Четыре «С» совершенства

Любое творческое начинание – будь то фильм, пьеса, роман, картина или что-либо другое в этом роде – будет совершенным, только если оно обладает четырьмя следующими качествами, так называемыми четырьмя «С».

Читать далее →

П’ять стійких міфів креативності

Ми всі здатні придумувати нові та корисні ідеї. Проте шанси цього домогтися часто перешкоджаються кількома стійкими міфами. Ці упередження огортають креативність покровом містики і заохочують так званий елітизм, ідею, що інноваційність та уява – це рідкісний дар, доступний лише деяким «творчим людям».

Психолог і журналіст Крістіан Джарретт (Christian Jarrett), автор книги “Великі міфи мозку” (Great Myths of Brain), на сторінках 99U розбирає п’ять стійких міфів, які не відповідають даним нейрології та психології.

Читати далі →

Інновації, дослідження та розробки – це три різних поняття

Інновації, наукові дослідження і розробки – різні поняття, які живуть своїм життям, вважає Ерік Жерве (Eric Gervet), керуючий партнер консалтингової компанії AT Kearney.

Звучить як провокація? Можливо трохи… але, тим не менш, це правда!

Можна впроваджувати технічні нововведення, не проводячи наукових досліджень і розробок. Можна займатися R&D взагалі без особливих нововведень. Так що ж тут мається на увазі?

Читати далі →

Як працювати з ідеями: поради директора з маркетингу General Electric

“Як людина, котру частіше визнавали ідіотом, ніж новатором, я знаю, що значить висловити ідею, яка випереджає час, або представити її тому, хто просто не в темі. Але ідеї рухають прогресом. Вони приходять задовго до того, як ви зможете продемонструвати клієнту, на чому тут, власне, можна заробити. Я повірила в те, що просувати ідеї — мій обов’язок”, — пише Бет Комсток (Beth Comstock), директор з маркетингу General Electric, на сторінках LinkedIn.

Читати далі →

Як стати успішним імоватором: 10 правил

Як стати успішним імоватором: 10 правилПрофесор менеджменту Одед Шенкар (Oded Shenkar) у своїй книзі “Імітатори. Як компанії запозичують і переробляють чужі ідеї” (Copycats: How Smart Companies Use Imitation to Gain a Strategic Edge) наводить правила так званої імоваціі (поєднання імітації та інновації). Від стверджує, що всі разом ці правила представляють колективний розум імітаторів минулого і сьогодення і можуть служити керівництвом для компаній в еру імітації.

Читати далі →

Що таке триангулярне мислення

Що таке триангулярне мисленняОпора виключно на підхід поступових покращень веде до появи «стандартних» продуктів, «безпечних» стратегій і означає позицію «ми не гірші за інших» — що, швидше за все, призведе до провалу в сучасному динамічному середовищі, — пише Джон О’Кіфф (John O’Keeffe) у своїй книзі “Нешаблонне мислення. Перевірена методика досягнення амбітних цілей” (Business Beyond the Box: Applying Your Mind for Breakthrough Results), розповідаючи про так зване триангулярне мислення.

Читати далі →

Шість хитрих прийомів, які допомогли в бізнесі

Шість хитрих прийомів, які допомогли в бізнесіНестандартні рішення та здійснення несподіваних кроків можуть допомогти перемогти конкурентів. Видання Hopes & Fears за допомогою дискусійного сервісу Quora з’ясувало, до яких прийомів вдавалися відомі компанії, щоб досягти успіху.

Читати далі →

Найважливіші споживчі тенденції нашого часу

Найважливіші споживчі тенденції нашого часуВам може здаватися, що ви знаєте свого клієнта, але насправді це не так, тому що людські потреби постійно змінюються, — запевняє Міка Соломон (Micah Solomon), президент компанії Oasis Disc Manufacturing, у своїй книзі “Високі технології роботи з клієнтами” (High-Tech, High-Touch Customer Service). Найважливіші зміни — індивідуальні, характерні для конкретного покупця.

Читати далі →

Уроки Angry Birds

Уроки Angry BirdsУ фінського розробника мобільних ігор Rovio Entertainment пішло 8 років і 52 спроби на створення Angry Birds — успішної гри, яка врятувала компанію від банкрутства і продовжує приносити їй мільйони доларів. У книзі Кріса Стівенса (Chris Stevens) “Мільйонери з App Store. Секрети розробників додатків-бестселерів” можна почерпнути кілька уроків, які винесла компанія Rovio в процесі створення та розповсюдження знаменитої гри.

Читати далі →