Сім проблем серійних підприємців

Сім проблем серійних підприємцівБільшість венчурних інвесторів хочуть мати справу з перевіреною командою, перевіреною технологією і перевіреною бізнес-моделлю. Згідно однієї популярної теорії, ставку варто робити саме на «серійних» підприємців, які отримали чималі гроші від свого успішного проекту, але при цьому дуже молодих і доволі невгамовних. Однак це не підтверджується досвідом людей, котрі створили такі компанії, що вразили світ, як Hewlett Packard, Apple, eBay, Microsoft, Google, Yahoo! і YouTube.

Читати далі →

Кодекс цінностей Дона Дуайєра

Кодекс цінностей Дона ДуайєраБізнес-консультант і визнаний автор Ден Кеннеді (Dan Kennedy) у своїй книзі “Остаточний маркетинговий план” (The Ultimate Marketing Plan) розповідає про свого друга і клієнта Дона Дуайєра (Don Dwyer), який створив потужну міжнародну франчайзингову організацію The Dwyer Group, що включає більше 2 тисяч франчайзі в трьох сервісних галузях. Він створив компанію з нуля всього за кілька років багато в чому завдяки тому, що на ранньому етапі впровадив твердий кодекс цінностей, якому слідував сам і захоплено навчав інших.

Читати далі →

Фрази, які ніколи не вимовляють справжні лідери

Фрази, які ніколи не вимовляють справжні лідериБути видатним лідером складно. Щоправда, іноді це досить просто — для цього достатньо не говорити нісенітниці, — вважає Лес Маккеон (Les McKeown), президент і генеральний директор компанії Predictable Success, дописувач видання Inc. та автор кількох бізнес-книг.

Читати далі →

Чому подяка — найвиграшніша в житті стратегія

Чому подяка — найвиграшніша в житті стратегіяЄ дуже багато стратегій, що допомагають добитися успіху в житті і взяти верх над конкурентами. Але є одна стратегія, про яку найчастіше забувають: це вміння бути вдячним, — вважає Ден Вальдшмідт (Dan Waldschmidt), відомий маркетолог і популярний блогер.

Читати далі →

Якщо соціальні медіа здатні повалити уряд, що вони зроблять із компанією?

Якщо соціальні медіа здатні повалити уряд, що вони зроблять із компанією?У лютому 2011-го року світ переконався в силі соціальних медіа на прикладі їх використання під час політичних заворушень у Єгипті. Населення країни, схвильоване повідомленнями, розміщеними у соціальних мережах, вийшло з акціями протесту проти високого рівня безробіття і підвищення цін на адресу президента Хосні Мубарака. Демонстранти координували свої дії через Facebook, Twitter і YouTube, а також інформували світову громадськість про ситуацію в країні.

Читати далі →

4 принципи Річарда Бренсона, яким він навчився у Нельсона Мандели

4 принципи Річарда Бренсона, яким він навчився у Нельсона МанделиЛегендарний бізнесмен Річард Бренсон (Richard Branson) говорить, що замість того, щоб відчувати загрозу або жалість до себе, він завжди заспокоював себе чотирма принципами, почерпнутими у його давнього кумира Нельсона Мандели (Nelson Mandela) — а у того обставини були набагато більш загрозливими, ніж у більшості з нас за все наше життя.

Читати далі →

П’ять рис мікроменеджера і як їх виправити

П'ять рис мікроменеджера і як їх виправитиУсі згодні, що в мікроменеджменті немає нічого хорошого, але не всі розуміють, як його розпізнати і як скорегувати свій стиль управління. У мікроменеджмента є п’ять типових проявів, і кожен з них цілком можна уникнути, — ділиться своїм досвідом Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), бренд-менеджер, автор, спікер та визнаний блогер, на сторінках видання Inc.

Читати далі →

Хто такий інтернет-мільйонер і як ним стати

Хто такий інтернет-мільйонер і як ним статиІнтернет-мільйонери — це рух, орієнтований на побудову гнучкого і прибуткового бізнесу, заснованого на стилі життя та такий, що відповідає особистісним пріоритетам його власника, інтернет-мільйонера. Саме так пояснює цей термін Скотт Фокс (Scott Fox), автор книги “Як працювати де хочеш, скільки хочеш і отримувати стабільний дохід” (Click Millionaires: Work Less, Live More with an Internet Business You Love).

Читати далі →

Ваша команда — це і є ваша компанія

Ваша команда — це і є ваша компаніяКіт Рабуа (Keith Rabois), серійний підприємець, який працював на керівних посадах в PayPal, LinkedIn, Slide, Square, зараз є партнером у відомому венчурному фонді Khosla Ventures. Кіт пропонує вісім принципів побудови успішної технологічної компанії, знання яких може стати непоганою підмогою для підприємців-початківців.

Читати далі →

4 обов’язкових кроки при створенні здорової організації

4 обов'язкових кроки при створенні здорової організаціїОрганізація не стане здоровою завдяки лінійному однаковому способу дій. Так само як побудова міцного шлюбу або сім’ї, це важкий процес, що включає в себе кілька дій одночасно, і для збереження ефекту вони повинні підтримуватися постійно і послідовно. Однак цей процес може бути полегшений чотирма простими способами, — запевняє Патрік Ленсіоні (Patrick Lencioni), автор книги “The Advantage” (у перекладі — “Серце компанії”).

Читати далі →