Бізнес і метелики…

Існує безліч способів розпочати власний бізнес. Один із найцікавіших, опублікований на сайті CNNMoney.com, розповідає історію Жозе Мюкіза (Jose Muсiz). Бізнес Жозе почався випадково, коли товариш вирішив побитися з ним об заклад на $100, що той не зуміє розводити метеликів і заробляти цим на життя…

Читати далі →

Як проводяться наради в Google?

Кожна компанія час від часу проводить наради. Необхідність у них не ставиться під сумнів, але наскільки вони ефективні? Віце-президент компанії Google Марісса Майер, яка проводить, у середньому, по 70 нарад у тиждень, називає шість правил, які потрібно дотримуватись для проведення успішної наради.

Читати далі →

Вчимося скаржитися…

Якщо ви хоч коли-небудь не погоджувались з чимось на вашій роботі, значить проблема скарг для вас не нова. Вміння скаржитися інколи буває доволі необхідним навиком. Проте, люди, які хронічно скаржаться на все у світі, руйнують мораль та продуктивність компанії. І, зазвичай, вони створюють більше проблем, ніж вирішують. Дуже складно залишатися професійним спеціалістом, якщо ви вже зайняли позицію професійного скандаліста.

Читати далі →

10 гріхів великого Боса

Стаття під такою назвою з’явилася на всесвітньо відомому новинному сайті CNNMoney.com. І якщо ваш Бос зайде до кімнати саме в той момент, коли ви читатимете цю замітку – у вас буде лише два виходи: або звернути віконце веб-навігатора, щоб приховати інформацію, або голосно заявити, що ви пишаєтеся своїм Босом, який ламає звичні стереотипи і є просто-таки ідеальним керівником.

Читати далі →

Через терни – до зірок, або Чи кожен починає із малого?

Навіть безсмертна група Queen колись співала: „I paid my dues. Time after time”. Та чи актуальне сьогодні твердження того, що кожній людині, яка прагне досягнути у своєму житті небувалих висот, слід починати з малого? Часткову відповідь на це запитання знайдемо у статті „Виконуйте свої обов’язки, але переконайтеся, що це допомагає вам змінюватися” (Pay your dues, but be sure to get change)

Читати далі →

Класифікація менеджерів

Прогулюючись безмежними просторами інтернету, наткнувся на доволі оригінальну класифікацію менеджерів. Всім відомо, що керівники бувають різними. Когось із них люблять і довіряють, звертаючись не лише з робочими, але й особистими проблемами. Інших навпаки – бояться. Проте, повний перелік представляє нам інтернет-журнал Headhunter. Ось як він виглядає:

Читати далі →

Фінансові директори також пишуть блоги!

Щоправда, українські директори у такій діяльності поки-що помічені не були. А от англомовним – їсти не давай – тільки б блоги писати. Навіть на найбільш фінансово-директорському сайті, який так і називається: www.cfo.com – є свій блог…

Читати далі →

Проблема „вигорання” формується ще в школі

Із цікавим відкриттям свого дослідження на сайті management-issuses.com знайомить нас колишній вчитель (зараз – підприємець) Марк Пренскі (Marc Prensky). Він виявив, що всіх студентів та учнів можна умовно поділити на три типи:
1) ті, які самостійно мотивують себе;
2) ті, яких слід мотивувати;
3) ті, які „вигоріли” і їм не допоможе ніяка мотивація.

Читати далі →