Jet Blue: Як домагатися успіху

Jet Blue: Як домагатися успіхуJet Blue – революційна авіакомпанія, яка довела, що якість можлива й в економ-сегменті. Авіакомпанія домоглася фінансового й конкурентного успіху, з’єднавши інноваційні, якісні послуги й низькі тарифи, щоб сформувати групу лояльних клієнтів.

Читати далі →

Кілька ідей для «автоматичного» бізнесу

Кілька ідей для «автоматичного» бізнесуЩо можна купити у вуличному автоматі? Різні дрібниці: жувальну гумку, пляшку Coca-Cola, каву тощо. А як щодо, наприклад, кросівок? Чи дешевих мобільних телефонів? А може вам кортить смачно і швидко поїсти? Як не дивно, виявляється, що вендінг-машини і тут стануть у нагоді.

Читати далі →

Метод трьох стільців Волта Діснея

Метод трьох стільців Уолта ДіснеяНа сторінках нашого блогу ми вже писали про один із методів, який використовував у своїй практиці Волт Дісней. Вашій увазі пропонується ще один цікавий і оригінальний підхід оцінювання ідеї від непересічного американського бізнесмена…

Читати далі →

Кілька способів заробити на… смітті та мотлоху

Кілька способів заробити на... смітті та мотлохуРечі не бувають непотрібними – просто дехто не вміє їх продавати. Комусь ідея побудувати бізнес на смітті може здатися дивною і безперспективною, але людина із творчою жилкою й фантазією може витягти з неї непоганий прибуток.

Читати далі →

Як Coca-Cola і користувачі Facebook створили новий продукт

Як Coca-Cola і користувачі Facebook створили новий продуктДо думок інтернет-спільнот починають все частіше прислухатися світові бренди. І наступна подія яскраво ілюструє цю тенденцію. Coca-Cola задіяла користувачів соціальної мережі Facebook у створенні нового продукту лінійки Glaceau Vitaminwater. У результаті співробітництва відвідувачів сайту та найвідомішого бренда на світ з’явився напій Connect – народ сам вибирав, якого він буде смаку, що буде входити до його складу, і як буде виглядати пляшка.

Читати далі →

Як захистити вашу компанію від «вірусу» інновацій

Як захистити вашу компанію від «вірусу» інноваційІнновації – це своєрідна «свіча запалювання», завдяки якій люди та компанії починають рух до нових висот. Без інновацій нові товари, нові послуги та нові бізнес-моделі ніколи б не з’явилися. Вашій увазі пропонується 10 жартівливих принципів, що дозволяють розпізнати й усунути перешкоди зі шляху інновацій.

Читати далі →

Креативність чи інновації?

Креативність чи інновації Для того, щоб бути результативними, інновації повинні бути чимось більшим, ніж просто прагнення до креативності, переконаний Роджер ла Саллє (Roger La Salle), один із дописувачів журналу Australian Anthill. Інновації повинні бути чітким прописаним бізнес-процесом, який підтримується на найвищому рівні компанії.

Читати далі →

Сет Годін: Чому-імператив

Сет Годін: Чому-імперативДавненько ми не розміщували мудрі замітки від неперевершеного Сета Годіна (Seth Godin). І дарма. Спробую виправити цю прогалину. Сет розповідає про так званий «чому-фактор», важливість якого важко переоцінити у наш мінливий час.

Читати далі →

Соціальні медіа – внутрішнє застосування у бізнесі

Соціальні медіа - внутрішнє застосування у бізнесіКоли йдеться про використання соціальних медіа у бізнесі, ми зазвичай думаємо про налагодження відносин між компанією та її зовнішнім середовищем – споживачами, партнерами, зацікавленими сторонами. Але сучасні мережеві інструменти можуть бути застосовані і в межах організації – як майданчик для обміну ідеями і засіб вдосконалення внутрішніх комунікацій, а також діагностики.

Читати далі →

Новий погляд на безпеку

Новий погляд на безпеку Компанії постійно говорять про нові ідеї та інновації – як один з аспектів, необхідних для виживання бізнесу у сучасних умовах. Сьогодні мені хотілося б поділитися з вами однією такою ідеєю, на яку випадково натрапив у блозі Леоніда Каганова. І стосується вона безпеки у літаках. Адже принцип, який діє у цьому бізнесі сьогодні, абсолютно не враховує честь та гідність клієнтів (яким іноді доводиться роздягатися до нижньої білизни, аби довести обслуговуючому персоналу, що вони не намагаються пронести на борт заборонені предмети), і при цьому має дуже сумнівну ефективність.

Читати далі →