10 типів назв компаній

Про важливість назви компанії для успіху бізнесу говорилося дуже багато, лунали гучні суперечки, тривали дискусії, опоненти намагалися довести, що творення назви повинно відбуватися саме так, а не інакше. Але завжди з’являвся скептик, який наводив приклади успішних компаній, які мали „неуспішні” за твердженнями теоретиків назви. І дискусія починалася знову…

Читати далі →

Куда подевались менеджеры?

Профессор Грей приводит воображаемый диалог менеджера и его сына:
Сын: Папа, а чем ты занимаешься целый день?
Отец: Ну, я, как бы это сказать, эксплуатирую людей.
Сын: Это как?
Отец: Я лишаю людей человеческого облика, заставляя их работать так усердно, как это только возможно, и за минимальные деньги.
Сын: Ой…

Читати далі →

Корпоративні леви, вовки та бобри…

Одна з останніх статей, що з’явилася на англомовному сайті Девіда Мейстра (David Maister) „Чи однакові у нас думки? Передумови для стратегії” (Are we In This Together? The Preconditions For Strategy) описує чотири типи корпоративних співробітників. Умовний розподіл відбувається за двома критеріями. Перший – ставлення людини до роботи у групі (схильність до самостійності чи до командної роботи). Другий – ставлення людини до винагороди (прагнення отримати миттєвий зиск чи орієнтація на більш довгострокові результати)…

Читати далі →

Що спільного між консультантами та дантистами?

Відповідь на це запитання спробував дати Девід Мейстер (David Maister) у своєму блозі „Захоплення, люди та принципи” (Passion, People and Principles). Він переконаний, що спільною рисою для дантистів та консультантів є той факт, що коли люди потребують їх – вони не хочуть їх. І не зважаючи на те, що дантисти роблять чудову справу (вони лікують людей) – глибоко в душі пацієнти мріють більше ніколи не бачити дантистів.

Читати далі →

Ейчар у ролі Бога

Коли чергова компанія починає усвідомлювати важливість корпоративної культури і її вплив на процеси організації, вона замислюється про ейчара (HR-менеджера). У рідкісних випадках (коли компанія особливо велика та потужна) вона може заснувати цілий HR-відділ. Приймаючи рішення про створення посади HR-директора/відділу, компанія часто потрапляє під вплив одного з найбільш розповсюджених міфів про корпоративну культуру: вона починає вірити, що одна людина (HR, консультант) чи один спеціалізований відділ здатні створити чи змінити корпоративну культуру компанії… Але це не так!

Читати далі →

Книжкові автомати почнуть діяти вже у 2007-му

В одному з попередніх постів ми вже писали про діяльність компанії Google у книжковій сфері. Проте, як виявилося, кінець епохи друкованої книги ще не настав. У всякому разі компанія On Demand Books („Книги на замовлення”) так не вважає. Вона створила Espresso – машину, яка друкує книги на замовлення. А отже купівля потрібної книги перетворюється на процес, не складніший ніж приготування порції еспрессо або придбання пачки жувальної гумки…

Читати далі →

Не відкладайте на завтра…

„Не відкладайте на завтра того, що можна зробити сьогодні”, – хто не знає цієї простої мудрості? Професорові University of Calgary B-school Пірсу Стілу (Piers Steel), здається, вдалося розробити просту формулу боротьби з бажанням відкласти важливу роботу у довгий ящик. Його відкриття, опубліковане в журналі Business Week, складається із шести порад:

Читати далі →

Американці з’ясовували якості лідера: головне “не пересолити”

Дослідники з бізнес-шкіл Колумбійського і Стенфордського університетів з’ясовували майже вічне питання: які якості роблять людину справжнім лідером. Висновки були зроблені на основі опитування декількох тисяч співробітників американських компаній і опубліковані в Journal of Personality and Social Psychology.

Читати далі →

Чи завжди покупець правий?

Твердження, що покупець завжди правий, довгий час було своєрідною аксіомою. Чи дійсно правдиве це твердження? Звісно – ні! Але оскільки саме покупець приймає рішення щодо придбання тих чи інших товарів та послуг – за ним завжди залишається останнє слово…

Читати далі →