Конкуренти воліють “селитися” по сусідству

Бізнес-школи Stern School of Business Університету Нью-Йорку та Smith School of Business Університету Меріленда провели досить цікаве дослідження: якими принципами керувалися американські компанії, що відкривали нові офіси та виробництва в період з 1985-го по 1994-ий роки.

Читати далі →

Microsoft придбає компанію aQuantive за рекордні $6 млрд.

Після серії невдач у боротьбі з Google за ринок інтернет-реклами корпорація Microsoft нарешті нанесла своєму головному конкурентові досить відчутний удар, оголосивши про придбання американської компанії aQuantive. Сума цієї угоди майже вдвічі більше тієї, котру минулого місяця уклав Google з компанією DoubleClick, повідомляє C-News.

Читати далі →

Google не загрожує доля Microsoft

У Гуглплексі (центральному офісі Google) в одному з численних приміщень можна побачити дошку, на якій співробітники компанії пишуть так званий „Генеральний План Google”. Саме на цій дошці кожен із 12 000 співробітників Google має право написати свої роздуми про те, яким чином компанія може досягнути світового домінування. Хтось мріє створити міжпланетний Інтернет, хтось хоче встановити контроль над орбітальними станціями, а хтось – захопити всі зірки. Ці ідеї існують зовсім не для того, щоб компанія впроваджувала їх у життя: коли дошка переповнюється ідеями – її просто витирають…

Читати далі →

Microsoft мертва

Саме до такого висновку прийшов Пол Грехем (Paul Graham) есеїст, програміст та дизайнер, який у 1995-му році створив першу прикладну програму на базі всесвітньої мережі Viaweb, яка у 1998-му році була поглинута Yahoo. У 2002-му році саме він описав найпростіший фільтр від спаму, який фактично ліг у основу більшості сучасних фільтрів. Його сайт Paulgraham.com за 2006-тий рік було переглянуто 9,7 млн. разів. Оригінал його статті про смерть Microsoft можна прочитати саме на цьому сайті.

Читати далі →

Портрет ідеального клієнта

Ідеальні клієнти дорожчі за золото, вважає Деніс Ховлетт (Dennis Howlett), власник блогу AccMan. Вони ставлять перед компанією цікаві виклики, змушують її зростати і розвиватися. А ще – вони наповнюють існування організації особливим сенсом. Нижче наведено перелік характеристик, якими повинні володіти ідеальні клієнти консалтингової компанії на думку Деніса Ховлета та Девіда Мейстра (David Maister), автора блогу Passion, People and Principles, бізнес-консультанта.

Читати далі →

Про псевдо-театр чи про мистецтво прийняття рішень

У неділю відвідала театр. Вистава – «Ревізор» за твором Гоголя. Я обожнюю театр, тому мене не бентежить сучасна постановка класичної п’єси, сміливі знахідки та експерименти. Все це повинно бути в творчій майстерні. Але дещо може не просто збентежити мене, але й відштовхнути…

Читати далі →

Як забезпечити функціонування власного бізнесу?

Що можна говорити про Україну, якщо навіть у Сполучених Штатах (одній з перших держав, у яких найпростіше вести бізнес), за перші два роки існування гине третина бізнес-починань, а за чотири – від загальної кількості стартапів залишається лише 44%? Можливо, в нагоді підприємцям, які не відмовляться від власного починання навіть попри невтішну статистику, стануть поради експертів CNNMoney.com.

Читати далі →

Ви не продаєте! Ви створюєте стосунки…

У даному пості мені хотілося б поділитися досвідом доктора Алана Вейса (Alan Weiss), автора 25 книг та людини, яку називають одним із найбільш затребуваних бізнес-консультантів у США. Познайомитися з оригіналом цієї історії Ви зможете на офіційному сайті Алана Summit Consulting

Читати далі →