Стратегія фінту або Як перехитрити конкурентів

Стратегія фінту або Як перехитрити конкурентівЯк відомо, вирвати перемогу з рук суперника можна різними способами. Джордж Сток-молодший (George Stalk Jr.), старший віце-президент BCG, у своїй статті «Хитрі маневри проти агресивних конкурентів» пропонує так звану «стратегію фінту» – маневру, що змусить конкурента зробити неправильний крок або, навпаки, відмовитися від правильного. Так, принципово новими ці фінти не назвеш (вони вже давно відомі й широко застосовуються), але якщо їх використовувати свідомо, то можна перехитрити конкурентів: їм доведеться ламати голову над тим, щоб зрозуміти, які нові ходи ви винайшли. При цьому ви виграєте час і досягнете переваги в боротьбі за серця і гаманці споживачів.

Читати далі →

Собачий бізнес

Собачий бізнесДля багатьох людей пес у домі – повноцінний член родини, любимчик і відрада. А для підприємців – можливість хорошого заробітку і привід для створення нових сервісів, на які хазяї з радістю будуть витрачати свої гроші. “Собачий бізнес” завжди буде актуальним. Песики ніби навчилися меркантильних штучок і знають, чого вимагати. “Любиш мене, хазяїн? Тоді плати!”

Читати далі →

Зраджуйте своїм ідеям!

Зраджуйте своїм ідеям!В умовах гіперкомунікації та інформаційного вибуху, які нас супроводжують, нові й проривні ідеї стають відомими нам зі все зростаючою швидкістю. Застиглі способи мислення, за які ми схильні триматися, можуть реально стати на перешкоді інноваційним проривам. Еймбер Наслунд (Amber Naslund) закликає бути більш динамічними у роботі з бізнес-ідеями.

Читати далі →

Чи достатньо інноваційності у вашому бізнесі?

Чи достатньо інноваційності у вашому бізнесі?Директор British Business Angels Association щорічно отримує близько 800 пропозицій від підприємців, які прагнуть вдихнути життя у нову ідею. За різними прогнозами цього року їх кількість може сягнути 1200. Це просто вражає! Адже свідчить про те, що інновації та підприємництво продовжують розвиватися, а люди, які внаслідок кризи, можливо, залишилися без основної роботи, не падають духом і знаходять нове застосування своїм ідеям, стверджує один зі співавторів блогу Sterling Performance Річард Янг (Richard Young).

Читати далі →

Декілька способів заробити на споконвічній проблемі

Декілька способів заробити на споконвічній проблеміІноді не варто щось видумувати в пошуках блискучої ідеї для бізнесу. Достатньо просто згадати кілька споконвічних побутових проблем або дрібних неприємностей, які трапляються з кожним із нас практично щодня. Як не крути, але позбутися від них назавжди – не вийде, а от заробити на цьому непогані гроші цілком можливо.

Читати далі →

Краудсорсинг: Коли натовп – ваш персонал!

Краудсорсинг: Коли натовп - ваш персонал!Термін “краудсорсинг” вперше з’явився на сторінках журналу Wired. Чи можна було тоді припустити, що через кілька років слово “crowdsourcing” стане настільки розповсюдженим у всьому світі. Сьогодні ж поняття краудсорсинг (яке, вочевидь, походить від терміну “аутсорсинг”, тобто передача частини робіт компанії назовні) розширилося і певною мірою еволюціонувало, пише журнал Biz Times.

Читати далі →

Декілька способів продати клієнтові його очікування

Декілька способів продати клієнтові його очікуванняДля компанії черга – це один із показників того, що її товари або послуги користуються попитом і відповідають інтересам клієнтів. Але для клієнта – це витрата часу, що часто-густо відбувається у некомфортних умовах. Тому одні компанії зосереджуються на тому, як скоротити очікування, а інші – просто заробляють на ньому. Вашій увазі пропонується декілька подібних способів.

Читати далі →

В Україні настане «інноваційна» лихоманка?

В Україні настане «інноваційна» лихоманка?Інноваційний підхід до управління – це та ланка, яка наразі може дозволити компаніям не лише пережити сьогоднішній шторм, а й вийти завтра з максимально розправленими вітрилами. Правда, за цей успіх варто платити ризиком – таке основне правило інновацій.

Читати далі →

Секрети успіху в 8 словах за 3 хвилини

Секрети успіху в 8 словах за 3 хвилиниВиступ Річарда Джона (Richard St. John) – своєрідна вибірка найкращих ідей, з якими він зазвичай виступає перед студентами вищих навчальних закладів. Як говорить сам Річард: “Це насправді двохгодинна презентація, яку я скоротив до трьох хвилин”.

Читати далі →

“Гарячі” гроші – наш порятунок?

Гарячі гроші - наш порятунок?Зараз економісти та бізнес-гуру ламають голову над проблемою оздоровлення світової фінансової системи й пропонують безліч рецептів. Дієвість багатьох із них під великим питанням. А деякі – доволі екстравагантні. Один із таких нетрадиційних рецептів – концепція “вільних грошей” германо-аргентинського комерсанта Сільвіо Гезелля (Sil’vio Gezell). До речі, вона дуже успішно була реалізована на практиці. Саме цій концепції була присвячена цікава стаття, що нещодавно вийшла у журналі “Компаньон”.

Читати далі →