По мірі глобалізації торгівлі ділові люди зустрічаються в міжнародному бізнесі все частіше, і це дає їм привід думати, що вони починають розуміти один одного краще. Цілком природно, що, коли у людей складаються більш близькі стосунки, вони починають спілкуватися більш розслаблено і невимушено. Річард Льюїс (Richard Lewis), автор книги “Зіткнення культур” (When Cultures Collide), пропонує кілька цікавих спостережень щодо того, як гумор використовується у бізнесі різних народів.
Читати далі →Категорія: Загальна
Публікації на загальні теми, що стосуються менеджменту
Десять ознак провального стартапу
Як дізнатися, що стартап майже напевно з тріском провалиться? Досвідчені підприємці запевняють, що симптоми легко виявляються на ранній стадії — тобто, можна спробувати їх лікувати. Але на що варто звернути увагу в першу чергу? Інтернет-видання “Цукерберг позвонит” опублікувало думку серійного підприємця Вільяма П’єтрі (William Pietri), який виділив 10 ознак стартапу, що загинається.
Читати далі →Чому треба повчитися у доктора Хауса?
Комерційна пропозиція — пропуск, квиток для проведення переговорів, саме там вирішується доля угоди. Дуже мало комерційних пропозицій (КП) передбачають моментальний прямий продаж. Висновок: якщо складена вами КП не зацікавила читача, значить, щось ви зробили не так. Причин може бути багато, як і симптомів у хвороб, з якими бився доктор Хаус в однойменному культовому серіалі, — стверджує Денис Каплунов у своїй книзі “Ефективна комерційна пропозиція”.
Читати далі →Аморальність грошей
Чи правда, що гроші штовхають на аморальні вчинки? Чи справді ринкові відносини псують людей? Мабуть, ці питання завжди будуть викликати неабиякі суперечки. Тим не менш, завжди цікаво ознайомитися з експериментами та дослідженнями у цій області, що спроможні поглянути на сутність грошей з різних боків.
Читати далі →Як дізнатися коли клієнти брешуть
Клієнти — теж люди, а значить, іноді вони не говорять правду або ухиляються від неї, — запевняє Джеффрі Джеймс (Geoffrey James), консультант із продажу, дописувач видання Inc. Він пропонує кілька найтиповіших проявів брехні клієнтів і деякі поради, як скористатися ними з користю.
Читати далі →6 якостей «правильних» співробітників
Джим Коллінз (Jim Collins) у книзі «Як гинуть великі. І чому деякі компанії ніколи не здаються» (How the Mighty Fall: And Why Some Companies Never Give In) задався питанням: Що вирізняє хороших співробітників? Якими якостями вони мають володіти, щоб працювати у компанії з максимальною продуктивністю? На сторінках своєї книги він ділиться 6-ма відповідями.
Читати далі →Сет Годін: Не слід потурати бажанням споживача!
Якщо ви даєте людям лише те, що їм хочеться, це швидко приведе вас до банальності, зробить вас посередніми і малопомітними, — запевняє один із найпопулярніших у світі маркетологів і блогерів, автор кількох бізнес-бестселерів Сет Годін (Seth Godin). Отже, чи дійсно не слід потурати бажанням споживача? Як завжди, красномовну та переконливу відповідь Сет дає у своєму блозі.
Читати далі →Парадигми індустріальної епохи та епохи знань: земля і небо
Автори книги «Правила видатної кар’єри» Стівен Кові та Дженніфер Колосімо пропонують цікавий порівняльний аналіз двох парадигм: індустріальної епохи і епохи знань (або, як її часто називають — інформаційної ери). Якщо в індустріальну епоху люди просто запитували: «Яка моя посадова інструкція?», то сьогодні працівники епохи знань повинні навчитися запитувати: «Яким має бути мій внесок?».
Читати далі →Успіх може бути небезпечним для компанії
“Успіх – це велика влада, яка здатна забирати у компаній мудрість і приводити її до втрати інноваційності”, – стверджує Скотт Кук (Scott Cook), засновник Intuit, одної з найуспішніших компаній Кремнієвої долини. Він вважає, що компаніям необхідно працювати за моделлю “Ощадливий стартап” (Lean startup), яка була запропонована Еріком Райсом (Eric Ries).
Читати далі →eBay: Цінності, що приносять успіх
Чи багато ви знаєте компаній, які послідовно та неухильно дотримуються своєї місії та цінностей? eBay – одна з таких компаній. 2012-ий став найкращим роком для eBay за весь час її існування. Зробивши ставку на те, що в 1990-х роках здавалося абсурдом, компанія перетворила онлайн-продаж у процвітаючий бізнес. І продовжує нарощувати обороти, розвиваючи платформу мобільно-платіжних сервісів.
Читати далі →