3 питання, що задає CEO Amazon, перш ніж когось найняти

Джефф Безос (Jeff Bezos) завжди дуже уважно ставився до найму. Ось що він написав у 1998-му році акціонерам (4 роки після заснування Amazon): «У такому динамічному середовищі, як Інтернет, неможливо домогтися результатів без екстраординарних людей… Ми поставили високу планку в нашому підході до найму, і ми не будемо її опускати, оскільки ефективний найм є найважливішим елементом успіху компанії»…

Читати далі →

Сет Годін про варіації дурості

Ми часто кидаємося словом «дурість». Ми навішуємо такий ярлик на людей (трапляється, що назавжди). Насправді у кожного є маса можливостей допустити дурість, і краще пам’ятати про це, перш ніж затаврувати когось (або самого себе). Дурними бувають вчинки, але не люди. Про види дурості розповідає Сет Годін (Seth Godin)…

Читати далі →

50 правил справжнього лідера

Становлення великого лідера не відбувається відразу, це досягається за допомогою дисципліни, працьовитості та прихильності до вдосконалення через досвід. Лідерами не народжуються, як хтось вважає, їх формування відбувається з плином часу…

Читати далі →

Pixer + Radar = Pixar: найцікавіші бізнес-концепції

Підприємець Джефф Хілімайр (Jeff Hilimire) на сторінках свого блогу Begin The Begin поділився найцікавішими, на його погляд, бізнес-концепціями, почерпнутими в книзі Creativity Inc. («Корпорація геніїв») — книзі про те, як будувати творчу культуру…

Читати далі →

30 питань, які варто задати собі перед покупкою бізнесу

У книзі “Почніть власний бізнес” (Start Your Own Business) від співробітників Entrepreneur Media описуються найважливіші кроки на шляху до створення власної компанії і фактори, що допомагають їй вижити в перші три роки. Автори книги пропонують повний список питань, на які варто відповісти, якщо ви вирішите купити вже діючий бізнес…

Читати далі →

50 ознак того, що ви природжений підприємець

Більшість майбутніх підприємців відчувають, що це їхнє призначення. Вони незадоволені своєю роллю найманого працівника, послідовника, споживача. Вони хочуть творити, будувати, вирощувати свій бізнес, та наповнені пристрастю своєї винахідливості…

Читати далі →

Як проводити наради ефективно: футбольні правила

Більшість людей ненавидять наради. Дуже часто люди виходять із зали нарад абсолютно виснаженими, пригніченими і без чіткого розуміння рішень, які там обговорювалися. Але як же потрібно проводити наради, щоб вони були ефективними? Як учасникам наради навчитися розуміти, підтримувати рішення і підвищувати мотивацію для їх виконання?..

Читати далі →

Помилки ділового листування електронною поштою

Навіть найприємніша і дуже добре вихована людина може здатися недоумком у процесі листування електронною поштою. Ваша манера писати електронні листи так само важлива, як і вміння справляти враження на співрозмовника при першій зустрічі. Це тонке мистецтво, яке потребує великої навички. Тревіс Бредбері (Travis Bradberry), американський психолог, керуючий партнер компанії TalentSmart, запевняє, що більшості помилок, які люди роблять у своїх електронних посланнях, можна уникнути. Він пропонує список, котрий допоможе вам розібратися у всіх тонкощах email-повідомлень і не допустити промахів, про які ви навіть не підозрюєте…

Читати далі →

Сім ознак слабкого лідерства

Важливо розуміти, те, що хтось займає керівну посаду, ще не означає, що він – лідер. Іншими словами, не всі керівники народжуються лідерами. Проблема, з якою стикаються багато організацій, досить типова – вони не можуть, здається, відрізнити хороших лідерів від поганих. Викладач і коуч Александр Нудельман (Aleksandr Noudelman) пропонує кілька ключових ознак, які характерні для слабких лідерів…

Читати далі →

Проблема генія, або Чому бути розумним погано для бізнесу

Як інтелект заважає успішно вести справи і чому підприємницька освіта буває шкідливою для бізнесу, – над цими питаннями розмірковує у своєму блозі відомий менеджмент-консультант, автор однойменної методології та кількох бізнес-бестселерів Іцхак Адізес (Ichak Adizes).

Читати далі →