Мистецтво говорити „ні”

Кожен має свої „зони комфорту”. Всі ми прагнемо робити ті речі, від яких отримуємо задоволення. Саме тому майже кожен намагається оточити себе такими людьми, які думають так як він, погоджуються з ним та підтримують його. Проте, якщо ви керівник великої компанії, забудьте про таку „комфортну зону”, пише About: Management

Читати далі →

Реорганізація Yahoo!

Лаври Google нікому не дають спокою. І, звичайно, у першу чергу основним конкурентам. Тепер і компанія Yahoo! намагається повернути собі колишній вплив і гнучкість.

Читати далі →

Бізнес і метелики…

Існує безліч способів розпочати власний бізнес. Один із найцікавіших, опублікований на сайті CNNMoney.com, розповідає історію Жозе Мюкіза (Jose Muсiz). Бізнес Жозе почався випадково, коли товариш вирішив побитися з ним об заклад на $100, що той не зуміє розводити метеликів і заробляти цим на життя…

Читати далі →

Як проводяться наради в Google?

Кожна компанія час від часу проводить наради. Необхідність у них не ставиться під сумнів, але наскільки вони ефективні? Віце-президент компанії Google Марісса Майер, яка проводить, у середньому, по 70 нарад у тиждень, називає шість правил, які потрібно дотримуватись для проведення успішної наради.

Читати далі →

Вчимося скаржитися…

Якщо ви хоч коли-небудь не погоджувались з чимось на вашій роботі, значить проблема скарг для вас не нова. Вміння скаржитися інколи буває доволі необхідним навиком. Проте, люди, які хронічно скаржаться на все у світі, руйнують мораль та продуктивність компанії. І, зазвичай, вони створюють більше проблем, ніж вирішують. Дуже складно залишатися професійним спеціалістом, якщо ви вже зайняли позицію професійного скандаліста.

Читати далі →