Нетривіальне рішення

Нетривіальне рішенняБагато процвітаючих нині компаній у свій час запозичили ідеї й підходи компаній з інших галузей. І це, в принципі, не дивно. Але іноді такі запозичені рішення настільки нестандартні, що сприймаються багатьма просто як маячня.

Читати далі →

Послуги для клієнта, який жадає легкого життя

Послуги для клієнта, який жадає легкого життяІноді клієнт буде вам вдячний (не просто скаже “дякую”, але й заплатить) тільки за те, що ви переупакуєте обрані або вже придбані їм товари. Наприклад, компанія Vuru заробляє на тому, що продає денні дози вітамінів і мінералів, упаковані персонально для кожного клієнта.

Читати далі →

Спробуйте побачити трохи Ейнштейна в собі

Спробуйте побачити трохи Ейнштейна в собі“Підприємці мають набагато більше спільних рис із Ейнштейном, ніж вони можуть припустити”, – стверджує Майк Верлінг (Mike Werling) у статті “10 Traits Entrepreneurs and Einstein Share”, опублікованої на Entrepreneur.com. І, маю визнати, досить переконливо викладає свої цікаві спостереження.

Читати далі →

Якщо вам потрібна допомога – просіть про неї негайно!

Бен МакКоннел (Ben McConnell) один зі співавторів блогу “Church of the Customer” ділиться деякими своїми ідеями щодо вирішення проблем та подолання викликів, які можуть виникати під час роботи. Деякі з них наштовхують на доволі цікаві думки.

Читати далі →

Google: змінимо світ на краще!

Google: змінимо світ на краще!Google на честь дня свого народження відкрив проект для покращення світу. Тепер кожен бажаючий може запропонувати свою ідею та/або проголосувати за інші ідеї. Для п’яти найкращих ідей вони виділили ні багато ні мало 10 мільйонів доларів США. Думаю, що із прес-релізом проекту варто ознайомитися кожному.

Читати далі →

Google знову розібрали по гвинтиках

Google знову розібрали по гвинтикахЯ вже неодноразово акцентував увагу нашої шановної аудиторії Management.com.ua на унікальні особливості корпоративної культури Google. Інформація, що накопичується, розміщується в тематичному форумі. В останньому номері російській версії Harvard Business Review вийшла досить цікава стаття Балу Айєра (Bala Iyer) і Томаса Дейвенпорта (Thomas H. Davenport) “Розбираємо по гвинтикам: інноваційний механізм Google”, де інноваціям, унікальним підходам і корпоративній культурі пошукового гіганта у черговий раз приділяється гідне місце.

Читати далі →

Книжковий кролик

Книжковий кролик BookRabbitВ Інтернеті зараз налічується величезна кількість магазинів, що торгують книгами. Всі вони мають приблизно однакову функціональність і сервіси. Однак інтернет-магазин BookRabbit, створений британськими розробниками, вигідно вирізняється серед загальної маси і змушує своїх покупців повертатися сюди знову і знову.

Читати далі →

Glassdoor: прозорість забезпечена

Glassdoor: анонімність забезпеченаВ англомовному сегменті Інтернет з’явився цікавий стартап – Glassdoor. Сайт із красномовною назвою (скляні двері) пропонує можливість відвідувачам анонімно публікувати огляди зарплат і описувати загальні умови роботи у своїх компаніях. Крім того, відвідувачі можуть самостійно оцінювати корпоративних лідерів.

Читати далі →

5 унікальних продуктів, які прославили своїх творців

5 унікальних продуктів, які прославили своїх творцівНа одному зі своїх виступів знаменитий американський інвестор Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) показував початківцям-стартаперам, як він бачить маркетинг. Він показав їм невеликий графік, на якому вертикальною лінією була унікальність продукту (вище = унікальніше), а горизонтальною – потреба людей у цьому продукті, передає BizTimes. Посміхнувшись, Гай сказав, що допоможе всім слухачам зекономити 100 тисяч доларів на курсі MBA, пояснивши, що таке хороший маркетинг.

Читати далі →