У яких випадках краще забути про гордість?

У яких випадках краще забути про гордість?Якими б експертами та професіоналами у сфері клієнтського сервісу ви не були, давайте визнаємо: час від часу кожен може помилитися. Зіткнувшись із подібним випробуванням, ви водночас отримуєте нові можливості. Знехтуйте проблемою – і ви отримаєте натовп незадоволених клієнтів, які розповсюджуватимуть негативні чутки про вашу компанію. Вирішіть її – і ви не лише збережете клієнта, але й здобудете його лояльність, пише CNNMoney.com.

Читати далі →

iPod, iPhone… і що далі?..

iPod, iPhone… і що далі?..Сьогодні мабуть складно відшукати людину, яка б не чула про такі технологічні новинки, як iPod чи iPhone. Проте, компанія Apple схоже вирішила піти навіть далі. І, можливо, в не такому вже й далекому майбутньому на ринку з’явиться ще один продукт із приставкою „і-”– iCar. Принаймні, генеральний директор Apple Стів Джобс вже мав розмову із керівником Volkswagen Мартіном Вінтеркорном (Martin Winterkorn), пише MSNBC.

Читати далі →

Як правильно вибачатися

Як правильно вибачатисяЯк відомо, існує багато способів і фраз для вираження вибачення. У бізнесі ввічливість важлива як ніде. Але чи всі ми знаємо, як не відштовхнути (не образити) клієнта, коли говоримо стандартні, нібито ввічливі, фрази? Професійний блогер Yehuda Berlinger ділиться своїм переліком правильних і неправильних вибачень.

Читати далі →

Майбутнє серед нас…

Майбутнє серед нас...Згадую одну з недавніх зустрічей із відомою і шанованою мною представницею гуманітарних наук з української діаспори у США. Як водиться на таких зустрічах, обігрався широкий спектр питань, що стосуються розвитку України. Політика, освіта, економіка, література, історія, погляди, цінності (гуманітарії вперто називають цінності „вартостями”) тощо. Слово за слово, комунікаційна гра, і, як водиться, провокація через жорсткіші, хоч і загальні питання. За правилом ”супутника”, у спокійній розмові з незнайомими людьми, яких, можливо, ніколи не побачиш, можуть часто проявитись якісь глибинні думки, які у поточних справах, можливо, і не розвинулись би у певні твердження.

Читати далі →

Цінність клієнтів

Цінність клієнтівКлієнти мають неабияку цінність для вашої компанії вже хоча б тому, що: по-перше, вони купують у вас певні товари чи сервіси, а по-друге, вони, можливо, будуть продовжувати купувати у вас ці товари та сервіси у майбутньому. І саме другий аспект повинен стати вашим фокусом та метою, до якої ви будете прагнути, пише блог Customer Evangelism.

Читати далі →

SAP визнає обвинувачення, висунуті корпорацією Oracle

SAP визнає обвинувачення, висунуті OracleЩе у березні цього року ми писали про обвинувачення, які висунула корпорація Oracle концерну SAP. І тільки нещодавно ця ситуація мала якесь логічне продовження. А саме: німецький софтверний гігант визнав, що його американська «дочка» TomorrowNow незаконно копіювала інформацію в конкуруючої Oracle.

Читати далі →

“лідер” з маленької літери…

лідер з маленької літери...Кожна епоха бізнесу диктує свої теми для дискусій. Сучасна бізнес-спільнота занепокоєна проблемами лідерства. Що таке лідерство? Хто такий лідер? Лідерами народжуються чи стають? Чи керівна посада перетворює вас на лідера? Яким повинен бути справжній лідер? Оригінальну відповідь на всі ці запитання знаходимо на сайті Management-issues.com.

Читати далі →

Білл Гейтс більше не найбагатший!

Карлос Слім (Carlos Slim)У це складно повірити, але Білл Гейтс – комп’ютерний магнат, який давно став притчею на вустах бізнесменів, які прагнуть стати найбагатшими, втратив свій 13-річний статус першого багатія у світі. Ця звістка швидко прокотилася по новинних та бізнес-сайтах усього світу.

Читати далі →

Україна – центр ІТ-аутсорсінгу

Україна – центр ІТ-аутсорсінгуІндія – не єдина країна, яка отримує вигоду від офшорів. За останні три роки саме Україна перетворилася на найбільший центр IT-аутсорсингу Східної Європи: зокрема, в 2006 р. прибутки українських підприємств, які займаються офшорним програмуванням, виросли на 47%, склавши $246 млн. Такі дані можна побачити в звіті ресурсу Goaleurope.com.

Читати далі →