Як перетворити свій бізнес на цінний актив

Як перетворити свій бізнес на цінний актив Більшість власників малого бізнесу починають свою справу з надією колись у майбутньому продати компанію. На жаль, далеко не всі знають, як перетворити бізнес на цінний актив, який буде цікавий потенційним покупцям. Відповідь на це запитання дає Джон Варріллоу (John Warrillow) на сторінках своєї книги “Створений для продажу” (Build to Sell).

Читати далі →

Дванадцять стандартних форм цінності

Дванадцять стандартних форм цінності“Цінність – це не властивість речей. Вона усередині нас, вона – те, як реагує людина на зміну життя”, – говорив у свій час австрійський економіст Людвіг фон Мізес (Ludwig von Mises). Для того, щоб успішно продавати цінності, необхідно точно усвідомити, яку саме форму вони повинні приймати, щоб за них захотіли платити, – розвиває тему Джош Кауфман (Josh Kaufman) у своїй книзі “Сам собі МВА. Самоосвіта на 100%” (The Personal MBA: Master the Art of Business).

Читати далі →

12 помилок стартапера

12 помилок стартапера Сергій Білоусов, старший партнер компанії Runa Capital, в рамках конференції IDCEE розповів, чому стартапи переживають провал. Поради Сергія, які були опубліковані на AIN.ua, можуть видатися загальними, але фонд Runa Capital проаналізував сотні і тисячі проектів, щоб отримати необхідний досвід та виділити найбільш типові помилки стартаперів.

Читати далі →

Міф про свободу в бізнесі

Міф про свободу в бізнесі Запитайте у будь-якого підприємця-початківця, що спонукало його створити власний бізнес, і ви майже напевне почуєте про свободу, контроль над власним життям та можливість вибирати, кого і коли обслуговувати. Втім, Джонатан Філдс (Jonathan Fields), підприємець та автор однойменного блога JonathanFields.com, переконаний, що новачки вводять себе в оману. Вистачає всього кількох років (а іноді – навіть місяців) у бізнесі, щоб зрозуміти, що жодною свободою тут навіть не пахне.

Читати далі →

8 принципів, які допоможуть сформувати «пристрасну» робочу культуру

8 принципів, які допоможуть сформувати пристрасну робочу культуру Пол Елофс (Paul Alofs), один з дописувачів видання Fast Company згадує свою зустріч з Кеном Томсоном (Ken Thomson) під час відвідин одного з офісів компанії Thomson. Пол спустився до холу, щоб випити кави. Кен Томсон теж був там. Він готував собі обід, заливаючи суп швидкого приготування окропом. На той момент Кен був на дев’ятому місці в переліку найбагатших людей планети і його активи оцінювалися у $19,6 мільярдів. Він міг собі дозволити будь-який обід, але суп з пакетика його цілком влаштовував.

Читати далі →

6 типів людей для створення ефективної команди

6 типів людей для створення ефективної командиНічого не можна домогтися поодинці. Вам потрібна допомога інших людей, а вони мають потребу у вас. Із правильною командою ви можете створити мережу зв’язків і перетворити неможливе в практично неминуче, – стверджує художник і письменник Джессіка Хагі (Jessica Hagy) на сторінках журналу Forbes.

Читати далі →

10 законів продуктивності

10 законів продуктивності На сайті 99U нещодавно було опубліковано перелік із десяти законів продуктивності, складений мережею Behance, яка об’єднує креативних людей зі всіх куточків світу. Взявши на озброєння ці принципи, ви навчитесь легко переходити від слів до справи та від ідеї – до її реалізації.

Читати далі →

Як Apple обманули цілий світ

Як Apple обманули цілий світ Протягом кількох останніх тижнів увага світової спільноти була звернута до судового процесу Apple проти Samsung. І ось вчора, нарешті, патентні суперечки були вирішені на користь Apple. Компанії Samsung доведеться виплатити конкурентові більше одного мільярда доларів компенсації.

Читати далі →

Маніпулятивні техніки боротьби із клієнтськими скаргами

Маніпулятивні техніки боротьби із клієнтськими скаргами На сайті The New York Times було опубліковано цікаву історію боротьби із клієнтськими скаргами та не менш цікаве рішення, яке прийняла компанія. Кілька років назад керівництво аеропорту у Хьюстоні зіткнулося із напливом скарг від клієнтів. Пасажири скаржилися на тривалий час очікування біля транспортних стрічок видачі багажу.

Читати далі →