Чому може навчитися кожен підприємець у ремісницької сфери

Чому може навчитися кожен підприємець у ремісницької сфери Чоботярі, ткалі, в’язальники, меблярі, художники та інші підприємці, які працюють у сфері індивідуального ремісництва, можуть багато розповісти про підприємництво, переконана Версі Вартаніан (Varci Vartanian). Своїми думками вона ділиться на сторінках блога The Daily Muse.

Читати далі →

Шість принципів, які привели «впертий» Amazon до успіху

Шість принципів, які привели «впертий» Amazon до успіхуУ 1997-му році компанія Amazon опублікувала перший лист акціонерам. Починався він словами: “Все це про довгострокову перспективу”. У листі говорилося, що торгівля обов’язково піде в онлайн; що треба вкладатися в розвиток якнайшвидше і дивитися на роки вперед.

Читати далі →

Підприємці повинні змінитися

Підприємці повинні змінитися “Підприємцям давно пора “перезавантажити” своє мислення та переключити свідомість на абсолютно нові підходи до ведення бізнесу. Всі вони говорять про інновації, але більшість з них продовжують мислити лінійно, мріючи створити ще одну соціальну мережу, черговий генератор енергії чи ще один сайт знайомств”, – пише Мартін Цвіллінг (Martin Zwilling), генеральний директор та засновник компанії Startup Professionals, у своєму блозі.

Читати далі →

Повторювати краще, ніж придумувати з нуля. Чому?

Повторювати краще, ніж придумувати з нуля. Чому?Китайцям наразі часто закидають, що вони можуть лише копіювати (якісно чи не дуже) чужі винаходи і ідеї. Але ж сумна правда полягає в тому, що насправді першопрохідники дуже рідко досягають успіху. Натомість гіганти на зразок Google і Facebook стали кращими, тому що повторили, а не винайшли. Google пішов по стопах піонерів інтернет-пошуку Magellan і Infoseek, а лаври першої соціальної мережі належать Friendster.

Читати далі →

Десять головних секретів магазинів Apple

Десять головних секретів магазинів AppleТі, хто бував у магазинах Apple, ніколи їх не забудуть. Їхня особлива атмосфера і методи роботи з клієнтами дуже відрізняються від інших подібних закладів. Але, як з’ясували журналісти Wall Street Journal, за зовнішнім лиском Apple Store стоїть жорсткий контроль спілкування співробітників із клієнтами, продумані сценарії технічної підтримки й детальна проробка інтер’єра кожного магазина.

Читати далі →

Упередженість успішності

Упередженість успішності “Чи читаєте ви бізнес-блоги та книги, в яких автор описує свої провали? Ні, тому що ви хочете перейняти успішний досвід, а не дізнатися про досвід людини, яка не змогла досягнути успіху. Втім, той факт, що більшість людей звертають увагу тільки на успішний досвід, може виявитися більшою проблемою, ніж заведено вважати”, – стверджує один з дописувачів блогів на Хабрі. Він наводить один дуже цікавий приклад, який ілюструє принцип “упередженості успішного”.

Читати далі →

Twitter та Facebook не виходячи з примірочної

Twitter та Facebook не виходячи з примірочної Найближчим часом в магазинах одягу в Лондоні з’являться пристрої, які дозволять радитися з друзями в Twitter та Facebook не виходячи з примірочної. Така інформація з’явилася на The Daily Mail. Пристрій Tweet Mirror, спеціально розроблений для цих потреб голландською компанією Nedap, по суті є дзеркалом зі вбудованою в нього HD-камерою.

Читати далі →

Бізнес-ідеї для сервісної досконалості

Бізнес-ідеї для сервісної досконалостіЯк відомо, найдешевший і найвигідніший спосіб конкурувати в непрості часи – надавати клієнтам найкращі або неординарні послуги. Зараз люди підходять до здійснення покупок більш виважено, ніж колись. Схилити їх зробити вибір у вашу користь можуть не тільки унікальні якості продукту, але й усілякі сервіси – постійні або тимчасові.

Читати далі →

Невігластво як стимул для креативності

Невігластво як стимул для креативностіУ невігластва і наївності є безліч переваг, які можна використати в інноваційному процесі. Радикальні ідеї часто йдуть від людей, які не знають, що вже було зроблено або що зробити не можна, пише у своєму блозі Роберт Саттон (Robert Sutton), професор Стенфордського університета, автор бестселерів про організаційну поведінку і креативність.

Читати далі →