Ефект Медичі: три історії

Чи замислювалися ви коли-небудь про те, що таке мистецтво і як народжується поява нового? Автор книги «Ефект Медичі. Інноваційні відкриття на перетинi ідей, концепцій та культур» (The Medici Effect. Breakthrough Insights at the intersection of Ideas, Concepts, and Cultures) Франц Йоханссон (Frans Johansson) одного разу про це задумався і провів власне дослідження. Він дійшов висновку, що дисциплінарна наука померла, а все найкраще з’являється на стику різних концепцій, культур і дисциплін…

Читати далі →

12 способів бути супер-пупер інноваційним

Інновації, інновації, інновації… Кожен день ми чуємо це слово немов якесь заклинання. Всі навколо тільки і роблять, що впроваджують інновації. А чим ваша компанія гірше? Якщо вона вже інноваційна, то ще трохи інновацій їй не завадить. Письменниця і комік Сара Купер (Sarah Cooper) вирішила дати кілька саркастичних порад всім тим, хто просто не може жити без інновацінних мантр…

Читати далі →

6 легендарних технік для стимулювання творчості

Джек О’Кіфф (Jack O’Kieffe), який заснував у 1935-му році разом з Лео Бернеттом (Leo Burnett) легендарне рекламне агентство Leo Burnett Company, Inc., придумав шість принципів, котрі згодом Бернетт став використовувати для стимулювання творчих людей, що його оточували…

Читати далі →

Прийняття рішень: 7 ментальних моделей, які ви повинні знати

Кожного дня ми приймаємо десятки, якщо не сотні рішень різного ступеня важливості. Якщо одні рішення майже не впливають на наше життя, то інші здатні кардинально її змінити. Яку роботу вибрати? Чи відкривати свою компанію? Чи переїжджати в інше місто? Такі рішення приймати нелегко. На щастя, ми можемо багато чому навчитися у людей, які постійно приймають важливі рішення і розробили спеціально для цього ментальні моделі…

Читати далі →

Одинадцять «кілерів креативності»

У своїй книзі Kreativitätstechniken («Техніки креативності») Маттіас Нельке (Matthias Nöllke) описує спеціальні методики і техніки, які можуть надати в справі прийняття творчих рішень у непростих ситуаціях істотну допомогу. Маттіас розповідає також про так званих «кілерів креативності» і як з ними впоратися…

Читати далі →

5 прийомів для розвитку креативності

Технічний директор і засновник компанії WordStream Ларрі Кім (Larry Kim) вважає, що маніпуляції для підвищення креативності не обов’язково повинні бути радикальними. Іноді десяти хвилин достатньо для того, щоб підстьобнути мозок і значно підвищити ймовірність прориву…

Читати далі →

Три перевірених способи обміну ідеями в компанії

При скануванні співробітників на ідеї, головне — їх не злякати. Надто часто вони стикалися з диктаторським принципом «критикуєш — пропонуй, пропонуєш — виконуй». Пам’ятайте, що залучення співробітників до покращення робочих процесів і створення нових продуктів — це хороший спосіб мотивувати колектив і можливість заощадити…

Читати далі →

Ярмарка ошибок

Эксперименты почти наверняка приводят к неожиданным результатам, поэтому можно сказать, что заниматься ими рискованно. Чтобы научить людей брать на себя риски и не огорчаться неудачам, мы с моей коллегой Летицией Бритос придумали семинар под названием «Ярмарка ошибок». Аудитория оформляется так, будто в ней проходит карнавал, — кругом развешиваются украшения и воздушные шары, а для участников устанавливается несколько палаток…

Читати далі →