутним зниженням ефективності та збільшенням текучки кадрів.

Читати далі →

Працюйте над створенням стосунків, а не планів продажу

Працюйте над створенням стосунків, а не планів продажу“Майже кожна компанія, з якою мені доводилося працювати, стверджувала, що у неї є стратегія підтримки її ключових стосунків. Але коли я прошу поділитися зі мною цією стратегією, то зазвичай бачу, що вона є не чим іншим, як планом продажу”, – розповідає автор блогу “Passion, People and Principles” Девід Майстер (David Maister).

Читати далі →

Yahoo! підготував для Microsoft “пігулку з отрутою”

Yahoo! підготував для Microsoft пігулку з отрутоюВсім, хто переймається ситуацією у світовому інтернет-бізнесі та із завмиранням серця слідкує за перипетіями можливого придбання Yahoo! корпорацією Microsoft, думаю, буде цікава наступна інформація для роздумів. Yahoo! почала першу спробу серйозного захисту своїх інтересів у боротьбі з Microsoft. Компанія зареєструвала у відповідному відомстві США рішення керівництва, що вступають у силу у випадку покупки компанії, пише “Блог без заголовка”.

Читати далі →

Сум як двигун торгівлі

Сум як двигун торгівліПокупці, які перебувають у поганому настрої, витрачають набагато більше грошей, ніж їх більш врівноважені або щасливі побратими. Такий висновок робить дивне дослідження, проведене психологами із чотирьох університетів США – Carnegie Mellon University, Stanford University, Harvard University і University of Pittsburgh.

Читати далі →

Чоловіки та жінки в бізнесі

Чоловіки та жінки в бізнесіЧоловіки в бізнесі намагаються поводитися як володарі і тримати під контролем всі аспекти діяльності. Натомість, жінки часто беруть на себе роль „няньки” і завжди намагаються досягнути консенсусу, пише блог Your Biz. Звісно, така поведінка притаманна не всім учасникам бізнесу, але здебільшого відбувається саме так.

Читати далі →

Перш, ніж „відповісти всім” – задумайтесь…

Перш, ніж „відповісти всім” – задумайтесь...Стандартна функція будь-якого поштового сервісу „відповісти всім” здатна негативно вплинути на продуктивність працівників, пише MSNBC. Тому перш, ніж дописати ще одну адресу у список отримувачів листа чи просто клікнути на „відповісти всім” – двічі подумайте. Адже саме „інформаційне перевантаження” загрожує стати основною проблемою 2008-го року за версією Basex Inc.

Читати далі →

Чотири види спільнот

Ви розмірковуєте про те, щоб створити або розширити спільноту ваших клієнтів або членів, тому що вона відіграє ключову роль у посиленні сарафанного радіо та євангелізації? Але спільнота – це широке поняття. Спільноту якого саме типу ви хочете створити? Бен Макконнелл (Ben McConnell) у блозі Church of the Customer пропонує різні точки зору на це питання…

Читати далі →

Який CEO – така і компанія

Який CEO - така і компаніяРезультати роботи найбільших корпорацій США прямо залежать від того, яке враження справляють їхні генеральні директори (CEO). Такий парадоксальний висновок дозволило зробити останнє дослідження Університету Тафтс (Tufts University), повідомляє Washington Profile.

Читати далі →

Три помилки, які підстерігають вас при створенні корпоративного блогу

Три помилки, які підстерігають вас при створенні корпоративного блогуНемає сумнівів, що ведення бізнес-блогів – це один із найдієвіших методів створення корпоративного бренду та бренду роботодавця, а також підвищення трафіку вашого сайту та забезпечення собі місця на перших позиціях у пошуковиках. Проте, існує три типових помилки, якими частенько грішать корпоративні блоги, пише SmallBusinessBranding.com.

Читати далі →