Гумор у бізнесі різних народів

Гумор у бізнесі різних народівПо мірі глобалізації торгівлі ділові люди зустрічаються в міжнародному бізнесі все частіше, і це дає їм привід думати, що вони починають розуміти один одного краще. Цілком природно, що, коли у людей складаються більш близькі стосунки, вони починають спілкуватися більш розслаблено і невимушено. Річард Льюїс (Richard Lewis), автор книги “Зіткнення культур” (When Cultures Collide), пропонує кілька цікавих спостережень щодо того, як гумор використовується у бізнесі різних народів.

Читати далі →

Десять ознак провального стартапу

Десять ознак провального стартапуЯк дізнатися, що стартап майже напевно з тріском провалиться? Досвідчені підприємці запевняють, що симптоми легко виявляються на ранній стадії — тобто, можна спробувати їх лікувати. Але на що варто звернути увагу в першу чергу? Інтернет-видання “Цукерберг позвонит” опублікувало думку серійного підприємця Вільяма П’єтрі (William Pietri), який виділив 10 ознак стартапу, що загинається.

Читати далі →

Чому треба повчитися у доктора Хауса?

Чому треба повчитися у доктора Хауса?Комерційна пропозиція — пропуск, квиток для проведення переговорів, саме там вирішується доля угоди. Дуже мало комерційних пропозицій (КП) передбачають моментальний прямий продаж. Висновок: якщо складена вами КП не зацікавила читача, значить, щось ви зробили не так. Причин може бути багато, як і симптомів у хвороб, з якими бився доктор Хаус в однойменному культовому серіалі, — стверджує Денис Каплунов у своїй книзі “Ефективна комерційна пропозиція”.

Читати далі →

Аморальність грошей

Аморальність грошейЧи правда, що гроші штовхають на аморальні вчинки? Чи справді ринкові відносини псують людей? Мабуть, ці питання завжди будуть викликати неабиякі суперечки. Тим не менш, завжди цікаво ознайомитися з експериментами та дослідженнями у цій області, що спроможні поглянути на сутність грошей з різних боків.

Читати далі →

Як дізнатися коли клієнти брешуть

Як дізнатися коли клієнти брешутьКлієнти — теж люди, а значить, іноді вони не говорять правду або ухиляються від неї, — запевняє Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), консультант із продажу, дописувач видання Inc. Він пропонує кілька найтиповіших проявів брехні клієнтів і деякі поради, як скористатися ними з користю.

Читати далі →

6 якостей «правильних» співробітників

6 якостей «правильних» співробітниківДжим Коллінз (Jim Collins) у книзі «Як гинуть великі. І чому деякі компанії ніколи не здаються» (How the Mighty Fall: And Why Some Companies Never Give In) задався питанням: Що вирізняє хороших співробітників? Якими якостями вони мають володіти, щоб працювати у компанії з максимальною продуктивністю? На сторінках своєї книги він ділиться 6-ма відповідями.

Читати далі →

Сет Годін: Не слід потурати бажанням споживача!

Сет Годін: Не слід потурати бажанням споживача!Якщо ви даєте людям лише те, що їм хочеться, це швидко приведе вас до банальності, зробить вас посередніми і малопомітними, — запевняє один із найпопулярніших у світі маркетологів і блогерів, автор кількох бізнес-бестселерів Сет Годін (Seth Godin). Отже, чи дійсно не слід потурати бажанням споживача? Як завжди, красномовну та переконливу відповідь Сет дає у своєму блозі.

Читати далі →

Парадигми індустріальної епохи та епохи знань: земля і небо

Парадигми індустріальної епохи та епохи знань: земля і небоАвтори книги «Правила видатної кар’єри» Стівен Кові та Дженніфер Колосімо пропонують цікавий порівняльний аналіз двох парадигм: індустріальної епохи і епохи знань (або, як її часто називають — інформаційної ери). Якщо в індустріальну епоху люди просто запитували: «Яка моя посадова інструкція?», то сьогодні працівники епохи знань повинні навчитися запитувати: «Яким має бути мій внесок?».

Читати далі →

Успіх може бути небезпечним для компанії

Успіх може бути небезпечним для компанії“Успіх – це велика влада, яка здатна забирати у компаній мудрість і приводити її до втрати інноваційності”, – стверджує Скотт Кук (Scott Cook), засновник Intuit, одної з найуспішніших компаній Кремнієвої долини. Він вважає, що компаніям необхідно працювати за моделлю “Ощадливий стартап” (Lean startup), яка була запропонована Еріком Райсом (Eric Ries).

Читати далі →

eBay: Цінності, що приносять успіх

eBay: Цінності, що приносять успіхЧи багато ви знаєте компаній, які послідовно та неухильно дотримуються своєї місії та цінностей? eBay – одна з таких компаній. 2012-ий став найкращим роком для eBay за весь час її існування. Зробивши ставку на те, що в 1990-х роках здавалося абсурдом, компанія перетворила онлайн-продаж у процвітаючий бізнес. І продовжує нарощувати обороти, розвиваючи платформу мобільно-платіжних сервісів.

Читати далі →