Білл Гейтс більше не найбагатший!

Карлос Слім (Carlos Slim)У це складно повірити, але Білл Гейтс – комп’ютерний магнат, який давно став притчею на вустах бізнесменів, які прагнуть стати найбагатшими, втратив свій 13-річний статус першого багатія у світі. Ця звістка швидко прокотилася по новинних та бізнес-сайтах усього світу.

Читати далі →

Україна – центр ІТ-аутсорсінгу

Україна – центр ІТ-аутсорсінгуІндія – не єдина країна, яка отримує вигоду від офшорів. За останні три роки саме Україна перетворилася на найбільший центр IT-аутсорсингу Східної Європи: зокрема, в 2006 р. прибутки українських підприємств, які займаються офшорним програмуванням, виросли на 47%, склавши $246 млн. Такі дані можна побачити в звіті ресурсу Goaleurope.com.

Читати далі →

Yahoo! готовий віддати за MySpace рекордні $9 млрд.

Yahoo! готовий віддати за MySpace рекордні $9 млрд.Руперт Мердок, глава News Corp., веде переговори з Yahoo! про обмін MySpace на чверть акцій інтернет-порталу компанії. Переговори про обмін почалися ще при попередньому CEO Yahoo! – Террі Семеле – і тривають дотепер. Виходячи з капіталізації Yahoo! ($37 млрд.), вартість MySpace складе рекордну для такого роду проектів суму – $8-9 млрд., повідомляє CNews.

Читати далі →

Чому люди беруть участь в “економіці дарування”

Чому люди беруть участь в економіці даруванняЄ такі дивні люди, які в щодня вносять свій внесок у глобальну базу знань. Вони працюють редакторами у “Вікіпедії”, беруть участь у спеціалізованих списках розсилок, форумах, wiki і сайтах питань-відповідей, де абсолютно безкоштовно допомагають іншим користувачам і діляться власним досвідом.

Читати далі →

Ключ до креативності

Ключ до креативностіПопри усталений стереотип, що креативність – це вроджений талант, іноді ми стикаємося із ситуаціями, коли креатив з’являється внаслідок діяльності тих людей, від яких цього не очікували. На думку Едварда де Боно, автора унікальної концепції латерального мислення та легендарної теорії „Шести капелюхів мислення”, який, до речі, не так давно відвідав Київ зі своїм майстер-класом, креативність – це зовсім не талант, а радше – навичка, яку можна розвивати.

Читати далі →

Конкуренти воліють “селитися” по сусідству

Бізнес-школи Stern School of Business Університету Нью-Йорку та Smith School of Business Університету Меріленда провели досить цікаве дослідження: якими принципами керувалися американські компанії, що відкривали нові офіси та виробництва в період з 1985-го по 1994-ий роки.

Читати далі →

Microsoft придбає компанію aQuantive за рекордні $6 млрд.

Після серії невдач у боротьбі з Google за ринок інтернет-реклами корпорація Microsoft нарешті нанесла своєму головному конкурентові досить відчутний удар, оголосивши про придбання американської компанії aQuantive. Сума цієї угоди майже вдвічі більше тієї, котру минулого місяця уклав Google з компанією DoubleClick, повідомляє C-News.

Читати далі →

Google не загрожує доля Microsoft

У Гуглплексі (центральному офісі Google) в одному з численних приміщень можна побачити дошку, на якій співробітники компанії пишуть так званий „Генеральний План Google”. Саме на цій дошці кожен із 12 000 співробітників Google має право написати свої роздуми про те, яким чином компанія може досягнути світового домінування. Хтось мріє створити міжпланетний Інтернет, хтось хоче встановити контроль над орбітальними станціями, а хтось – захопити всі зірки. Ці ідеї існують зовсім не для того, щоб компанія впроваджувала їх у життя: коли дошка переповнюється ідеями – її просто витирають…

Читати далі →

Microsoft мертва

Саме до такого висновку прийшов Пол Грехем (Paul Graham) есеїст, програміст та дизайнер, який у 1995-му році створив першу прикладну програму на базі всесвітньої мережі Viaweb, яка у 1998-му році була поглинута Yahoo. У 2002-му році саме він описав найпростіший фільтр від спаму, який фактично ліг у основу більшості сучасних фільтрів. Його сайт Paulgraham.com за 2006-тий рік було переглянуто 9,7 млн. разів. Оригінал його статті про смерть Microsoft можна прочитати саме на цьому сайті.

Читати далі →

Портрет ідеального клієнта

Ідеальні клієнти дорожчі за золото, вважає Деніс Ховлетт (Dennis Howlett), власник блогу AccMan. Вони ставлять перед компанією цікаві виклики, змушують її зростати і розвиватися. А ще – вони наповнюють існування організації особливим сенсом. Нижче наведено перелік характеристик, якими повинні володіти ідеальні клієнти консалтингової компанії на думку Деніса Ховлета та Девіда Мейстра (David Maister), автора блогу Passion, People and Principles, бізнес-консультанта.

Читати далі →